Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

blochu88

Forumowicz
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About blochu88

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Krośniewice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra B Kombi 1.6 16v 1997r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam serdecznie ponownie forumowiczów.Mam taki problem otóż leje mi się olej z pod pokrywy zaworów a powodem tego jest wyrobiony gwint w górnej panewce wałka rozrządu do których przykręca się pokrywę zaworów.Uszkodzonych gwintów =zerwanych jest 3 bądź 4 .Czy ktoś już przerabiał ten temat i wie jak to najlepiej załatwić ? Czy przegwintować na m8 lub wstawić wkładki helicoil ?Na zdjęciu na czerwono zaznaczyłem o które elementy mi chodzi.
  2. Dziś przyjdą mikrostyczniki do zamka.Zmienie je i zobaczymy co dalej.Mam tez po południu do odbioru jeszcze jedna centralę do sprawdzenia.Jak to nic nie pomoże to wtedy zabiore się za sprawdzanie kabli i zamków.A w centralce są takie jakby dwa przekaźniki.Dwie czarne kostki.Z tej mniejszej wydobywa sie odgłos klikania jak chce zamknac drzwi z rygla albo z kluczyka albo z pilota. Ok temat rozwiązany.Zakupiłem na aukcji cały zestaw czyli centralka z pilotem plus wszystkie zamki.Na samym początku podmieniłem centralke i nadal to samo czyli cykanie podczas zamykania jakimkolwiek sposob
  3. Przepraszam za to.Proszę tylko o pomoc jeśli ktoś miał z tym styczność.Nie chciałbym po prostu wymieniać wszystkiego po kolei bez potrzeby.Moduł wymieniony ,komunikacja musi być jakaś z centralką bo słychać w niej klikanie od przekaźnika gdy zamykam drzwi kierowcy czy to z rygla czy to z kluczyka czy z pilota ale zamki nie drgną także co to może być ? Klapa też się nie zamyka od bagażnika ani od wlewu paliwa.
  4. Dodam ,że wymieniłem moduł sterowania centralnym ze starej Vectry ,w której centralny działał prawidłowo.
  5. U mnie gdy wcisnę od środka rygiel aby zamknąć to jest brak jakiejkolwiek reakcji.Słychać jedynie klikanie z module sterowania przy nogach pasażera.Tak samo z pilota od dodatkowej centralki gdy chce zamknąć kierunki mrugają jakby się zamykało szyby też się domykają gdy są uchylone ale żaden zamek ani drgnie.
  6. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.Mam na imię Adrian i jestem posiadaczem już drugiej z kolei Vectry B ale przejdę od razu do meritum sprawy. Ostatnio jadąc rano do pracy poczułem smród spalenizny w kabinie,nie wiedziałem co się dzieje.Zatrzymałem się zwietrzyłem kabinę i dojechałem do pracy.Na parkingu chcąc zamknąć auto z pilota (dołożona dodatkowa centralka ponieważ od oryginalnej przepadł pilot) oczywiście światła mrygnęły,szyby się domknęły a zamków wogóle nie było słychać żadnej reakcji.Ok to mówię spróbujemy z kluczyka -niestety nadal zero reakcji.Pierwsze co rozebrałem słup
  7. Witam was w drugim moim temacie na forum.Chciałbym się zapytać was czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem jaki ja mam a mianowicie : Vectra gdy zimna odpalam i chodzi cichutko i równiutko,chwilke później zaczyna być słychać takie dziwne klikanie z komory silnika,nie jest to metaliczny dźwięk tylko taki np jakby się przez olej pukało w jakąś metalową część.Gdy auto już się bardzo dobrze rozgrzeje to to klikanie znika,staje sie praktycznie niesłyszalne.Gdy zgaszę auto na 20 sec i odpalę to znów słychać to klikanie przez jakąś chwilę. Silnik po remoncie (panewki,pierscienie,robiona głowica ) ,n
  8. Auto złożone. Tuż przed odpaleniem pomiar kompresji i .... na wszystkich garach 14.2 bara ;)) vectra chodzi jak złoto ile nerwów i straconego czasu? Nie do opisania.grunt ze jest efekt.pozdrawiam
  9. Głowica odebrana,wymienionych 8 zaworów na nowe i spasowane (4 były przeciągnięte max a 4 lekko wygięte ,pozostałe stare również spasowane.Wymienione po raz kolejny uszczelniacze na zaworach.Szczelność sprawdzana teraz 100% ok.Jutro składam.Musi latać
  10. Witam serdecznie po dłuższej nieobecności.Usterka rozpoznana po ponownym rozebraniu silnika ,tzn samej głowicy. Czapka poszła na warsztat z prawdziwego zdarzenia.Okazało się ,że połowa zaworów była szmelc.Na opisywanym problematycznym na zamkniętych zaworach była szczelina na ssących na grubość paznokcia,wydechowe nie trzymały nawet 10 sek nalanego płynu w celu sprawdzenia szczelności,dodatkowo okazało się ,że 4 zawory jeszcze na pozostałych garkach były przeciągnięte i lekko skrzywione(minimalnie) co powodowało nie trzymania ciśnienia.Głowica do odbioru w środę.Koszt robocizny czyt. pasowani
  11. Następny weekend rozbiórka. Mam nadzieje ze druga i ostatnia
  12. Nie wiem czy w oplu tez ale w VW np to są takie trzonki jeden w drugim i to jest cały popychacz. I jak naciskalem na niego to jeden w drugim się chował a moje w oplu chcąc środek wcisnąć to były masakrycznie twarde
  13. To jaki masz pomysł kolego? Przecież tuleja nie ma pęknięcia bo by znowu w układzie chłodzenia spustoszenie zrobiło sie. Możliwe np może być ze hydrauliczne popychacze na tyle się zapiekly aby zawory nie domykalo?
  14. Zrobię jeszcze próbę olejowa to chyba wtedy będzie 100% pewności czy tlok/tuleja czy głowica. Jak ciśnienie bez odpalania wzrośnie to szukał będę przyczyny w dole silnika
  15. Juz w sensie prawie dosłownym zglupialem. Gość który mi robił głowice od wielu lat ma zakład zajmujacy się obróbka metali i regeneracja głowic. Poza tym to znajoma osoba robił mi głowice w hondzie i wszystko grało. Zawory było widać ze były rozbierane bo każdy jeden błyszczal.
×
×
  • Create New...
UP