Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Krzychol38

Forumowicz
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Krzychol38

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Opel Vectra C - Z18XER - kombi 2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Panowie poratujcie. Pompa z esp, z wtyczka na czujnik ale bez czujnika. Nimer trw 24444336. Mam zwarcie w pompie. Do pompy idzie normalnie 12V a jak podłącze pompe to na plusie spada do 2V. Ewidentnie zwarcie. Da sie to zregenerowac? Można gdziekolwiek kupić nową pompe? Kto we Wrocławiu może mi ją zregenerować?
  2. Odgrzeje troche temat. Ostatnio oddalem do regeneracji zaciski tył, ze względu na to że hamulce piszczały. Wymienione zostały tłoczki. Po przejechaniu 500km zauważylem, że z tyłu po prawej stronie podczas hamowania słychać stukot. Słychać go nawet na postoju, jak tylko sie troche zagrzeją hamulce. Mało tego. Jak już wysiądę z auta i One stygną to też sluchać stukot. Jeden mechanik nie wie co to, drugi mówi ze zaciski i kupilby nowy, ale tańszych niż 700zł nie znalazłem. Trochę dużo. Co to może być? Pod linkiem stukot na postoju. Film
  3. Nie no przecież go włożyłem, od doły bez śrubek
  4. A jak bezpiecznie zdjąć? Zaślepka zeszła łatwo, schowek stwarza duży opór. Gdzieś są jakieś zatrzaski?
  5. Dam znać jak po szorowaniu. Szczerze przyznam, że aż tak się w oczy nie rzuca bo to miejsce jest ciągle w cieniu. Problem w tym, że jestem detalistą i sama wiedza o nie pasującym elemencie mnie irytuje
  6. No nie ma pewności Właśnie to chcę sprawdzić szorując schowek który mam. Co do dwóch to widać na zdjęciach. Bardzo ciemny szary i jasny szary są napewno, ale czy jest jeszcze pośredni? To nie wiem:) To też było pytanie na początku.
  7. Właśnie chyba na to wygląda. Na pewno 2 są. Z tym trzecim właśnie jest kłopot. Próbuje doszorować to co mam i sprawdzę.
  8. Myślisz, że ten będzie ok? https://www.olx.pl/oferta/polka-schowek-na-okulary-opel-vectra-c-CID5-IDf4wg1.html
  9. To może inaczej: czy to ten sam kolor ale brunde? Czy jednak inny odcień?
  10. Są ale inaczej wyposażone (albo z alarmem, albo z innymi lampami). A da się jakoś odczytać kolor?
  11. Wykupuję zabytek:) Czy da się rozróżnić kolor schowka po numerze? Zamówiłem używany ale kolor jest inny niż lampy, choć na zdjęciu był zbliżony. Nie wiem teraz jaki kolor ewentualnie szukać.
  12. Dzieki za odpowiedź. Pytanie w takim razie do tych co już obudowę wymieniali. Skąd braliście? Używana czy nowa? Czy ktoś stosował metalową obudowę? Podobno z Insigni Numer części: 55577073 / 55 557 073
  13. Hej. Od pół roku borykam się z problemem wycieku płynu z okolic obudowy termostatu. Problem zaczął się po wymianie termostatu wraz z wymianą obudowy, bo poprzednia pękła przy montażu. Ale moze po koleji. Jakis rok temu zauważyłem, że termostat sie nie otwiera. Prosta sprawa. Oddalem do mechanika wymienił ale z przygodami. Pękła mu obudowa. Z racji ze oryginał samodzielnie nie występuje zamówiłem na allegro za 160zl. Przyszła, mechanik wymienil i git. Po tygodniu zauważyłem, że mojanowy termostat też szwankuje. To na reklamację, wymiana tym razem bez przeszkód. Termostat na szczęście działa do dziś. Niestety zauwazylem wyciek. Pomyslalem ze mechanika, reklamacja - mechanik znalazł mniemane źródlo. Łączenie obudowy z taką metalową rurką. Widoczne na zdjeciu. Wymienił rurkę która wg niego byla krzywa, a wraz z rurką uszczelkę. Uradowany pojechałem na mazury. Niestety po powrocie znów pojawił się wyciek z tego samego miejsca. I teraz jestem głupi. Wszystko nowe a cieknie dalej. Mechanik uważa że obudowa wadliwa. Macie z tym jakieś doświadczenia? A może jakąś pastę uszczelniającą tam trzeba włożyć? Jeżeli to obudowa to skąd kupić pewniaka? Dołączam fote z zaznaczonym miejscem. Jeszcze mały szczegół. Za każdym razem gdy zauważam wyciek pojawia sie nieaktywny błąd nie domykajacego się termostatu co sygnalizuje auto z kluczem gasnace dopiero po odpaleniu silnika. Gdzies wyczytałem, że może sygnalizować wyciek. Prawda?
  14. Ktoś we Wrocławiu to robił? Polecacie kogoś?
×
×
  • Create New...