Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

LaserDGL

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About LaserDGL

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/15/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Głogów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. A wiec z dzisiejszego samodzielnego działania przy EGR wynikło tak, że postanowiłem wyczyścić stary EGR i zobaczyć co będzie wtedy. Wyczyściłem idealnie, wsadziłem do auta i samochód pracuje idealnie i żadnego błędu po podpięciu do op coma nie ma więc sukces. Zobaczymy na jak długo. Okazuje się zatem że winne nie są drobinki sadzy a sam EGR, zamiennik który najwidoczniej nie działa poprawie. Strata kasy, mogłem to od początku zrobić samodzielnie bez kupowania nowego zamiennika... nowy jest już jakby używany więc pewnie o zwrocie można zapomnieć ale reklamować go będę bo jednak auto na nim nie
  2. Problem polega na tym, że do EGRa wpadają kawałeczki sadzy mimo że niby wszystko było wyczyszczone i wymieniony EGRA na nowy i kawałeczki te blokują go przez co jest cały czas otwarty - stad spadek mocy. Oprócz tego pojawiło się dziwne, specyficzne świadczenie, podejrzewam że właśnie z tego EGR - może za słabo odkręcili - będę musiał to sprawdzić. Nie ma sensu bym auto dalej trzymał u tego mechanika bo najwidoczniej nie jest w stanie tego odpowiednio wyczyścić, szkoda czasu bo efektów brak... nie spodziewałem się takich problemów po wymianie jednej części. Najrozsądniejszym sposobem wydaje mi
  3. Auto stoi u mechanika, zobaczymy czy ogarnie temat. Liczyłem, że sprawa będzie prosta - wymiana na nowy i problem z głowy... jeśli ogarnie temat to super a jeśli nie to będę zmuszony przemyśleć sprawę zakupu emulatora i zaślepie egr - podobno to rozwiązanie daje radę. Jeśli zrobię taka próbę bez wyłączania w ecu to pewnie nic z tego nie wyjdzie bo wywali błąd i tyle ze sprawdzania. Liczę na to że mechanik jest na tyle ogarnięty że sprawi że auto odzyska moc i nie będzie problemów z egr przynajmniej na kilka tysięcy kilometrów. Jutro auto niby ma być zrobione - czy będzie nie wiem. Dam znać jak
  4. Będzie trzeba to sprawdzić tylko dziwne bo przed wymianą było dobrze a po wymienię dopiero pojawił się problem
  5. A może wymiana cewki i elektromagnesu ze starego do nowego? Bo to pewnie w nim tkwi największy problem? Chyba, że zbieg okoliczności i problem tkwi w zupełnie czymś innym...
  6. A może wymiana cewki i elektromagnesu ze starego do nowego? Bo to pewnie w nim tkwi największy problem? Chyba, że zbieg okoliczności i problem tkwi w zupełnie czymś innym...
  7. A może wymiana cewki i elektromagnesu ze starego do nowego? Bo to pewnie w nim tkwi największy problem? Chyba, że zbieg okoliczności i problem tkwi w zupełnie czymś innym...
  8. przeczytałem ale nie bardzo rozumiem wpis w tym podanym przez Ciebie temacie.... Wyczyścić nowy, czysty EGR?
  9. W ostatnich dniach w mojej Viki 2007 1.9CDTI 150KM Z19DTH z automatyczną skrzynią biegów - wyświetliła się kontrolka Check Engine ale samochód jeździł, przyspieszał prawidłowo, nie kopcił. Po odczytaniu błędów błąd recyrkulacji spalin EGR oraz błąd ogólny świec żarowych. Po rozmowie z mechanikiem, namówił mnie na wymianę EGR na nowy pod pretekstem, że czyszczenie to zabieg "na chwilę" - dałem się namówić, zamówiłem nowy EGR (zamiennik) bo liczyłem, że dzięki temu będę miał spokój z tym ustrojstwem na dłużej. Umówiłem się na wymianę EGR oraz sprawdzenie i ewentualną wymianę świec żarowych. Ze ś
  10. Poznałem dzięki forum zasadę działania po załączeniu poszczególnych opcji. Nie tego oczekuje
  11. Ale aktywowanie też nie działa tak jakbym chciał bo nie działa poprawnie z opcja auto. Nadal jest konieczność przełączania...
  12. Szukałem odpowiedzi na forum ale nie udało mi się znaleźć. Mam w swojej Viki fabrycznie funkcje auto, zaprogramowane fabrycznie czyli włączają się światła dopiero po zmierzchu. Wiem też że jest możliwość zaprogramowania OP-COMem tzw. Świateł dziennych ale nie mam w tej chwili dostępu do niego więc wpadłem na pomysł by zrobić coś by czujnik cały czas wykrywał że jest ciemno dzięki temu w dzień światła również będą się zapalać (wszystkie). Zaklejając czujnik wariuje również sensor deszczu. Dlatego pytanie do Was czy może jest jakaś możliwość by zrobić jakiś mostek elektryczny czy coś jeszcze inn
  13. Nasmarowałem ten swój zwykły siłownik i klapa działa prawidłowo więc niech póki co tak będzie a jak się trafi w dobrej cenie siłownik taki jak ma być nawet używka to zmienię. Dzięki za informacje.
  14. Zauważyłem, że właśnie tych od elektrycznej ciężko dorwać nawet używany a nawet jak się trafi to tanio nie jest porównując do zwykłego. Wyglądem się różni bo jest zabudowany plastikiem - myślałem, że jest tam jakaś dodatkowa sprężyna. U mnie zamontował ktoś zwykły siłownik - stad pewnie problemy.
  15. Czyli lewy siłownik w klapie elektrycznej nie różni się niczym od zwykłego siłownika bez klapy elektrycznej? Skąd zatem tak duża różnica w cenie?
×
×
  • Create New...
UP