Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

flisia4

Forumowicz
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About flisia4

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    vectra c
  1. Tak obsługiwały - przeważnie w tzw przejściówkach.
  2. Tobie trzeba udowadniać że coś się ma bo nikomu nie wierzysz dlatego aluzja zakładu (sam poruszyłeś że kogoś na coś nie stać). Chinol ma większe możliwości niż najwyższa jednostka opla w VC (nadal nie czytasz ze zrozumieniem! i miałeś całe wyjaśnienie wyżejj). jasna nie oznacza beżowej a twoja taka jest i jest dla mnie paskudna. O gustach się nie dyskutuję ale sprzedaż musi być stąd oferta jasnych skór. W przedlifice aby mieć sterowanie z kierownicy przy radiach poliftowych trzeba wymieniać CIM jeśli nie obsługuje rolek(ciągle nie czytasz, pisałem, że mój CIm nie obsługuje). Fak
  3. Nie zakładam się jeśli nie mam pewności że wygram. Zatem mówiłem ci, że jak chcesz mogę się założyć o twój samochód tylko żebyś potem nie płakał. (serio tak cie to boli ze kogoś stać). Aaa właśnie po wygranej rozumiem że odkupisz ML np. no585? czy wysłać ci wyciąg z konta z kopia dowodu abyś uwierzył bo nie mam zamiaru sobie robić wstydu przy oddaniu go do audiostylu.... a tak na poważnie ogarnij się człowieku. Dwa samochód dla mnie to środek transportu a nie szpanu i nie muszę leczyć kompleksów jak ty. Trzy wymiana podyktowana jest padającym GID i radiem (znów nie czytasz).. więc czemu mam ni
  4. Ehh kolejny polonista jak nie wie jak i skończą się argumenty (zniżyłem się do twojego poziomu - myślałem że łatwiej zrozumiesz). Jak z dzieckiem każdy post i infantylność na poziomie 13 latka w wypowiedziach. Zacytowałeś mnie z 70 i odpowiedź była adekwatna, wow jedyna wysoka półka to Levison. Możemy się założyć nawet o twoją Vectrę z pedalskim wnętrzem (serio taką skórę) tylko na co mi ona. Dwa pokazałem ci jakie rozwiązanie jest lepsze funkcjonalnością w porównaniu do twojego czy to będzie opera czy navi (czytaj uważnie i śledź wątek) To opinia a nie werdykt psychologiczny, ale "smajli
  5. Widzisz i znów pokazujesz że nie umiesz czytać ze zrozumieniem koszt jest za duży odnośnie cena/jakość pomyśl logicznie: przeróbka na navi oplowksie w przed lifcie to inna kierownica z rolkami, inny cim, wyświetlacz z kratką nawiewów która i tak odstaje w przedlifcie, climatronic, radio, wiązka do GPS oraz antena. Zysk z takiego rozwiązania do przedlifta to: navigacja, kolorowy wyświetlacz (prawie jak insygnia) mp3 na płycie ..... serio uważasz że to się opłaca?? (radia ola robi delphi grundig vdo i simens ... same hiendowe marki) Teraz moje rozwiązanie a nawet dwa. ( a dokładam tylk
  6. Piszesz wszędzie o tej operze jakby to był cud świata (stad powóz rydzyka) i każdemu chcesz swoją wizję wepchnąć robiąc wszędzie oftopy które kończą sie że opera najlepsza i Ty masz rację. Błąd twoje zdanie kompletnie mnie nie interesuje bo nie trzymasz się wątku. Nie rozumiesz czy to ma sens bo masz tylko swoją wizję przed oczami proste. Kobiet też pewnie nie rozumiesz a i tak za nie jedną latałeś ... choć powinienem powiedzieć dziewczynek patrząc na ilość emotek które stosujesz. I skąd ten domysł "Jeśli nie masz pieniędzy" gdzie o tym wspomniałem ? I po twoich wypowiedziach mam wrażenie
  7. Chce Ci powiedzieć iż Opera gra ale nie jest jakimś cudem brzmieniowym (jest dobra) a warunkach normalnego użytkowania pojazdu i nie w stosunku do NCDC. W samochodzie wystarczy że jednostka gra dla mnie poprawnie i walory brzmieniowe są dla mnie trzecioplanowe. Szczególnie że w VC głośnik pod szybą sztucznie poszerza baze stereo żeby nadrobić średnią jakość oryginalnego nagłośnienia. "Majbach" ma do tego to, iż jest porządnie wygłuszony zatem otoczenie ma mniejszy wpływ na odbiór dźwięku(nie to co vectra)oraz ma przeprowadzoną adaptację akustyczną DSP. W Vectrze jedyny plus to to iż średnio-
  8. Val jeśli tobie odpowiada to proszę bardzo jednak są ludzie z którzy z twoim punktem widzenia się nie zgadzają i nim właśnie jestem ja i jakbyś zauważy kilka postów wyżej napisałem preferencje wiec agitacje z CD 40 daruj sobie. Jednak opera 4 liter nie urywa szczególnie na seryjnym nagłośnieniu a tym bardziej to samochód i słychać szum otoczeni silnika i stuki zawieszenia (to nie "majbach") w HB jeszcze tylną półkę. Może lubisz kręcić "gałą" ale jednak wolę wygodę zatem sterowanie z kierownicy musi być!. Nie wiem czy VAL nie miesza ale przed chwilą padło że wyświetlacza do samochodu przedlift
  9. To ciekawostkę mi teraz zrobiłeś z tym SAFE (myślałem że to wyskakuje tylko przy niezalogowanych radiach) Chłopaki dzięki za info usterki mam aktywne dla obecnego GID ale że auto stoi pod chmurką to od światła się trochę już rozlał ale jeśli są aktywne nie będę musiał zmieniać?. Wszystko po lifcie niestety odpada CIM bez obsługi rolek (a był już naprawiany -typowa usterka). Jednakże jeśli CID przedliftowy działa to można zarzucić np chinola (na androidzie) który ma sygnał po CAN (wyświetlacz) i sterowanie z kiery rezystancyjne. I jeszcze jedno pytanie wyświetlacz CID jest plung&play
  10. Rozumiem że te komunikaty będą wyskakiwały jeśli nie zaloguję radia. Ale usterki np spalona żarówka będą się pokazywać? i info o climatronicu będzie działać.
  11. Jednakże mam CIM przedliftowy nie obsługuje rolek i musiałbym climatronica wymienić koszt jest za duży, I jak już wspomniałem nie interesuje mnie wymiana na CD 70 musiałbym pruć cały samochód.
  12. To ja mam kilka pytań odnośnie montażu tego radia: 1. Czy sterowanie klawiszowe (rezystancyjne) z kierownicy działa (kierownica bez rolek) 2. Wyświetlacz należy logować jak w poliftach? (CID przedlifotwy) i czy musi być wylogowany (radio też?). 3. Co z panelem climatronica - będzie działał 4 Miedzy NCDC wystarczą tylko dwa kable CAN L i CAN H? aby był wyświetlane wszelkie komunikaty o usterkach itp czy trzeba jeszcze coś jakieś indeksy itp. Obecnie GID u mnie już pada podobnie CDR2005 - chce zachować integralność wyświetlacza/radia mimo że dla niektórych taka przeróbka
  13. Osobiście posiadam przedlifta z sensorem deszczu i lusterkiem fotochromem. Obecnie mam aktywne światła do jazdy w dzień i chciałbym aby odpalał się tył i deska po zmroku tak jakbym przełączył na pozycyjne lub mijania. Niestety w przed liftach nie było sensora zmierzchu. Nie wiecie czy da się podłączyć pod przełącznik świateł moduł lub inny czujnik zmierzchu aby puszczał sygnal/napięcie na ustawianie pozycje/mijania jak zrobi się zmierzch?
×
×
  • Create New...
UP