Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

futek001

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About futek001

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie

Recent Profile Visitors

215 profile views
  1. ProChoice, mam pytanie dodatkowe Czy przy wymianie tarcz i klocków będzie potrzebna wymiana czujnika zużycia okładzin hamulcowych?
  2. Witam, mam pytanie czy zestaw z linka poniżej będzie pasował do mojej Vectry. Dane auta: Vectra C 2004 1.8 122KM. Z góry dziękuję za pomoc. http://allegro.pl/textar-tarcze-klocki-przod-vectra-c-signum-285mm-i5239169669.html
  3. Ja mam Nokiany tyle, że 205 nowy komplet. Jestem zadowolony. Polecam.
  4. U mnie 12.5 roku od dnia produkcji. Przebieg tutaj nie ma znaczenia. Na tyle siedzą oryginały i same sprężyny są w dobrej kondycji, nie wiem jak amory tylne, które jutro będą sprawdzone
  5. No niestety masz rację, a siedzą KYB RH2657 (355mm). Tam gdzie zamawiali nie mieli KYB RH2671 (345mm) w ofercie w ogóle. Dodatkowo mechanik sam był zdziwiony, że KYB oferuje dwie długości sprężyn pod ten model. Rozmawiałem z nimi, żeby wypracować jakiś kompromis w tej sytuacji, ale na wymianę na ich koszt nie zgodzili się. Jedynym rozwiązaniem byłaby wymiana tyłu (sprężyny lub sprężyny i amory) z robocizną za free.
  6. Niestety dzisiaj nie udało już mi się odczytać ze względu na ciemności, ale jutro nie omieszkam. Dlatego pytam czy te dwie lub jedna z nich nadaje się do mojej wersji?
  7. Numer czego? Tych sprężyn jakie mi założyli?
  8. Dzięki za sugestie. W takim razie będzie reklamacja i to w ich gestii będzie mi udowodnić, że nie mam racji. PS. do tego modelu powinny pasować KYB RH2657 czy KYB RH2671?
  9. Tak, przynajmniej były takie ustalenia amory na pewno sachsy, bo sa naklejki
  10. Czyli auto na podnośnik i odczyt numeru katalogowego sprężyny? Zakładam, że będą szli w zaparte o braku opakowań po częściach itp.
  11. No właśnie też obstawiam, że chłopaki poszaleli na warsztacie. De facto przy mnie dzwonił "szef szefów" i pytał o części pod moj konkretny model silnika i jego moc. Pytanie kontrolne sprężyny mają grawerowany numer katalogowy, żeby uderzyć z nimi w konkretną polemikę?
  12. Witam, Panowie co poszło nie tak? Pękła sprężyna z przodu po stronie kierowcy. Do wymiany poszedł cały przód. Amory Sachsa przód, łożyska amortyzatorów przód oraz sprężyny KYB przód (na tą chwilę nie znam dokładnej nazwy katalogowej, jutro powinienem wiedzieć). Auto wygląda obecnie jak na zdjęciu. Silnik 1.8 16V 122KM 2004 rok produkcji. Pytanie czy przód na tyle poszedł w górę, bo źle są dobrane sprężyny czy może tył z racji wieku siadł?
×
×
  • Create New...
UP