Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

wojtas.87

Forumowicz
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About wojtas.87

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    VC kombi

Recent Profile Visitors

934 profile views
  1. Dzięki za podpowiedzi. Ostatecznie rozrząd zblokowany i złożony na znaki na pasku. Odpalone, jest OK.
  2. Spoko, tylko jak to teraz ustawić? Jak założymy blokadę wałka rozrządu to koło pasowe ma być bardziej w prawo, czy bardziej w lewo?
  3. Witam. Panowie szybki temat... jakie koło pasowe ma być w z19dth? Chodzi o szerokość klina? Aktualnie mam koło z 6mm klinem, a frez na wałku ma 8mm, więc koło się przestawia o półtora zęba. Coś ktoś popsuł, ale co?
  4. Witam forumowiczów. Jaka jest różnica między głowicą z zaworami 5mm a taką z zaworami 6mm? Chodzi tylko o średnice trzonków, czy może są jeszcze jakieś niuanse? Są ze sobą zamienne PnP? Chodzi o to, że moją dopadł w przeszłości jakiś rzeźnik, który trochę nabroił i nie wiem czy bez problemu mogę założyć głowę z 5mm zaworami, czy koniecznie szukać 6mm. Pozdrawiam
  5. DPF miał 83% nasycenia w dniu strojenia, wypalał się kilka dni później i oczywiście po tym auto jedzie troszkę lepiej, ale ten dół nadal jest mulasty. Jeździ się dużo lepiej niż przed chipem, ale gdyby tak była żwawsza w okolicach 2000rpm to byłby miód. Gość, który robił mi program, robił kilka dni wcześniej Alfę 159 z tym samym silnikiem i tamto wozidło jechało już od 1600rpm fabrycznie, jak i po strojeniu. Jak powinien zachowywać się zaworek na zgaszonym silniku?
  6. Na 3... właśnie czuć, że dół kiepski. Nie mam pojęcia czy turbina była regenerowana, ponieważ ja jej nie ruszałem od zakupu auta, a poprzedni właściciel też go nie ruszał... EGR off, klapy off, DPF jest i ma się dobrze.
  7. Mój wykres OK? Wydaje mi się, że powinna się lepiej rozkręcać w dolnym zakresie obrotów... Po "dolaniu" paliwa na dole zaczyna dymić, ale nadal nie jedzie, więc paliwa ma odpowiednio.
  8. Nie wchodziłem na forum od dłuższego czasu, stąd opóźniona reakcja... Po dłuższym czasie użytkowania stwierdzam, że oringi NBR70 spokojnie nadają się do uszczelnienia puszki filtra paliwa. Nic nie cieknie.
  9. Ale takim zabiegiem P&S kupiłby sobie poparcie rzeszy kierowców Niech działają
  10. http://www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-dobra-wiadomosc-dla-wlascicieli-diesli-mozna-legalnie-usuwac,nId,2375947
  11. Ja bym wywalił całą ekologię zaraz po zakupie, ale boję się, że zaczną to kontrolować i wtedy zonk.
  12. Jak wiadomo komp zawsze zaniża spalanie średnie. Jeżdżąc na co dzień jak już pisałem 7.2l i to jest górna granica. Tankuję zawsze pod korek i na podstawie tankowania podaję średnie spalanie. Aha i nie pisałem, że do pracy jeżdżę w mieście Pytałeś wcześniej na jakiej podstawie widzę, że zaczyna mi się wypalać DPF... nagły wzrost spalania chwilowego + odczuwalne szarpnięcie. Możliwe, że po prostu jest tak jak ktoś tu pisał wcześniej, że auto nie zdąży się nagrzać, aby zacząć się wypalać, a jak już filtr jest tak zapchany, że musi to się wypala i wtedy trwa to znacznie dłużej niż powinn
  13. Przecież nie wyssałem tego z palca. Proces wypalania inicjalizuje mi się co ~2000 km. Na początku lutego byłem kilka razy w Lublinie i się nie wypalał. Zrobił to tydzień później wracając z pracy i musiałem przejechać około 12km żeby proces się zakończył. Nie wciskaj mi ciemnoty, że tak nie jest, bo widzę jak zachowuje się moje auto. Oleju też nie przybywa, więc jest OK. Chyba Tobie Mi spala 7.2l/100km po miejscu i około 6l/100km na trasie jadąc żwawo. Średnie spalanie z kompa 5.9l Jeszcze jakieś pytania? A może macie mi jeszcze coś do powiedzenia na temat mojego auta, o czym nie
  14. Jak sama nazwa wskazuje jest to żel do usuwania rdzy, więc nada się. Z resztą każdy sposób będzie dobry jeżeli doprowadzi do idealnego oczyszczenia powierzchni.
×
×
  • Create New...
UP