Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

marcin599k

Forumowicz
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About marcin599k

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    vectra b 2.2 dti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. chyba znalazłem winowajce. Podmieniłem przepływke od auta mojej kobity polo 6n2 1.4 tdi i auto ożyło ale po przekroczeniu 3 tys obrotów wywalal błąd. A co ciekawsze na swojej przepływce zauważyłem przerwany termistor .... podobno da sie go wymienić tylko jaki to cholerstwo ma symbol ... wiem jedynie że to termistor ntc czyli ujemny. ale jaką opornośc to ma .... kurde koszt pare groszy a może mi pomóc :) ktoś wie ?
  2. Siemano. odgrzewam kotleciora. Mam pytanie odnośnie dezynfekcji parownika sposobem od strony skroplin. Mam preparat wurtha i chce sie za to zabrać. Kiedyś już tak zrobiłem ale po wlaniu tego wszystko wyleciało. i teraz jak zaaplikuje tego wurtha to jakoś tą gume obróce do góry żeby nie wyleciało i zostawić to na noc np ? bo strasznie mi wali z.nawiewów
  3. No więc tak po długich grzebaniach w aucie przypadkiem zauważyłem że w kolektorze latała mi metalowa tulejka, ta dystansowa pod EGR. i Sam zawór miałem nie ten co trzeba. Miałem metalowy z długim grzybkiem. a powinien być ten krótki ze sztucznym tworzywem. Takowy zakupiłem, tulejke zamocowałem nowy zawór także i auto o wiele lepiej jedzie. Oczywiście z modem egr off. Ale na zimnym silniku dalej jest muł mam jeszcze pare pytań: odnośnie przepływki: - czy na zimnym silniku ma ona też wpływ na moc ? ( chodzi o dawkowanie ) Wymieniłem wczoraj Olej, wszystkie filtry i ... no i nic ta przepł
  4. Witam ma ktoś na sprzedaż multitimer do vectry B rok 2001 ? nigdzie nie mogę dostać ... pozdrawiam
  5. Pytsnie odniśnie tej całej roboty. Czy po tej wymianie tych uszczelek silnik może pracować żwawiej ? np lepsza reakcja na gaz ?
  6. Witam. Dziś stało się coś dziwnego w moim aucie. Zaczęło się od awarii podgrzewania tylnej szyby... no to pomyślałem że padł przekaźnik lub bezpiecznik. okazało się że przekaźnik więc kupiłem taki sam 40A i szyba spowrotem grzała. Ale po 15 minutach poczułem że coś się jara ..... i zauważyłem dymek ze skrzynki z bezpiecznikami ..... i teraz tak : kierunkowskazy działają tylko jak włącze światła pozycyjne bądź mijania, tak samo środkowa lampka oświetlenia wnętrza , nie działają halogeny nawet na desce rozdzielczej no i szyba i lusterka też padły całkiem przycisk od g
  7. paseczkiem do 5 pin. kusi mnie przeciąć 5 przewód tak jak tam pisze z tą power diodą ale bohe sie że coś sie sypnie ;D, jutro jade wkońcu do diagnostyka, może wkoncu sie dowiem czemu mi tak muli na dolnych obrotach ..... najgorzej po odpaleniu. martwi mnie jeszcze ten przestawiacz kąta wtrysku może to on nawala ..... ale wtedy by mi napewno błąd sypał. A zapowietrzanie się ma na to wpływ ?
  8. turbinka sprawdzona nie pluje olejem nie ma też żadnego syfu na kierownicach ładnie dmucha. zrobiłem test z przepływką tzn wypiełem wtyczke i wpiełem w 4 i 5 pin diode n4148 i przez kilkanaście sekund auto nie wywala błędu ale zauważyłem że jest o wiele lepsza reakcja na gaz. możliwe że przepływka pada ?
  9. mam pytanie odnośnie pierwszej opcji ( wersja z diodą ) rozumiem że przewody 4 i 5 należy przeciąć na wtyczce i złączyć ową diodą .... a pozostałe piny mają dojść do przepływki ?
  10. Czyli nawet jak grucha zaciągnie do końca to przez syf łopatki mogą nie być w optymalnej pozycji ? Widziałem filmik z czyszczeniem kierownic turbiny. Tylko ciekawe czy da sie to zrobić w domowych warunkach
  11. wracam po dłuzszym czasie mod zrobiony i działa wlutowałem 2 diody i gitara. no 2 razy mi sie chek zapalil w odstepach 4 dni.zapalił sie jak ruszałem i po chwili zgasl. a raz palil sie z 15 min ale w ostatnich 2 tyhodniach ani razu. wiec to mam z glowy ale moj glowny problem jest nadal czyli muł na 1 i 2 biegu mimo że podciśnienie idzie teraz tylko na turbo. nie mam niestety wakuometru ale po odpaleniu cięglo wg zaciąga od razu jak tylko odpale i trzyma fest mocno no i po kilkukrotnym wciśnięciu hamulca check przestal wywalac. kusi mnie kupić nowe vakum. ale zastanawia mnie czy to napewno to
  12. Witam. mam pytanie. czeka mnie odgrzybianie mechaniczne parownika. gdyż inne metody nie dają efektu. w aucie śmierdzi trupami i padliną. ( tylko z nawiewów ) czy jest opcja wyczyszczenia go bez wyciągania ? np tak jak na początku tematu wyciąć dziure z boku i go tam jakos wyczyścić ? boje sie demontażu bo obawiam sie że jak to wszystko rozbiore to nie poskladam potem a z kolei mechanicy wołają po 500 700 zl .... pomocy
  13. Ok jutro zmienie czyli rozumiem że wlutować 2 takie diody ..
  14. No więc sprawa podciśnienia po części rozwiązana:) Ale zrobiłem ten mod egr off i tak jak pisało podciśnienie dałem tylko w strone turbo reszta tak jak w twojej recepturze ale na niskich obrotach okolo 1300 1500 wywala check na pare sekund i muł i po chwili znika. Wiem że nie ten temat ale jeżeli zrobie ten dodatkowy opornik na ez egr to problem zniknie ? zaznacze że mam silnik 2.2 dti i diode dałem JEDNĄ ale 6A a niby trzeba dać 2 ..... czy ta jedna moja wystarczy ? Ps: Po odłączeniu podciśnienia na ez egr i klapek podczas pulsacyjnego hamowania problem z błędem zniknąl
  15. Mam jeszcze pytanko odnośnie turbo. Bo w momencie odpalania gruszka zaciąga sie i jest tam taka śrubka u mnie ( ogranicznik ). I teraz jeżeli grucha jest zaciągnięta to łopatki turbuny są w takim położeniu że turbo dmucha mocniej czy słabiej ? Bo może bym tą śrubką poregulował coś .... i przy jakich obrotach grucha powinna odpuszczać ?
×
×
  • Create New...
UP