Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

asharot

Forumowicz
  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About asharot

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Częstochowa

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie

Recent Profile Visitors

180 profile views
  1. Po wymianie szyby z oryginalnej na zwykłą czujnik zmroku działa nie prawidłowo. W słoneczny dzień po wjechaniu we lekko zacienione miejsce przełącza się w tryb nocny i nie chcę wrócić do poprzedniego stanu.Czy pany przy wymianie szyby coś mogli zepsuć ewentualnie co muszę zrobić?
  2. 1-Czy demontaż sprężarki z silnika VC 1,9 CDTI 150KM jest bardzo skompliowany? 2-Czy uszczelnić korpus sprężarki dam radę osobiscie w średnio wyposażonym warsztacie? Pytam bo muszę uszczelnić korpus sprężarki,jest cały żółty od kontrastu.
  3. Własnie jestem w trakcie montażu MID-a.Mam dwa pytania. 1.Pozbyłem sie wszystkich komunikatów oprócz jednego. Chodzi o sprawdzanie świateł stopu w czasie przekrecenia stacyjki. Gdzie dokładnie podpiąć piny 15 i 16? 2.Czy po zlikwidowaniu wszystkich komunikatów będzie świecić sie CHECK na midzie?
  4. Jak w teamcie. Szczególnie chodzi mi w jaki sposób rozłaczyć przewody wlewowe przy zbiorniku,skoro nie ma tam dojścia oczywiście bez demontażu zawieszenia.
  5. W jaki sposó oddzielić klosz od lampy???
  6. Oki,już mam ten interfejs. Teraz mam pytanie:W które piny się wpiąć aby zdjagnozować poszczególne sterowniki? Chodzi mi o K-line i L-line.
  7. Ja jestem zainteresowany rozmieszczeniem kabelków w VB. Chodzi mi jak się dostać do przewodów sterujących zamkiem(master),tych co wychodzą z lewych drzwi? Wiem że sterownik od centralnego jest z prawej strony a ja alarm bedę mieć z lewej. Nie chciał bym ciągnąć wiązki od sterownika zamka z prawej na lewą strone do centralki alarmu.
  8. W opisie tego produktu jest że przeznaczony jest do grupy VW,czy w Oplu też będzie działać? Skąd można pobrać Tech-2?
  9. Czytałem,czytałem i nic nie dowiedziałem się na temat konkretnego sprzetu Ostatnie pytanie: Który interfejs wybrać,prosił bym o jakąs propozycje z Allegro.
  10. Nie chce zaczynać nowego tematu. Posiadam tylko laptopa.Co jeszcze musze dokupić aby jak najwięcej zdjagnozować układów w VB DTH?
  11. Gdzie mógł bym zobaczyć na rysunku opisane poszczególne częsci uszczelnienia?
  12. Witam. Zakupiłem VB DTH 2001r. z Niemiec i kiedy zatankowałem samochód do pełna zauważyłem dośc duży wyciek paliwa ze zbiornika. Wystrczy że przejade 100km i już jest spokój.Mieszalnik ten pod tylnymi fotelami jest napewno szczelny bo jest suchu. Jaka może byc przyczyna? Czy muszę demontować zbiornik?Jesli tak to prosił bym o porade demontażu zbiornika.
×
×
  • Create New...