Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Damian1231

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Damian1231

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/29/1993

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VC 2.0T

Recent Profile Visitors

419 profile views
  1. W mojej po wymianie tego zaworka jest git jak koledzy pisali silnik suchutki i już nie ubywa oleju 👍😁
  2. Mam podobny problem jestem po wymianie uszczelki pokrywy zaworów ale wyciek dalej występuje zwłaszcza pod obciążeniem i chciał bym zajrzeć do tego zaworka odmy dużo roboty jest żeby kolektor zdemontować? Obejdzie się bez ruszania wtryskow ?
  3. nie sprawdzałem ale postaram sie kogos ogarnac bo sam sobie raczej nie poradze z tym
  4. u mnie nie dmuchało ale viki jest od znajomego i jeszcze nie dawno widziałem jak to auto szło
  5. Witam mam problem z moim turbasem, silnik 2.0 T z mapa na 210 km a viki jedzie jak by nie miała nawet serii , wskaźnik doładowania pokazuje max 0.5 bar a od poprzedniego właściciela wiem że dmuchała 0.9 bara po chipie. Wymienione dwa zaworki i DVka na nowe, przepływomierz i przepustnica czyszczona, wężyki podciśnienia sprawdzone,turbina praktycznie nie ma żadnych luzów , w kompie nie ma żadnych błędów a na benzynie i lpg jedzie tak samo co jeszcze można sprawdzić ? może miał ktoś podobny przypadek ?
  6. Witam mam pytanko zepsuł mi się do końca panel klimatyzacji tzn nie działają pokrętła ,wymieniane na zamienniki ale tez już chodzą jak wgl i mam pytanie rozglądałem się za używkami i podejrzewam ze z polifta nie będą działać w mojej viki ale np czy będzie działać z 2004 roku ? Moja viki 2002. Po zdjęciach widziałem ze niebieska wtyczka jest w każdym a ta droga jest zazwyczaj czarna a u mnie jest brązowa ? Dzięki za pomoc nie chce na marne wydać 200 zł żeby potem nie działało
  7. anglik doszedł pamieć prze lutowana i wszystko śmiga jak wcześniej Dzięki za pomoc
  8. Dzięki za info, zamówiłem licznik od anglika i będę podmieniał pamięć:) kuszące te liczniki od polifta ale to już magia dla mnie
  9. Okej czyli pozostaje szukać europejczyka. Nie da rady skorygować jakoś przebiegu na liczniku ? trochę lipa żeby tu był inny a w ecu silnika inny :/
  10. Witam mam problem z licznikiem i potrzebuje go wymienić na nowy, wiadomo używany i mam kilka pytań 1. Moge kupić od anglika i podmienić tarcze prędkości ? przebieg będzie w milach nabijał czy normalnie w km ? 2. czytałem ze nie trzeba car pass z nowego licznika i nie trzeba go logować żeby działał a jak to jest później z przebiegiem na wyświetlaczu, jest przebieg z mojego samochodu czy z licznika z poprzedniego samochodu ? 3. podejrzewam ze muszę szukać tylko licznika z silnika DTI który mam i nie będzie pasował np z polifta lub innego silnika ? Dzięki z góry za pomoc
  11. U mnie też pokazywała się kontrolka ciśnienia oleju, miałem lekki wyciek z miski olejowej i po wymianie uszczelki uspokoiło się
  12. W ostateczności można psiknac do kolektora plakiem lub jakimś samostartem do silników, jedna osoba kręci rozrusznikiem a ty psikasz do kolektora i jak odpali to co kilka sekund psikaj znowu aż silnik przestanie się dławic
  13. Witam, zamierzam wymienić olej w swojej VC i zastanawiam się nad olejem 5w40 np. Motul 8100 X-Cess 5W-40 5L Syntetyczny, aktualnie zalany jest Mobil 10w40 Półsyntetyczny, do tego viki jest po chipie i dlatego zastanawiam się nad jakimś „lepszym” olejem. Przejechane ma 250 tyś odczyt z licznika i ECU silnika taki sam. Jak możecie to wypowiedzcie się czy ma to jakiś sens, czy wręcz przeciwnie lepiej nie kombinować i lać ten sam olej pzdr
  14. Złącze liczników przelutowane i jak na razie jeszcze ani razu się nie wyłączyły a przed naprawą standardowo gasły po kilku minutach jazdy wiec moge powiedzieć ze przelutowanie pomogło. Dzięki
  15. Witam ostatnio zastanawiam się nad podłączeniem wzmacniacza pod fabryczne radio Siemensa i słyszałem o konwenterach dźwięku do rca ale jakość podobno słaba i zastanawia mnie czy nie można jakoś wyprowadzić sygnalu prosto z radia na wyjście rca ? Może ktoś już próbował coś takiego robić z góry dzięki za informację
×
×
  • Create New...