Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Johny_16v

Forumowicz
  • Content Count

    64
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Johny_16v

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 12/08/1997

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Wiktoria X18XE

Recent Profile Visitors

971 profile views
  1. Podmieniony multimetr nie rozwiązał całego problemu. Halogeny z przodu przestały świecić, choć kontrolka na przełączniku dalej jest podświetlona. Świeci się natomiast tylny oraz obie kontrolki - na pokrętle i na tablicy. Podświetlenie nie działa, choć licznik i TID świecą jak trzeba na zapłonie.
  2. Zdemontowałem panel bezpieczników, któryś z poprzednich właścicieli strasznie "januszował" 😆. Niektóre bezpieczniki są połączone z kablami których nie ma w oryginalnej rozpisce. Prawdopodobnie zawinił multimetr, który był strasznie zabrudzony, nie wiem czy czyszczenie pomoże. 💡 Pożyczę ze szrotu identyczny i podepnę u siebie by mieć pewność.
  3. Bezpiecznik i przekaźnik do halogenów ok, obawiam się że konieczny będzie demontaż całej deski rozdzielczej w celu szukania przepalonych kabli.
  4. Johny_16v

    Zwarcie

    Podczas wymiany żarówek podświetlających panel nawiewów doprowadziłem do zwarcia w wyniku którego przestało działać podświetlenie zegarów i w.w. panelu, ciągle świecą się halogeny, nie można nimi sterować. Licznik oraz Tid świecą tylko na zapłonie.
  5. Wiem że nie ma, ale w zestawie jest rura łącząca kolektor ze środkowym. Nie znalazłem średnicy, ani innych danych, dlatego pytałem czy ktoś ma.
  6. W związku z sypiącym się wydechem, przymierzam się do wymiany również kolektora. Interesuje mnie kwasówka TA Technix. Czy ktoś już miał taki kolektor ? Zastanawiam się czy podejdzie, jeśli zastosuję środkowy tłumik innej firmy ? Link do kolektora: http://allegro.pl/opel-vectra-b-1-8-16v-sportowy-kolektor-wydechowy-i7044273163.html
  7. Może w polifcie jest inaczej. Mam przedliftowe 1.8, założyłem deskę z Isuzu 1.7. Po włączeniu silnika obrotomierz podniósł się 5 milimetrów, a jak ostro przygazowałem to max 1000rpm wskazał. Tablica w dieslu ma trochę inaczej poprowadzoną linie do alternatora. Podeślę później jpg z porównaniem. Licznik od Isuzu założyłem z ciekawości. Wysłane z mojego QUANTUM_3_500 przy użyciu Tapatalka
  8. Jakiś czas temu zapalił mi się airbag podczas jazdy i już nie zgasł. Po podpięciu pod komputer wykazało błędy 31 oraz 44, nie dało się ich skasować. Obejrzałem kostkę pod fotelem i sprawdziłem podłączenie poduszki do kierownicy, wszystko było ok. Mam wersję z dwoma poduszkami.
  9. Nie działa, obrotomierz pracuje w zakresie 1cm.
  10. Mogło tak być, ważne że to tylko żarówki, a nie coś poważnego.
  11. Problem rozwiązany. Nie rozłączyłem akumulatora, wobec czego popaliły się żarówki Wysłane z mojego QUANTUM_3_500 przy użyciu Tapatalka
  12. Wymieniałem dziś wyświetlacz Tid, poprzedni działał, ale nie wyświetlał już znaków. Nowy był ok, ale podłączałem bez wcześniejszego rozłączenia akumulatora. Było ok, ale musiałem rozłączyć i połączyć raz jeszcze, niestety przestał działać. Podłączyłem stary wyświetlacz i też nie działał. Bezpiecznik jest ok, więc chyba winowajcą jest wtyczka 26-pinowa. Czy jej wymiana jest kłopotliwa ? Czy wystarczy sam kabel z wtyczką ?
  13. Wiem, wyraziłem się trochę niejasno.
  14. Ostatnio chodzi mi po głowie jedna rzecz - czy tablica liczników z dti-ka będzie pasować do benzyniaka. Tzn. wiem że będzie, ale czy wskazania obrotomierza będą poprawne ?
  15. Zaślepiłem ponownie. Nic nie faluje, nie wskakuje pow. 1000 rpm.
×
×
  • Create New...