Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vikis

Forumowicz
  • Content Count

    191
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About vikis

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/30/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jastrzębie-zdrój
  • Zainteresowania
    majstrowanie,kolarstwo.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB'99 CDX Z22SE automat 100%BP

Recent Profile Visitors

749 profile views
  1. Bez urazy,ale zamiast zakładać bezsensowny temat mógł się kolega wybrać do sklepu moto. po jakikolwiek preparat do mycia silników.Na YT też są filmiki jak myć silnik.
  2. Kolego ArcziK montaż tej nawi naprawdę nie ma sensu .Nigdy nie było i nie będzie PL map. Map z 2007r. ta nawi Ci nie obsłuży . Jak już tak bardzo chcesz nawi z PL mapą to ogarnij sobie NCDR1100 lub NCDR1500 a potem szukaj jakiegoś dr.inż.prof.ds.elektroniki który ogarnie całość w systemie NTSC. Wiązki możesz szukać np. omega b przedlift tam były montowane niemalże identyczne nawi co Ty masz.Ale szukanie takiego auta na necie czy szrotach może graniczyć z cudem-parę lat wstecz było tego trochę,teraz omcia czy VB na szrocie to ciężko zobaczyć.
  3. Niestety nie mam wiązki prawdopodobnie poszła do śmieci jak robiłem swap'a. Wiem że na wyświetlaczu pin 7 to masa 10 podświetlenie przycisku.
  4. Podepnij op-com wejdź w bloki pomiarowe i w czasie jazdy sprawdź czy ster.ABS/TC widzi prędkości kół. Jak się nie mylę,to prędkościomierz bierze sygnał z przedniego lewego koła.
  5. Ale to tylko wyświetlacz potrzebujesz jeszcze moduł nawi chyba cralnin,czy jakoś tak.Montaż tego wyświetlacze nie ma sensu-sam wyświetlacz wprawdzie się włączy i podświetli na bursztynowo wraz z pokrętłem,i to tyle.Mikrofonu tutaj nie ma a co do głośnika,nie jestem pewien,ale chyba w prawym boczku w nogach pasażera był mały głośnik?.Jak nie wyrzuciłem to będę miał tę nawi sprawdzę czy mam wiązki i podam Ci nr.pinów ,ale tak jak piszę,po za ozdobą nie ma to żadnego sensu.
  6. Przedlift ma kontrolkę kierunków sterowaną masą,polift plusem.Do sprawdzenia żółte przekaźniki/żółty przekaźnik oraz multitimetr,bo to on steruje kierunkami.Ta druga kontrolka,mniemam,że masz na myśli kontrolkę haka?ona też jest sterowana z multitimetra,ale tu musi być inna inst.do gniazda przyczepy,inaczej kontrolka nie powinna zadziałać.
  7. Kolego robot45 dużo zależy jak długo masz zamiar użytkować auto.Dodatkowo piszesz ,że auto jest "robocze" tak że przez to słowo kupno tanich amorków może okazać się zgubne.Ja bym dopłacił i szukał czegoś lepszego,polecanego.
  8. 1500zł? Jak u mnie w 2.0 DTi padła pompa to warsztaty wyceniały regenerację na koszt 2700-3200zł. + koszta demontażu /montażu pompy +uszczelki. Ciekawe co w tej pompie było robione i ster był kalibrowany do dołu pompy. Ajj dopiero teraz doczytałem Ty masz 2.2 dti czyli pompa PSG16 ponoć tych pomp się nie regeneruje bo bosch nie wypuścił części zamiennych.
  9. Jak dla mnie to problem jest w pompie. Mam nadzieję,że filtr paliwa oraz bak wyczyszczony? Tak z Ciekawości,ile płaciłeś za remont pompy?
  10. VB ze szarym wnętrzem widziałem może ze dwa razy na szrotach i z tego co pamiętam ,to oba były przedlifty. Niestety wg.mnie szare wnętrze totalnie nie pasuje do VB,to wnętrze optycznie postarza to auto.Podobnie jak ciemny welur. Zapomniałem dopisać,że warto sprawdzić nr.VIN. To że wnętrze jest szare nie koniecznie musi oznaczać ,że tak wyszło z fabryki.U mnie VB "dawca" też była cała w białej skórze a z VIN wyszło że fabrykę opusciła z czarnym welurem.
  11. Cześć, Naprawdę z nudów odwiedziłem hamownię Przedemną na hamowni była VC manual Z22SE wynik 138KM 190Nm ja mam automat więc tragedii nie ma,chodziarz mam wrażenie że coś mało tych klaczy u mnie Jak Wy to oceniacie?
  12. Cześć koledzy mam mały problem -muszę wymienić skrzynię AF22 na jakąś inną używaną oczywiście automat czyli AF22.Pytanie czy muszę szukać skrzyni o tym samym kodzie alfa(u mnie TD) czy może być z innym kodem?Jest to obojętne czy skrzynia będzie np z astry lub zafiry b?.
  13. Cześć, No więc było tak że jechałem autem z załadowaną przyczepką i wszystko było ok.do momentu ,aż musiałem zatrzymać się na wzniesieniu.Jak ruszyłem to skrzynia dość mocno szarpnęła i pojawiło się jak by dzwonienie przypominające łańcuch rozrządu.Jakoś dojechałem do domu.Op-com nie wykazał żadnych błędów.Jak jadę sam to skrzynia delikatnie przeciąga biegi ale nie szarpie zmienia płynnie.Pełzanie działa.Olej w skrzyni zmieniłem bo zrobił się ciemno czerwony ale wymiana nic nie dała.Ten odgłos "dzwonienia" jest nadal i pojawia się np.jak ruszam ,mocno przyśpieszam czy jadę pod górkę.Oczyw
  14. Masz rację,winna była tylna lewa piasta(a dokładniej to zgniły styki w piaście) po jej wymianie ECU przestał świrować.
  15. Nie znam silnika 1.6 ale wygląda na coś z podciśnieniem więc warto byś je posprawdzał.
×
×
  • Create New...
UP