Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vikis

Forumowicz
  • Content Count

    59
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vikis

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/30/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jastrzębie-zdrój

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB 100 CD 2.0 DTi X20DTH

Recent Profile Visitors

329 profile views
  1. Fajnie pompa świeżo po regeneracji i już reklamacja...ach ci fachowcy. Ale dalej jest coś nie tak bo auto jest mega słabe i pali jak smok.Jak przyśpieszam powiedzmy 2500rpm to "coś" zaczyna mi wyć-jak by wtryski?.Auto nie dymi,nawet jak na postoju dam w palnik to nie puści dymka.Spaliny nie śmierdzą tylko leci gorący wiaterek z rury wyd. .Doładowanie jest ok. bo jak ominę EZ turbo to przy 3000rpm wywala p1125-czyli przeładowanie.Przepływka na postoju pokazuje ok.330mg/suw.Jak ją odpinam to muł,dziurka 2mm i check(p0405).Nie mam pojęcia co jest nie tak.
  2. Odebrałem dziś pompe ale chyba jest coś nie tak,bo jak obracam w co pewien obrót czuć opór jak by o coś przycierał wał.Jakieś łożysko czy co?Bo chyba wał powinien obracać się płynnie z takim lekkim oporem...
  3. Z kabelkami to łatwizna.Więcej roboty z zdjęciem deski...i sama podmiana nagrzewnicy to max.30min. . Jak przy okazji montujesz MID to korzystając ze zdjętej deski pociągnij kabelek do zbiorniczka wyrównawczego. Mi się już to raz przydało(pękł wąż wody przy pompie) heck i już wież by się zatrzymać. w sumie to lepiej przeciągnij parę kabelków więcej może zachce Ci się xenony...
  4. Auto ma pompie 016 odpaliło,tylko ECU nie potrafił wysterować dawki paliwa-wartość rzeczywista ciągle była więcej niż chciał ECU. Trudno dam swoją do remontu...
  5. Ty na serio? Tak ma poważnie to na forum są schematy,starczy poszukać... Taka przekładka to nic trudnego,ale dla świętego spokoju lepiej mieć parę dni wolnego i robić na spokojnie Oczywiście narzędzia typu lutownica koszulki termo/taśma parciana czy klucze trox to podstawa... I warto też wymienić parownik?skraplacz?osuszacz?czy jak to się poprawnie nazywa(to "coś" co zbiera wilgoć) Jeśli to nie tajemnica,z kąt jesteś?
  6. Wiesz co,w bosch gruner na pszczyńskiej gadali że pompy są zamienne a jedyna różnica to inny kod spalin czy coś,więc powinno pasować. Ale z drugiej strony gdzieś na necie czytałem że 016 są do 2.2 dti... Chyba że po zamianie sterownika i kalibracji można zamieniać pompy... Tak,mieszkam niedaleko jas-mos.
  7. Witam. U mnie jest pompa z końcówką 015. I błąd P1220. Korpus pompy mam na 100% pęknięty bo kapie z pompy paliwo. A ojciec zmajstrował ze złomu(nie szrotu!) pompę ale z końcówką 016. Pompa ma być sprawna bo auto przyjechało a silnik miał "chodzić" cicho i miękko. Czy te pompy z końcówkami 015,016 są zamienne? Różnią się czymś? Ja mam silnik X20DTH jak ma to jakieś znaczenie.
  8. Sprawa wyjaśniona-P1220 Pompa szrot.
  9. Witam. Czytałem już podobne tem.na necie ale moja viki jakaś wyjątkowa. Zapowietrza się ukł.paliwowy za równo po chwilowym postoju i w jeździe. Jak na postoju to zgaśnie,ale w czasie jazdy pojawia się jak by "warczenie" wtrysków i jak dodam gazu to zniknie dam na sprzęgło silnik gaśnie. Co wymieniłem? Filtr paliwa i uszczelki Miedziane podkładki co są na króćcach przy pompie. 4x oring w obudowie filtra paliwa Filtr paliwa i wkład z kpl.uszczelek i oringów,bo myślałem że może obudowa peknięta Przelewy oringi na króćcach w baku. Błędów w ECU brak. Paliwa w baku ok.50L jak np.po nocy wyjmę przelew to słychać jak paliwo "schodzi" u układu. Jeździłem z op-comem i jak "wyły" wtryski to obserwowałem kąt wtrysku i dawki paliwa. Parametry wymagane i rzeczywiste się pokrywają. Co dziwne wczoraj zrobiłem ok.100km albo i więcej i było ok,ale dziś nawet nie wyjechałem z garażu bo co chwile gasł i musiałem odpowietrzać. We filtrze paliwa jak by trochę brakowało paliwa... Jest jeszcze jakieś połączenie jakiś oring do wymiany? Czy to zapowietrza się na pompie?
  10. kompresja na zimnym ok 26.5 bar. czyli jest kompresja. To czemu dmucha?.
  11. Witam. Wczoraj w czasie przyśpieszania pojawił się głośny huk potem gwizd i check. Co się okazało pękł mi gumowy wąż co jest po między dolotem a IC. Spostrzegłem że na odpalonym silniku na wolnych obr.dmucha mi powietrze w dolot i to chyba z dużą siłą. Jak ojciec dodał gazu tak do 1500obr. to dmuchanie zmieniło się w zasysanie. Spalin nie czuć. Jak postanowiłem zdusić silnik przytkaniem ręką dolotu to w pewnym momencie przytykania było czuć jak by silnik na przemian dmuchał i chciał zassać mi rękę. A i z korka wlewu oleju nie ma spalin. Co się stało kompresja czy czy wypalone zawory?
  12. pozwolę się dołączyć do tematu. W blokach pomiarowych op-com spostrzegłem,że "przełącznik położenia biegu jałowego" jak dodam gazu na ok.8-9% to status "aktywny"zmienia się na "nieaktywny" .Jednocześnie w blokach widać że zmienia się żądana wartość ciśnienia doładowania, Czy takie coś może być przyczyną mułowatośći?
  13. Nie no nie ośmieszaj się :) Ja sprawdziłem kompresję po ok.26.5bar. turbo po regeneracji pompa VP po regeneracji nowa przepływka wycięty kat dolot czyściutki i szczelny nowy EGR a potem to żaślepka EGR z all... sprawdzanie przewodów podmiana ECU zmiana mapy w jednym ECU ominięcie IC Dziurka w przepływce pedał gazu podmieniany uwierz mi mam spore pudło gratów z dti kasy poszło że hej a silnik dalej zdycha...
  14. jak padł?miałeś jakieś szczególne objawy?
×
×
  • Create New...