Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vikis

Forumowicz
  • Content Count

    119
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About vikis

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 05/30/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jastrzębie-zdrój
  • Zainteresowania
    majstrowanie,kolarstwo.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB CDX Z22SE

Recent Profile Visitors

525 profile views
  1. Jak się nie mylę, VC przed i po lift to spore różnice...maska jest inna przed lift jest stalowa polift alu. Przerobić na pewno się da ale na bank bez rzeźby się obejdzie.
  2. Chciał bym porównać jakie dokładnie modyfikacje zrobiłem przy okazji swap'a. Jestem też ciekaw webasta-fabryczne czy dokładane.Tak czy inaczej nie działające(brak pompki paliwa)
  3. Dzięki. Niby wer.CD a jednak totalny golas...w dodatku z za wschodniej granicy.... Jak byś mógł jeszcze ten drugi vin rozszyfrować to było by super
  4. Dołączę do Vin'owajców Moja VB WOLOJBF19X1196761 VB dawca silnika WOLOJBF1911170729 Tak swoją drogą to w sklepie moto.zaliczyłem małą wpadkę bo chciałem filtr paliwa a sprzedawca chciał DR.W dowodzie mam wpisane że silnik BP a sprzedawca z VIN odczytał diesel Mina pani bezcenna
  5. Koledzy mam mały problem bo zaryzykowałem te 200zł i odkupiłem tego NCDR1500 z CID i zaliczyłem małą wpadkę-bo okazało się że miałem uciąć czarną kostkę 12 pin (głupi ja :( ) oraz kostkę C radia ale w pośpiechu no właśnie wtopa... .Gdzie w jakim aucie szukać kostki 12 pin do CID oraz kostki C radia? .Co do radia to zmieniłem bezpiecznik z tyłu radia i podłączyłem go do kostek A oraz B o dziwo radio zadziałało odebrałem rmf ale chyba jest zablokowane bo nie da się zmienić stacji czy włączyć CD.No chyba że to radio nie działa bez CID'a. Ja tam nie wiem,ale na moje ucho to radio jak by miało lepszą jakość dźwięku od VDO ...
  6. Gdy by było kuku w instalacji to problemy były by za równo na car400 jak i vdo.Car400 działa poprawnie,VDO robi problem... .Przykładowo na VDO załączę awaryjne i mam trzaski w głośnikach,na car 400 żadnych zakłóceń.Jak na VDO otworzę bagażnik (sedan) to znika stacja-na car 400 jest ok. .Car 400 to moje seryjne radio a VDO pochodzi z auta co kupiłem dla swap'a. Kabel od radia do anteny(w szybie) podmieniłem na swój,ale to nic nie dało. Wzmaczniacz jest mój jak fabryka przykazała,podmieniałem na zapasowy co zostawiłem z drugiego auta i jest tak samo.Próbowałem jeszcze wkładać VDO do VB kombi u sąsiada ale NCDR ma inną kostkę.Mam wrażenie że problem jest w radiu ew.jakim cudem VDO nie współpracuje z moją anteną. NCDR miał bym po niekąt za free-poniekąd bo musiał bym to radio odpracować sąsiadowi.Jak bym wiedział że ncdr gra przyzwoicie tj.lepiej niż car400 lub VDO to szarpię to radio i śmigam z nim do rozkodowania. A czy blaszak robi za antenę?Cóż,pug206,VB,VC,fiat bravo,Corsa B,alfa 147 oraz ałdi a4 nie odbierają stacji radiowych w zamkniętym blaszaku-co innego otwarte drzwi... . Sorry za błędy ale jest późno a ja od trzeciej nie śpię.
  7. Drzwi mam wygłuszone mata +pianka. Głośniki seria(polift),wcześniej z przodu były magnat ale z głupot dałem serię i o dziwo seria gra lepiej ,głośniej i jak by ciut bardziej dynamicznie... . Generalnie problem z VDO jest taki że nie potencjometr działa jak chce,jak dam R (wsteczny) to mam zakłócenia w radiu. Jak dam kierunkowskaz albo lepiej kierunek +przyczepka to mam "strzelanie" w głośnikach.Otwarcie bagażnika czy np.rower na bagażniku dachowym i już radio gubi fale.Aktualnie auto stoi w blaszaku i przy otwartych drzwiach car400 odbiera wszystkie stacje radiowe a vdo nic nie odebrało.Problem jest w radiu bo dałem CAR400(czyli moje fabryczne) i usterki znikły.Niestety jakość CAR400 pozostawia wiele do życzenia.. .Zamiast inwestować w to vdo wolał bym kupić coś lepszego z serii.
  8. Koledzy pomoże ktoś?. Bo jutro do sąsiada ma przyjechać gościu po VB a mnie te radio parzy w pazurki.... Radia nie da się uruchomić bo jest radio safe a sąsiad nie zna kodu..
  9. Cóż,wjazd na kanał czy najazd i sprawdź zawieszenie ....
  10. Bo ja wiem...sam czujnik trzyma się na dwóch baaardzo małych śrubkach typu torx a całość "pływa" w paliwie. Zaś od strony ECU czujnik jest chyba lutowany-napisałem chyba bo nie przyglądałem się temu za dokładnie. Nie wiem czy w PSG pomoże wymiana czujnika czy trzeba go kalibrować do pompy... . Tak swoją drogą,zanim pojedziesz do mechanika to sprawdź ten czujnik czy jest czysty czy nie ma np.opiłków metalu(oby nie !). Bo może być tak że np.opiłek metalu zakłóca pracę pompy i silnik gaśnie. Lepiej zaczynać od tanich prób bo ew.remont pompy ...nie wiem czy warto...
  11. Raczej czujnik obrotów w pompie. Zagrzeje się i silnik gaśnie,dobrze mówię?. Co do ogarnięcia,cóż,zeby tylko się nie okazało że pompa do remontu lub na stół.
  12. To nie jest samoróbka-mam to złącze z Z22SE, DTi 2.0 też miało to złącze. Kostka jest podobna do złącza do czujnika sprzęgła.
  13. Odgrzeję kotkecika... . Chciał bym wymienić radio VDO500 na coś innego najlepiej fabrycznego z opla-nie wiem dlaczego ale podoba mi się seria . Gdzieś na necie-lub na forum czytałem że z serii dobrze grały ncdr1100 oraz ncdr1500 . Jak wygląda sprawa gdy kupię radio z jednego auta a CID z innego?da się to op com'em wylogować i zalogować? AUX(dodane) w tych radiach spisuje się dobrze,czy działa tak jak w VDO(czyli głos jest przytłumiony i gra cicho?) Warto bawić się takie radia?jeśli tak,to które wybrać?. Wyjaśniam,nie zależy mi na nawi czy na telefonie a na tym by grało to lepiej od VDO. I jeszcze jedno,przycisk TM (co jest pod TC) do czego on jest?miedzy tym przyciskiem a radiem jest jakaś moduł mam pourywane kabelki... Jak kiedyś naciskałem na TM to świeciła się czerwona dioda pod przyciskiem ale nic nie działało.
  14. Hej, Chciał bym wymienić VDO500 na coś lepszego... . Radio coś źle mi działa(CD na naszych drogach świruje a radio łapie zakłócenia i gubi stacje) no i jakość dźwięku pozostawia wiele do życzenia. Gdzieś na forum czytałem,że z serii najlepiej gra NCDR 1500 . Dużo jest kabelkowania by włożyć w/w radio do auta?. Czy to radio +wyświetlacz musi być z jednego auta czy mogę kupić radio ze szrotu a CID z neta? . Da się to potem wylogować i zalogować?. I co ważne,czy w tym radiu jest kod? .Da się go jakoś odczytać? . Nie zależy mi na navi a na tym by grało lepiej od tego VDO .
  15. Warto kupić te tulejki? https://allegro.pl/oferta/saab-9-5-komplet-poliuretanow-tylnego-wahacza-tyl-8766890802 Auto używane dosłownie różnie-czasem samotna jazda + rower na dachu ale zdarza się że opelek robi za woła roboczego(czyt. załadowany na max. + przyczepka) . Te tuleje z lemfonder co mam teraz wytrzymały ok.roku.Stuków nie ma ale na prawym kole jest już pionowy luz-na lewym ciut mniejszy. Zależy mi głównie na trwałości ... .
×
×
  • Create New...