Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

vikis

Forumowicz
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About vikis

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 05/30/1988

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Jastrzębie-zdrój

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    VB 100 CD 2.0 DTi X20DTH

Recent Profile Visitors

359 profile views
  1. Buda w mojej VB jest dość zdrowa,a ta VB/dawca zgniła na amen. Tam to auto kupiłem za grosze ze sprawnym silnikiem (mam gdzieś faktury min.wymiany łańcuszka rozrządu,amorky itp.). 450zł za auto na części i to z transportem to nie majątek... i jest to bardziej opłacalne niż remont VP44(ok.2800zł serwis bosch.)
  2. To dlaczego mam komunikat że załącznik niedostępny?
  3. Załączniki nie działają.
  4. Panowie pomocy! Dawca VB Z22SE 02rok a moja VB X20DTH 99rok. Jak ogarnąć kablotekę bo z tego co widzę to Z22SE ma zupełnie inną instalację a na necie nie widzę schematów ani złącz głównych dla tego silnika.
  5. Z to norma Euro 4 ? Przed montażem silnika można go umyć np.dimerem z potem karcher? Wymieniać od razu uszczelki czy jak nie nic cieknie to montować? I czy ciężko ogarnąć kablotekę jak zmieniam diesla na benzynkę?
  6. Mam nadzieję że znajomy diagnosta stuknie pieczątkę i auto pośmiga jeszcze parę lat. Ten silnik co był w VB to Y22SE czy Z22SE? Różnią się one czymś więcej niż tylko czystość spalin? Części pasują zamiennie? Jak sprawdzić czy silnik,a dokładniej łańcuszek był po akcji serwisowej?bo gdzieś coś czytałem o jakimś znaku ale zapomniałem gdzie go szukać... . Jak dobrze pójdzie to wiosną zabiorę się za swap'a bo znając życie trza będzie tu i ówdzie porobić konserwację pod maską...
  7. Dzięki. Swapa można robić samemu czy musi to zrobić mechanik z pokwitowaniem? Rozumie też że dla diagnosty nie ma znaczenia że skrzynia manual będzie zamieniona na auto?
  8. Teoretycznie WK powinien być w temacie,ale to moje pytanie chyba przerosło biedną urzędniczkę hehe :) W sumie to wolę się zapytać na forum bo wiem że co niektórzy zmieniali silniki ... Ja chcę zmienić gnojowoza 2.0 dti na gazowoza Z22SE bo mam okazję kupić ...za kilka flaszek całe auto...
  9. Witam, Bardzo proszę niepiszczie idź do WK to ci wszystko powiedzą...byłem,pytałem i w odpowiedzi dostałem "idź pan do diagnosty to panu wszystko wyjaśni" . Diagnosta,cóż,wyjaśnił mi tylko tyle,że po zmianie silnika robi się tzw.przegląd rozszerzony i jak jest ok,to daje papierek i z nim do WK. Sęk w tym,że nikt nie potrafi odp.na pytanie czy wymianę silnika musi robić mechanik z pokwitowaniem,czy można samemu zmienić silnik... . Diagnosta wspominał coś o rzeczoznawcy-ale czy on na pewno jest obowiązkowy? Nie uzyskałem też odp.czy na silnik muszę mieć jakiś dokument-np.VIN ze samochodu dawcy czy umowa kupna sprzedaży silnika będzie wystarczająca. Urzędniczka w WK albo nie w temacie albo chciała mnie szybko "odprawić"... Jak to w końcu jest z tym swap'em?
  10. Sory że grzeje kotleta ale mus... . Wpadły w łapki fajne i praktycznie nie używane głośniki 200mm ze zwrotnicami. Ma ktoś jakieś foty jak zrobić dystanse MDF na przód do VB? Ja mam jakieś pioniery i przy basie zaczynają charczeć... Nie chce kupować nowych głośników bo krucho mi z kasą a głośniki mam gratis...
  11. Fajnie pompa świeżo po regeneracji i już reklamacja...ach ci fachowcy. Ale dalej jest coś nie tak bo auto jest mega słabe i pali jak smok.Jak przyśpieszam powiedzmy 2500rpm to "coś" zaczyna mi wyć-jak by wtryski?.Auto nie dymi,nawet jak na postoju dam w palnik to nie puści dymka.Spaliny nie śmierdzą tylko leci gorący wiaterek z rury wyd. .Doładowanie jest ok. bo jak ominę EZ turbo to przy 3000rpm wywala p1125-czyli przeładowanie.Przepływka na postoju pokazuje ok.330mg/suw.Jak ją odpinam to muł,dziurka 2mm i check(p0405).Nie mam pojęcia co jest nie tak.
  12. Odebrałem dziś pompe ale chyba jest coś nie tak,bo jak obracam w co pewien obrót czuć opór jak by o coś przycierał wał.Jakieś łożysko czy co?Bo chyba wał powinien obracać się płynnie z takim lekkim oporem...
  13. Z kabelkami to łatwizna.Więcej roboty z zdjęciem deski...i sama podmiana nagrzewnicy to max.30min. . Jak przy okazji montujesz MID to korzystając ze zdjętej deski pociągnij kabelek do zbiorniczka wyrównawczego. Mi się już to raz przydało(pękł wąż wody przy pompie) heck i już wież by się zatrzymać. w sumie to lepiej przeciągnij parę kabelków więcej może zachce Ci się xenony...
  14. Auto ma pompie 016 odpaliło,tylko ECU nie potrafił wysterować dawki paliwa-wartość rzeczywista ciągle była więcej niż chciał ECU. Trudno dam swoją do remontu...
  15. Ty na serio? Tak ma poważnie to na forum są schematy,starczy poszukać... Taka przekładka to nic trudnego,ale dla świętego spokoju lepiej mieć parę dni wolnego i robić na spokojnie Oczywiście narzędzia typu lutownica koszulki termo/taśma parciana czy klucze trox to podstawa... I warto też wymienić parownik?skraplacz?osuszacz?czy jak to się poprawnie nazywa(to "coś" co zbiera wilgoć) Jeśli to nie tajemnica,z kąt jesteś?
×
×
  • Create New...