Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

kamigts

Forumowicz
  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kamigts

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vectra c 2.2 direct gts

Recent Profile Visitors

340 profile views
  1. Koledzy chciałbym się upewnić czy ten przegub wewnętrzny na prawą stronę przy podporze półosi będzie pasować do skrzyni m32 silnik z22yh https://allegro.pl/oferta/przegub-wewnetrzny-prawy-opel-signum-1-9-cdti-m32-9128985898 Czy warto taki zakładać czy może używana półoś ??
  2. Trochę trwalo, ale dziś dopiero zajrzałem do kolektora. Faktycznie trochę się przycinała listwa, wymienione, poprawione, teraz się nie zacina już. W EGRe zębatki całe, cewka sterująca działa po podłączeniu na krótko. Szarpanie nadal występuje i w sumie nic się nie zmieniło przed rozebraniem. Ale jak wszystko było na wierzchu to na stół poszedł alternator i przed wymianą regulatora napięcie na mierniku jak na opcomie i w menu ukrytym samochodu poniżej 14v pod obciążeniem 13,6. Wymieniłem na oryginał, ale tu pojawiły się problemy na mierniku 16.7v a w menu jak i opcomie 14.2v. Regulator zareklam
  3. Listwa przesuwa się po włączeniu zapłonu, tyle to wiem a w jakim stanie wszystko jest to wielka nie wiadoma, jeszcze kolektora nie zdejmowałem, ale myślę, że i tak go zdjąć. Z tym przyśpieszaniem to w sumie tak jak napisałeś. A jak ma się odłączenie czujników, że w żaden sposób nie wpływa na jazdę ani na poprawę ani na pogorszenie?
  4. Potrzebuje pomocy w rozwiązaniu problemu odnośnie nie równomiernego przyspieszania w zakresie obrotów 2000-3300 silnik z22yh. Mam opcoma i co na pierwszy plan poszło sprawdzenie pompy wysokiego ciśnienia i aktualne ciśnienie nie odbiega od zadanego ani na zimnym ani na ciepłym jednym słowem prawidłowe. Później przepływomierz, otóż tutaj w blokach na rozgrzanym przepływ powietrza w granicach 10-11 kg, gdzie u kolegi w z22se był w granicach 17kg. Jazda z odpiętą wtyczką nie generuje błędu na desce rozdzielczej, został wymieniony i nic się nie zmieniło. Następnie przyjrzałem się sondzie. Pierwsz
  5. Jeśli dźwięk z koła pasowego albo z okolic to za bardzo możliwości nie ma. Koło siedzi na klinie na wale uszczelnione zimeringiem a za nim koła zębate od rozrządu głównego i balastu dokręcone wszystko śruba. Żeby samo w sobie koło pasowe hałasowało to nie wiem jakim sposobem.
  6. Tak, jeśli fizycznie będą uszkodzone ślizgi.
  7. A firma swag i febi to w środku to samo a opakowanie inne i cena?
  8. Witam Trochę odgrzeje temat, ale mam pytanie odnośnie rozrządu do z22yh. W sieci znalazłem zestawy rozrządu z firmy fai autoparts za przestępną cenę https://www.iparts.pl/czesc/zestaw-lancucha-rozrzadu-fai-autoparts-tck3,0-267-tck3-510875.html Pytanie jak z jakością i żywotnością? W sklepie proponowali febi za 640 zł. Czytając posty na temat to polecane aby oryginały ale ta cena. Pozdrawiam
  9. Szkoda że mechanik nie powiedział dokładnie o co chodzi z tym ciśnieniem (za niskie, za wysokie?) i że nie podejrzał parametrów pracy i ciśnienia jakie jest na listwie najlepiej pod obciążeniem. Chyba że podłączył jakiś uniwersalny program gdzie tylko opis ogólnikowy błędu. Filtr to nie duży koszt ale czy to to.
  10. Przede wszystkim diagnostyka opcomem, jak kupiłem auto i wracałem to też taka sama sytuacja była że przy gwałtowniejszym przyspieszaniu szarpnięcie i zapalała się kontrolka i później zapalił się check i tryb awaryjny. Diagnostyka pokazała że za wysokie ciśnienie na listwie wtryskowej co by wskazywało na regulator ciśnienia i przy tym błędzie wypadanie zaplonu na jednym cylindrze.
  11. A jakaś nazwa tego ustrojstwa żeby wiedzieć czego szukać. A jak się przyjrzałem to ktoś już lutował to. I w sumie ten przewód wychodzi z regulatora ciśnienia, a drugie wyjście powrotne do pompy wysokiego ciśnienia.
  12. Witam Zaczyna puszczać paliwo z tego metalowego ustrojstwa, co to jest i zamiast tego można założyć zwykły przewód czy w oryginale zostawić? http://ecat.autodevel.com/opel/catalog/part/1/41/268/4251/41401/ element nr 32, tłumaczenie przez translator mało co podpowiada. Silnik z22yh. Ogólnie to jakby wyglądał powrót nadmiaru paliwa z listwy wtryskowej. Podpowiedzi miło widziane.
  13. Nie chcę tworzyć nowego tematu więc piszę tu. Otoz chciałbym się upewnić odnośnie EGR bo po podłączeniu opcoma widzi że jest aktywny a podspodem zalecana wartość 90 aktualna wartość 40 i żadna z nich się nie zmienia, ani na postoju po dodaniu gazu ani podczas jazdy. Trochę brakuje czasu żeby go odkręcić i zobaczyć jak faktycznie jest ale jeśli byłby uszkodzony to by były błędy a i pewnie wartosci by sie zmieniały. Test EGR nic nie powoduje. Silnik 2.2 Direct. Jest wylogowany i ma takie parametry?
  14. Przy tym pierwszym błędzie nie było nic więcej napisane? U mnie podobna była sytuacja tylko że jak podłączałem pod opcoma to było p1191- b za wysokie ciśnienie w układzie i by wskazywało na regulator ciśnienia. A jak parametry w blokach pomiarowych?
×
×
  • Create New...
UP