Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Wiatrak1977

Forumowicz
  • Content Count

    175
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About Wiatrak1977

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Skąd
    Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    VECTRA CDTI Z19DTH 150 KM '2004 sedan czarny

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hej. To nie ma nic wspólnego z klapami. Zweryfikuj czy ci pasek od rozrządu nie trze o blok bo np. za sprawą pompy wody spada i ociera. A pompa dokunuje żywota swego. Ja tak miałem ale pasek mi się zsuwał na plastik od obudowy. Jak to zobaczyłem to laweta i komplety rozrząd wymiany z pampą i przetartą od paska obudową. Pozdrawiam. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  2. Przy niskich obrotach smarowanie lodowatego silnika czyli lodowatym olejem nie działa optymalnie ponieważ gęsty olej nie dociera szybko do wszystkich miejsc. Przy uruchomieniu i normalnej jeździe smarowanie jest ok. Poczytaj sobie więcej w necie. No chyba, że odpalasz silnik i gazujesz w okolicach 2 tys. Obrotów przez minutę. To wtedy ok. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  3. Dlaczego nie odpalacie samochodu i nie jedziecie? Czyżby najpierw zapalanie potem skrobanie? Po pierwsze to niezgodne z prawem, nie ekologiczne i nie ekonomiczne. A nawet ma wpływ na smarowanie silnika. Czyli negatywny na jego żywotność. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  4. Zrezygnowałem z diod. Zaczęły się po krótkim czasie przepalać, tylko z nimi problemy. Wróciłem do tradycyjnych żarówek i od pół roku żadna się nie przepaliła i jest cacy. Pozdrawiam.
  5. Nadal u mnie mokro :-( Polewanie konewką po dachu nie pokazuje źródła wody. Zaczynam wierzyć, że to wilgoć się wytrąca :-(
  6. Niestety, trzymam długo BC, potem znowu BC i się nie uruchamia :-(
  7. To odczep pokrywę plastikową silnika poparz z latarką w ręku czy gdzieś z okolic klap wirowych tam nie jest mokro. Za kolektorem itp... Ja zanim nie zaślepiłem klap też tam miałem mokro. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  8. Zobacz czy Ci nie cieknie z obudowy filtra paliwa. Ja tak kiedyś miałem. Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  9. Dzięki a te dwie kratki to jak pisałem wyżej - potocznie skrzela :-)
  10. U mnie brzęczał syf w nawiewie. Szukałem co to mogło być i nic. Pewnego razu dałem nawiew na szybę na maksa i jak ręka odjął :-)
  11. Cześć, jakież było moje zdziwienie, kiedy przez przypadek w czwartek podniosłem dywanik (Vectra 2004 rok, SEDAN) a tam woda: mokry dywanik i trochę wody we wnęce koła zapasowego. Przestudiowałem forum, internet i woda miała lecieć przez nity uchwytu bagażnika, ewentualnie antenę. Były tez przypadki mikropęknięć w blasze. Wszystko wysuszyłem, potem wylałem konewki wody, padał deszcz w między czasie a nadal sucho. Więc u mnie żadnego z tych przypadków nie zauważyłem. Wyczytałam także, że w sedanach często skrapla się woda w bagażniku bo nie ma wymiany powietrza z kabiną i dzieje się to kiedy
  12. Dzięki ale a Chiny nie wiem jak wyświetlić napięcie ładowania i korekcję wtrysków...
  13. Nie wiem jakie mam radio... wieczorem będę przy samochodzie, ale takie jak producent montował, z navi, zmieniarką itp., firmy Simens. Włączenie ustawień następuje to jak wciśnie się ten drugi przycisk obrotowy od radia. Jak go trzymałem kilkanaście sekund wciśniętego to nic się nie dzieje... @majkovsky to co robisz, że masz dostęp?
×
×
  • Create New...
UP