Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sokol_Milenijny

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Sokol_Milenijny

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Zafira B 1.9 CDTI DPF

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dobra temat do zamknięcia. Okazało się że jak otwierałem obudowę pompy to ta druga część wypłynęła razem z olejem (tyle go było ) . Dlatego jej nie widziałem .
  2. Cześć mam pytanie odnośnie pompy vacum. Jak ona wygląda od środka? Otóż dzisiaj ją rozebrałęm i okazało się że (tak mi się wydaje) że tam brakuje jednej części. Dokładnie chodzi mi o tą część na zdjęciu.Czy ktoś mógłby mi powiedzieć czy tam są dwie takie elementy?
  3. Czyli ta część z nr22 utrzymuje to ustrojstwo, co mi tam lata? Jeśli dobrze pamietam to coś tam jest(pewnie połamane). Innego dnia jeszcze raz to sprawadzę.
  4. Cześć to znowu ja . Wczoraj robiłem parę rzeczy przy samochodzie i zauwarzyłem że przewód co idzie od wysprzęglika strasznie lata. Nie wiem ,ale wydaje mi się że powinien siedzieć bardziej sztywno w obudowie skrzyni. Czy tam brakuje jakiegoś elementu co utrzymuje całość sztywno?Czy jest to normalne? Dodaję link z filmem żebyście to zobaczyli. https://www.youtube.com/watch?v=J_yslLYKhM4
  5. Kupa roboty, tak na cały dzień. Ja użyłem chemi do czyszczenia kominków i myjkę ciśnieniową. I kolektor jak nowy.
  6. Ok narazie sprawdziłem kable i połączenia . Jedyne co zauważyłem że jedna nakrętka była luźna . Dokręciłem i jak narazie brak jakichkolwiek skoków napięcia.
  7. Nie no zgadza się, trzeba to sprawdzić . Wiesz do tej pory nie było żadnego objawu że ten błąd jakoś wpływa na urzytkowanie samochodu. Dopiero teraz widzę że się coś dzieje. Generalnie moi miejscy mechanicy będą chcieli wymienić cały alternator. Co teraz nie zbyt mi się uśmiecha.
  8. Ciekawe jest to , że trwa może z mintutę i później wszystko wraca do normy. Nie zawsze co ileś odpaleń. Wiem że jest błąd 622 ten od wzbudzenia. Jeżdżę tak od półtora roku z tym błędem i generalnie nic nie wskazywało na uszkodzenie altka.
  9. OK, wypatrzyłem taki problem . Lądowanie trochę wariuje (na dołączonym filmie widać o co chodzi). Jednak po przejechaniu iluś kilometrów się stabilizuje czyli utrzymuje się tak ok 14.1V. Czyżby siadał regulator napięcia? https://youtu.be/_vZwt8kXdD0
  10. , . Zrobiłem ponowny montaż tego samego zestawu prawdopodobnie jest trochę krzywy pasek. Dlatego wydaje się że krzywo chodzi.
  11. OK, mały update. Po 500km sprawdzałem jak wygląda sytuacja w rozrządzie i wszystko ok. Ale, zauwarzyłem że pasek troszkę myszkuje po kołach pompy i wałka. Tak z milimetr.I nie wiem czy czasem go nie ściągnąć i jeszcze raz ustawić. Co myślicie o tym ?
×
×
  • Create New...