Jump to content

W dniu dzisiejszym został odblokowany i oddany z powrotem do użytku garaż dla klubowiczów VKP

Znajdziecie go w menu pod nazwą Garaż lub pod linkiem:

https://forum.vectraklub.pl/garage/

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sokol_Milenijny

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Sokol_Milenijny

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Zafira B 1.9 CDTI DPF

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok narazie sprawdziłem kable i połączenia . Jedyne co zauważyłem że jedna nakrętka była luźna . Dokręciłem i jak narazie brak jakichkolwiek skoków napięcia.
  2. Nie no zgadza się, trzeba to sprawdzić . Wiesz do tej pory nie było żadnego objawu że ten błąd jakoś wpływa na urzytkowanie samochodu. Dopiero teraz widzę że się coś dzieje. Generalnie moi miejscy mechanicy będą chcieli wymienić cały alternator. Co teraz nie zbyt mi się uśmiecha.
  3. Ciekawe jest to , że trwa może z mintutę i później wszystko wraca do normy. Nie zawsze co ileś odpaleń. Wiem że jest błąd 622 ten od wzbudzenia. Jeżdżę tak od półtora roku z tym błędem i generalnie nic nie wskazywało na uszkodzenie altka.
  4. OK, wypatrzyłem taki problem . Lądowanie trochę wariuje (na dołączonym filmie widać o co chodzi). Jednak po przejechaniu iluś kilometrów się stabilizuje czyli utrzymuje się tak ok 14.1V. Czyżby siadał regulator napięcia? https://youtu.be/_vZwt8kXdD0
  5. 😁😁😁, . Zrobiłem ponowny montaż tego samego zestawu prawdopodobnie jest trochę krzywy pasek. Dlatego wydaje się że krzywo chodzi.
  6. OK, mały update. Po 500km sprawdzałem jak wygląda sytuacja w rozrządzie i wszystko ok. Ale, zauwarzyłem że pasek troszkę myszkuje po kołach pompy i wałka. Tak z milimetr.I nie wiem czy czasem go nie ściągnąć i jeszcze raz ustawić. Co myślicie o tym ?
  7. Różnica jedyna jest jak się wykonuje napięcie napinacza. -W TISie jest napisane: ustawić tak strzałeczkę żeby wskazywała środek tego oka i wykonać wałem dwa obroty 720 stopni. -W Fiacie wpierw naciągamy napinacz maksymalnie, dokręcamy śrubę i robimy dwa obroty wałem. Popuszczmy śrubę, ustawiamy strzałkę w oczku i dokręcamy śrubę. Możliwe że czegoś nie doczytałem angielski nie jest moim ojczystym językiem.
  8. Niestety nie. To są oddzielne programy. TIS to jakieś 3Gb (Opel) drugi to eLearn(Fiat) jakieś 700-800Mb. Obydwa po angielsku. Napewno są po polsku , w każdym bądź razie ja mam je po angielsku.
  9. Odnośnie skaczącego napinacza. Ja w tym tygodniu zmieniałem rozrząd i zmontowałem wszystko zgodnie z instrukcją w TIS2000. I oczywiście skakał. Nie dawwało mi to spokuju więc naciąg zrobiłem według instrukcji Fiatowskiej i wszystko stoi na swoim miejscu.
  10. Tytaj mniej więcej jest uszczelka pompy oleju. Równie dobrze te zacieki mogą pochodzić z drugiej strony.
  11. Ja od dawna podejrzewałem że korekty się zmienią po regulacji zaworów . Jednak nigdy nie miałem czasu żeby to zrobić. Dzięki za info , karoles75.
  12. OK, mam pytanie odnośnie wałka rozrządu . Czy jak go zdemontuje mogę go przykrecić straymi śrubami? Jeśli tak to z jaką siłą? W TISie czytałem instrukcję demontażu i motażu i niema tam wzmianki o śrubach.
  13. Ja do ostatniego benzyniaka zawsze lałem 0W40 (Mobil1) chociaż to była całowicie inna konstrukcja silnika.
  14. Ja myślę że w twoim wypadku 5w40. 5W30 przy twoich temperaturach może "zrywać" film olejowy a jednak 5W40 jest trochę bardziej gęstszy więc będzie rezerwa jak się rozgrzeje na maksa.Przynajmiej ja tak myślę. 5W50 w większości wypadków się nie nadaje . No chyba że dajesz w palnik🙂 . Oczywiście oprucz normy SAE patrz na norme oplowską GM-LL-B-025 .
×
×
  • Create New...