Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

borysnl

Forumowicz
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About borysnl

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T

Kontakt

  • Telefon
    517438051

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Raczej tego koła nikt nie zmienia
  2. Silnik 2.2 ma ten sam rozrząd balansu czy pompe wody jak z20net ale jest to inna jednostka, ogólnie bym nie kupił,wracając do rozrządu kompletna wymiana z częściami w oplu jeszcze 3 lata temu byl to koszt kolo 4-6 tyś ale chyba już nie warto wkładać w stare auto Części rozrzadu za ok 2 tyś zł jest dobry kompromis.Na wiosnę mam zamiar wymienic u siebie w Tczewie a z tego co wiem współpracują z kolega ze Szczecina i w przypadku z20net maja najwieksze doswiadczenie w północnej Polsce.
  3. Główny bez kół to napewno sie wymienia bo zamiennik to lipa ale balans raczej z kołami wymieniali choć jest mniej wazny niż główny,najwazniejsze części masz a kto Ci zaklada i za ile?
  4. Zakladaj balans ina,rozrzad komplet główny GM i balans ina z uszczelkami kolo 1300zl ,bez pompy wody pełen komplet tyle wychodzi
  5. Tak wiem ze ina ale tam koło czy koła zostawiamy stare jak się nie mylę,do saaba b207 widziałem oryginał za ok 300zł ,szukam jakiejś alternatywy dobrej do balansu .Głowny ok 600zł ori http://sklep.dixi-car.pl/zestaw-rozrzadu-12635447-antara-astra-insignia-p-9651.html Balans https://aparts.pl/partscatalogue/559-0061-10-ina-zestaw-lancucha-rozrzadu,11-559~10061~110-0204-01389--559006110.aspx# coś tańszego chciałem ,przecież nie jest tak bardzo ważny jak główny i jak to jet z tymi kołami balansu 1 czy 2 maj tłumiki drgań a nowe są bez
  6. Z czego jeszcze podejdzie balans do z20net? saab b207? vectra c 2,2 147km? coś w dobrej cenie oprócz FAI ,Febi ?
  7. Z tego co wnioskuje każdy montował dolny rozrząd tak jak kupił czyli koła od kompletu,główny zostawiasz stare koła.Tylko niech ktoś to potwierdzi na 100% albo przedzwoń do prochoice szczecin i zapytaj kolegów.
  8. Wymieniają bez blokad oraz zdejmowania kół,wiadomo dobrze ustawić ew.klinować
  9. Jeszcze nie mam ponieważ balans ina niedostępny i zastanawiam się czy płacić tyle za balans co główny gm
  10. Podasz jakiś link do gratów-uszczelki mam ogarnięte (pokrywa górna,rozrządu,uszczelniacz wału,pompa skf) główny wiem że gm zestaw z insigni 2.0 bez kół zebatych ale balans fai słyszałem ze taki sobie -szukam ina ale na razie brak
  11. Tak jak kolega pisze aktywacja zbędna przy użyciu blokady i wymiana na stole ale pompa taka sama i zasada wymiany,wiadomo ze nie będziemy wyciągać silnika i katalizator należny zdemontować
  12. Czyli jakiś Janusz wcześniej coś grzebał u ciebie,podrzucam filmik co do wymiany pompy wody przy użyciu blokady https://www.youtube.com/watch?v=Gq6SndSTW6M&feature=youtu.be&t=199 Jakie stosowałeś części chodzi o główny,balans i pompa -producent?
  13. Witam,czy mógłby ktoś podać wymiar o ringu GM 90537379 który potrzebny jest do wymiany pompy wody,wiem ze oryginał jest itp ale dobiorę w sklepie bez problemu za grosze.
  14. Główny gm ok ale fai w turbo lpg odradzali -myślę nad ina balans lub gm z 2,2 tez podejdzie ponoć
×
×
  • Create New...
UP