Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Tarkan23

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Tarkan23

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lublin

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Opel Vectra c 1.9 CDTI 150km Opc Line

Recent Profile Visitors

187 profile views
  1. Jeżeli chodzi o dystanse to samochód rzadko widzi miasto, przeważnie robi tylko trasy. Nie no to raczej akumulator bo sprawdzali mi akumulator i na urządzeniu trzymał chyba 8V czyli trup. Tylko myślałem że coś z elektryka jest nie tak robi jakieś śpięcie czy coś bo nie mogłem uwierzyć że akumulator trup mógłby się bez problemu naładować i trzymać ładne wyniki na poziomie 13.5V bez odpalenia.
  2. W najbliższym czasie podladuje akumulator i narazie będę tak jeździł mam nadzieję że problem nie powróci, za tydzień napisze czy coś się stało czy może problem znikł.
  3. Ta wszystko jest, napięcia 12.4 są bez odpalenia silnika a po odpaleniu jest 14.1 więc czytaj dokładnie
  4. Wczoraj znowu akumulator padł, został wymieniony na nowy i pojawiły się nowe pytania. Czy na nowym aku dopuszczalne jest ze w ukrytym menu pokazuje napięcie bez odpalenia 12.4? Nie jest to może za mało? Druga sprawa to sprawdziłem bezpieczniki napięcia akumulatora i zauważyłem że idą 2 bezpieczniki po 25 a jeden był zamieniony na 30 czy miało to jaki kolwiek wpływ i czy dobrze zrobiłem zamieniając ma 25 tak jak w książce serwisowej jest napisane?
  5. No ale trup był by w stanie trzymać takie wartości na poziomie 13.5V(na zgaszonym) i 14.1V(na odpalonym) ? I póki co palić bez problemu ?
  6. Witam od dłuższego czasu mam problem z elektryką w vectrze C silnik Z19DTH . Pewnego dnia gdy chciałem odpalić samochód nagle okazało się że akumulator był rozładowany (samochód poprzedniego dnia był odpalany i palił bez problemu). Na ukrytym menu w radiu pokazało mi napięcie 11.4V. Wyjąłem naładowałem samochód ożył na zgaszonym pokazywało 13.5V a po odpaleniu wskoczyło na 14.1 (alternator zaczął ładować itd. norma...). Wszystko było ok aż do czasu gdy mój syn siedział w samochodzie i słuchał muzyki na zgaszonym silniku ok.20minut , gdy chciałem odpalić samochód problem wrócił akumulator nie miał siły odpalić na ukrytym menu było ok 11V. Postanowiliśmy ruszyć na ''popych'' i na całej desce rozdzielczej i na radiu nagle podświetlenie zaczęło wariować i migać (nigdy tak nie miałem). Auto odpaliłem przejechałem coś ok 1.5km-2km i ukryte menu pokazywało rosnące wartości aż do 14.1 (alternator naładował akumulator bez problemu) , dojechałem na miejsce ukryte menu pokazywało 14.1V z tego co mi wiadomo idealne napięcie. Zgasiłem wróciłem po 10 minutach i auto odpaliło bez żadnego problemu ''jak niemowlę'' zepsuty akumulator i alternator raczej nie dał by rady od tak odżyć. Zauważyłem też , że na postoju gdy nawiew pracował na 6-7 nagle napięcie zaczęło spadać do 12V i od razu wróciło do 14.1V. Do dzisiaj problem nie wraca ale chcę jak najszybciej sprawdzić i naprawić usterkę. Silnik 1.9cdti 150km (Z19DTH) Radio CDC40 Opera z nagłośnieniem oryginalnym premium 9 głośników Akumulator centra plus z tego co pamiętam to 74ah 680a (akumulator ma 4 lata)
  7. Witam , mam problem ze skrzynią biegów (F-40), a mianowicie olejem. Od początku zimy skrzynia zaczęła stawiać leciutki opór przy 1 biegu (Po rozgrzaniu oleju było Ok).Z racji , że od kupna auta nie był wymieniany olej skrzynie biegów a zrobiłem ok 60 tyś km to postanowiłem wymienić olej w skrzyni biegów. Pojechałem do mechanika zapytałem się '' co i jak '' to odpowiedział mi , że do tej skrzyni biegów (F-40) wchodzi 3,0L (sprawdzał to w jakimś katalogu czy coś tego typu). Po wymianie oleju nie odczułem znacznej różnicy a to NAPEWNO nie dwumasa lub sprzęgło bo na korku spustowym nie było ani jednego opiłka . Teraz przeczytałem na forum że ta skrzynia biegów (F-40) ma pojemność 3,2L ale to było za dużo i dzisiaj GM leje 2,4L ale to podobno nadal troszke za dużo i żeby biegi wchodziły jak w ''masełko'' powinno się lać 2,2L . I tutaj jest do was pytanie , co robić ? Spuszczać olej do poziomu 2,4L lub 2,2L czy zostawić tak jak jest? Ps.Lałem olej od Opla marki GM (na numer na butelce oleju nie patrzcie bo zdjęcie z neta)
  8. Nasmarowałem smarem do silnych tarć i teraz jest miód malina kręcę kierownicą jednym palcem
  9. A tak przy okazji niema jakiś mniejszych tych smarów bo niepowiem 500ml mi sie nieprzyda , a z tego co patrzyłem tej firmy niema mniejszych :/
  10. No dobra popróbuje i odpisze jak się sprawuje
  11. No własnie chce to zrobić budżetowo bo niedawno wymieniałęm całą pół oś z dwoma przegubami więc troche krucho z hajsem :3 . Więc musowe te wymątowywanie bo ja mam bardzo duży i ładny dostęp z dwóch stron
  12. Witam pewnego dnia miałem problemy z układem kierowniczym , objawami były problemy ze skręcaniem kierownicą przeważnie w prawo a mianowicie tak jakby w pewnych miejscach zanikało wspomaganie , już zacząłem liczyć setki myśląc o maglownicy albo pompie wspomagania ale 3 tygodnie temu byłem na przeglądzie i żadnych wycieków z maglownicy nie było a w zbiorniku od elektrycznej pompy wspomagania płyn był prawidłowy i świeży. Ale pewnego dnia wpadłem na pomysł przesmarowania krzyżaka kolumny kierowniczej WD-40 . I pomogło skręcanie kierownicą wróciło do płynnych i lekkich ruchów . Okazało się że gdzieś krzyżak się zaciera ale postanowiłem że jeżeli WD-40 pomaga ale niestety tylko na krótki okres (2-3 dni) to postanowiłem się was zapytać czym mogę przesmarować krzyżaki kolumny kierowniczej , chodzi mi dokładnie o SMAR żeby to nie przestało funkcjonować tak jak WD-40 . I dodam do tego że mam układ kierowniczy bodajże ,,elektrohydrauliczny'' ponieważ posiadam Vectre z silnikiem 1.9 CDTI 150km o wyposażeniu OPC Line z przyciskiem ,,Sport'' . Z góry dzięki za wszystkie porady . O taki krzyżak kolumny kierowniczej mi chodzi : https://www.google.pl/search?q=krzyżak+kolumny+kierowniczej+vectra+c&client=firefox-b&dcr=0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSyfa3nvjWAhWFbBoKHUrACD0Q_AUICigB&biw=1366&bih=604#imgrc=wfjTU5UvOla80M:
  13. Witam mam kilka pytań dotyczących podniesienia koni w samochodzie Opel vectra c silnik 1.9 cdti 150km (Z19DTH). 1.Czy podniesienie koni z 150 do 190 to optymalna dawka czy mniej lub więcej ? 2.Czy po podniesieniu koni do 190 trzeba wymienić filtry albo jakieś części albo by wypadało ? 3.Czy podniesienie koni wpływa na spalanie paliwa , a jak tak to dużo czy mało ? 4.Jaki jest koszt podniesienia koni ze 150 na 190 ? 5.Czy zmiana koni z 150 do 190 jest odczuwalna , i czy opłaca się o tyle koni podnosić ?
  14. Co robić , pokazuje mi się ,,check engine'' (po podłączeniu pod komputer pokazuje się błąd p2279 nieszczelność w układzie wlotowym) podczas wyprzedzania przy 150 km/h ,a tydzień temu wymieniałem EGR i kolektor ssący na nowy ? Samochód nie traci mocy a jedzie bez problemu i go nie muli . Proszę o mądrą radę bo już się załamałem tym wszystkim.
×
×
  • Create New...