Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MadMax16v

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About MadMax16v

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Opel Vectra B 1.8 16V

Recent Profile Visitors

152 profile views
  1. Z tyłu za przepustnicą był kawałek wykruszony, po naprawie wszystko wróciło do normy, być może już wczesniej było nadkruszone.
  2. Racja ale ciekawą rzeczą jest to że najpierw zaczęła gasnąć a dopiero później zaczęły się strzały..
  3. Witam, przyczyną okazała się dziura w kolektorze ssącym. Może komuś się przyda ta informacja, Pozdrawiam.
  4. Gaz jest zwykły w dolot, no właśnie żadnej dziury nie zauważyłem w dosyć szczegółowych oględzinach
  5. Witam, Panowie ma problem z moją viki, otóż wczoraj jadąc zgasł mi silnk w czasie jazdy podczas redukcji biegu, mówie ok odpaliłem jadę dalej niby ok ale zaczeło mi coś strzelać w wydech, najpierw głośny strzał pode mną a później takie pyrchanie jakby. Puściłem gaz gdyż chciałem się zatrzymać oczywiście zgasł. Wyszedłem sprawdziłem pod maską, Wszystko wydaję się ok, Odpalam a silnik zaraz gaśnie wogóle nie da sie go utrzymać na obrotach tak jakby miał ciężko czy ciepły czy zimny, silnikiem trzęsie a nadodatek jakieś syczenie słychać z okolic silnika, prosiłbym o jakieś sugestie, Jutro oddaje do mechanika ale chciałbym mieć jakies rozeznanie mniej więcej co może mu dolegać, Z góry dziękuję i Pozdrawiam.
  6. To jest najprostsze rozwiązanie wiem:) Aczkolwiek skoro działało i się popsuło to chciałbym to naprawić i pewnie jest taka możliwość więc zapytałem.
  7. Pilot raczej oryginalny nie jest, podejrzewam że od alarmu, zamek jest po prawej stronie.
  8. Witam, Przeczytałem dużo tematów związanych z tym problemem jednak bez skutku. Otóż problem polega na tym że nie działa centralny z pilota, Czy z kluczyka nie mam pojęcia gdyż jest to anglik po przekładce i kluczyk nie pasuje do zamka. Pilot wysyła sygnał bo sprawdzałem tak że pilot jest sprawny. Kodowanie pilota nie pomaga. Centralny ogólnie działa gdyż jak włączam zapłon zamykają się wszystkie drzwi i jak wyłącze otwierają. Wiki ma chyba jakiś alarm ponieważ obok pokrętła świateł znajduje się czerwona dioda, wcześniej gdy pilot działał ta dioda migała teraz już nie. Gdyby ktoś miał jakiś pomysł proszę o każdą sugestie. Pozdrawiam
  9. Witam, W końcu udało się naprawić grzanie w Viktorii:) Otóż powodem okazał się uwalony sterownik podciśnienia nagrzewnicy. Teraz leje się lawa z nawiewów:) Może się komuś przyda ta wiadomość. Pozdrawiam
  10. Dzięki za porady:) jutro będe jeszcze kombinował może cos się wymodzi. Pozdrawiam
  11. w którym miejscu on się znajduje i jak go sprawdzić?
  12. typ silnika to x18xe1 Jest możliwość wyczyszczenia nagrzewnicy czy tylko wymiana wchodzi w grę?
  13. w czasie jazdy tak, na postoju wzrasta do 95 i wlącza się wentylator i schładza z powrotem do 85
  14. wydaje mi się że jeżeli byłby to termostat to temperatura na silniku nie była by stała tylko były by wahania i przy nagrzanym maksymalnie silniku choć trochę by leciało ciepło aczkolwiek mogę się myłić..
×
×
  • Create New...