Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Majkel93

Forumowicz
  • Zawartość

    129
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Majkel93 wygrał w ostatnim dniu 5 Styczeń 2017

Majkel93 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Neutral

O Majkel93

  • Ranga
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żyrardów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS 2.2 DTI

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Majkel93

    opiłki aluminium i szarpanie

    Jak masz czujnik położenia przepustnicy, to odepnij od niej podciśnienie i zaślep. Co do opiłków jak jest ich dużo lepiej zrzucaj miskę i zaglądaj do panewek jak nie chcesz silnika wymieniać na inny :)
  2. Tu masz wiecej info ale wyglada na uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. Zadzwoń do firmy auto-krak.pl tam się dowiesz wszystkiego co z tym można zrobić. Witaj tu masz troszkę więcej informacji. P0606 Procesor jednostki sterującej pracą silnika/mechanizmem napędowym Sprawdzić następujące podzespoły: Jednostka sterująca pracą silnika Wykonaj wszystkie kroki diagnostyki 1: Sprawdzić łączność na wtyku . Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 29 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω? 2: Sprawdzić łączność na wtyku . Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 25 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω? 3: Sprawdzić łączność na wtyku . Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 30 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω? P0606 Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Objaw Silnik nie uruchamia się Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Jednostka sterująca pracą silnika: Kod usterki: P0606 Przyczyna Uszkodzona pompa wtryskowa PSG16 Rozwiązania Jednostka sterująca pompy wtryskowej: Sprawdzić zasilanie Sprawdzić i wyczyścić punkty uziemienia Jeżeli nie stwierdzono usterki Wymienić pompę wtrysku paliwa PSG16 Zainicjować zespół immobilizera Do tej operacji należy użyć narzędzia diagnostycznego
  3. Tak jak przedmówcy jedź na kompa i będzie wiadome co go boli. Ja bym obstawiał problem z ciśnieniem doładowania, pewnie jest za wysokie i na dzień dobry przeczyścił czujnik ciśnienia doładowania 5 min roboty a może rozwiązać problem.
  4. A czujnik temperatury na zegary jest sprawny ? Bo może on przekłamuje i temperatura silnika jest ok
  5. Jak masz opcoma to super ! Odpal furę wejdź w odczyt parametrów i zobacz co się z kątem wtrysku dzieje podczas dodawania gazu. Jak nie będzie się płynnie zmienił i nagle przeskoczy(w momencie zmiany dźwięku pracy silnika) to winowajca jest pompa a dokładnie przestawiacz kąta wtrysku Miałem dokładnie to samo, zwłaszcza na zimnym silniku, nagle zaczynał głośniej klekotać i było widać że wtedy nagle przestawia się kąt wtrysku - werdykt mechaników pompa do roboty. Temat olałem i jeżdżę z tym ponad rok. Jedynie co to dolewa mixolu do ropy i ten stan już od jakiegoś czasu nie występuje.
  6. Majkel93

    Wymiana czujnika wału korbowego

    Proponuję podjechać na komputer najpierw i odczytać błędy bo słabo tak w ciemno wymieniać czujnik. A co do jego położenia znajduje się od przodu silnika po prawej stronie nad miską oleju a pod chłodnicą oleju.
  7. Majkel93

    Moc 2.2 DTI

    Jedź na hamownie, pomiar to koszt 100-150 zł i bedziesz wiedział ile kucy zostało
  8. Majkel93

    Poduchy silnika 2.2 DTI 125km

    Lewa poduszka pod skrzynia begów: http://allegro.pl/poduszka-silnika-opel-vectra-b-2-0di-dti-2-2dii-2-i7204293707.html Tylna poduszka -skrzyni biegów : http://allegro.pl/poduszka-lapa-tylna-silnika-opel-vectra-b-2-0-dti-i5732785213.html Prawa poduszka silnika, tu się pojawia problem bo powinna być taka(dwie szpilki od góry): https://vce.com.ua/opel/vectra/dvigatel/podushka-dvigatelya/general-motors-684715-podushka-dvigatelya-na-opel-vectra/ ale nie mogę jej nigdzie nowej znaleźć, jedynie jest od 2.0 dti różni się tym że ma jedna szpilkę od góry( to musisz sobie zobaczyć jaką masz) ale pod nią będziesz musiał łapę silnika zmienić(groszowa sprawa) http://allegro.pl/poduszka-silnika-lemforder-opel-vectra-b-i6685563496.html
  9. 1. Problem zaczął sam z siebie występować ? 2. Kiedy dokładnie szarpie silnikiem ? 3. Cu ty masz z odmą porobione ? Dokąd idzie wąż zaznaczony na pomarańczowo i czy w takim razie rurka zaznaczona na czerwono jest zaślepiona ? jeśli nie to zaślep lub podepnij odmę tak jak powinna być. 4. Plik o nazwie "normalnie" pokazuje parametry jak silnik pracował równo ? Coś robiłeś specjalnie czy sam z siebie pracował równo ? 5. Auto ma moc? jeździ normalnie ? 6. Jak zacznie szarpać silnikiem odepnij wężyk od egr i zobacz czy coś się zmieni.
  10. A lepiej kupić nowy przegub tylko ten który jest uszkodzony ? Po co od razu całą półoś kupować i to używaną, przecież przeguby nie będą w nich w idealnym stanie
  11. Majkel93

    Problem z Obrotami i zamula

    To może być spowodowane złym ustawieniem pompy na rozrządzie lub wgl źle ustawionym rozrządem może też stać w miejscu tłoczek przestawiacza kąta wtrysku w pompie (zdarzają się przypadki że się zaciera). Najlepiej odczytać parametry kąta wtrysku podczas pracy silnika. Jeżeli podczas dodawania gazu kąt będzie się zmieniał płynnie to wykluczył bym awarię pompy i skupił się na ustawieniu rozrządu, ale jeśli będzie stał w miejscu to raczej pompa do wymiany.
  12. Majkel93

    Problem z Obrotami i zamula

    Pewnie że są ale co to ma do tego ? Wrzuć konkretne kody błędów bo tak to wróżenie z fusów. Pytanie czemu wgl rozrząd wymieniałeś ? Przecież te rozrządy są nie do zaje***ia i są praktycznie bez obsługowe. Tak na sucho z opisu błędów który podałeś wychodzi że albo masz walnięty któryś czujnik albo położenia wału lub położenia wałka w pompie albo co się stało ze stertownikiem w pompie i pompa do wymiany więc dziwne że ktoś ją wykluczył. Mechanik sprawdzał jakieś odczyty parametrów silnika podczas jego pracy ?
  13. Bo to nie wszystkie miejsca w których może się zapowietrzać może zapowietrzać się jeszcze przez oring na śrubie od blokady pompy, na złączkach przewodów paliwowych przy filtrze paliwa jak i za filtrem, oraz przez samą obudowę. Ewentualnie mogło się już coś stać z przelewami i któryś puścił albo źle przykręcono trawersy i puszcza na uszczelniaczach. Najlepiej wykonać próbę ciśnieniową i zobaczyć gdzie są ewentualne wycieki. Mógłbyć to też jednorazowy problem z odpalaniem i dalej bedzie ok.
  14. Majkel93

    Rurka od turbo

    Ta rurka powrót oleju z turbiny który smaruje jej łożyskowanie, także będzie w niej olej..
  15. Majkel93

    2.0 DTI Zaślepka bloku silnika

    Jest bardzo ważna bo trzyma ślizg który jest elementem rozrządu, jak ślizg będzie latał to łańcuch będzie nie właściciele napięty. Może to powodować lekkim przestawieniem się wałka rozrządu względem wału lub co gorsza może łańcuch przeskoczyć.
×