Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Majkel93

Forumowicz
  • Content Count

    131
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Majkel93 last won the day on January 5 2017

Majkel93 had the most liked content!

Community Reputation

11 Neutral

About Majkel93

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żyrardów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wrzuć zdjęcie to ci opisze co gdzie ma być podłączone
  2. Jak masz czujnik położenia przepustnicy, to odepnij od niej podciśnienie i zaślep. Co do opiłków jak jest ich dużo lepiej zrzucaj miskę i zaglądaj do panewek jak nie chcesz silnika wymieniać na inny :)
  3. Tu masz wiecej info ale wyglada na uszkodzony sterownik pompy wtryskowej. Zadzwoń do firmy auto-krak.pl tam się dowiesz wszystkiego co z tym można zrobić. Witaj tu masz troszkę więcej informacji. P0606 Procesor jednostki sterującej pracą silnika/mechanizmem napędowym Sprawdzić następujące podzespoły: Jednostka sterująca pracą silnika Wykonaj wszystkie kroki diagnostyki 1: Sprawdzić łączność na wtyku . Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 29 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω? 2: Sprawdzić łączność na wtyku . Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 25 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω? 3: Sprawdzić łączność na wtyku . Zmierzyć opór pomiędzy wtykami a 30 (E2 Jednostka sterująca ABS). Czy to jest mniej niż 1 Ω? P0606 Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Silnik nie uruchamia się; Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Objaw Silnik nie uruchamia się Świeci się lampka ostrzegawcza silnika Jednostka sterująca pracą silnika: Kod usterki: P0606 Przyczyna Uszkodzona pompa wtryskowa PSG16 Rozwiązania Jednostka sterująca pompy wtryskowej: Sprawdzić zasilanie Sprawdzić i wyczyścić punkty uziemienia Jeżeli nie stwierdzono usterki Wymienić pompę wtrysku paliwa PSG16 Zainicjować zespół immobilizera Do tej operacji należy użyć narzędzia diagnostycznego
  4. Tak jak przedmówcy jedź na kompa i będzie wiadome co go boli. Ja bym obstawiał problem z ciśnieniem doładowania, pewnie jest za wysokie i na dzień dobry przeczyścił czujnik ciśnienia doładowania 5 min roboty a może rozwiązać problem.
  5. A czujnik temperatury na zegary jest sprawny ? Bo może on przekłamuje i temperatura silnika jest ok
  6. Jak masz opcoma to super ! Odpal furę wejdź w odczyt parametrów i zobacz co się z kątem wtrysku dzieje podczas dodawania gazu. Jak nie będzie się płynnie zmienił i nagle przeskoczy(w momencie zmiany dźwięku pracy silnika) to winowajca jest pompa a dokładnie przestawiacz kąta wtrysku Miałem dokładnie to samo, zwłaszcza na zimnym silniku, nagle zaczynał głośniej klekotać i było widać że wtedy nagle przestawia się kąt wtrysku - werdykt mechaników pompa do roboty. Temat olałem i jeżdżę z tym ponad rok. Jedynie co to dolewa mixolu do ropy i ten stan już od jakiegoś czasu nie występuje.
  7. Proponuję podjechać na komputer najpierw i odczytać błędy bo słabo tak w ciemno wymieniać czujnik. A co do jego położenia znajduje się od przodu silnika po prawej stronie nad miską oleju a pod chłodnicą oleju.
  8. Jedź na hamownie, pomiar to koszt 100-150 zł i bedziesz wiedział ile kucy zostało
  9. Lewa poduszka pod skrzynia begów: http://allegro.pl/poduszka-silnika-opel-vectra-b-2-0di-dti-2-2dii-2-i7204293707.html Tylna poduszka -skrzyni biegów : http://allegro.pl/poduszka-lapa-tylna-silnika-opel-vectra-b-2-0-dti-i5732785213.html Prawa poduszka silnika, tu się pojawia problem bo powinna być taka(dwie szpilki od góry): https://vce.com.ua/opel/vectra/dvigatel/podushka-dvigatelya/general-motors-684715-podushka-dvigatelya-na-opel-vectra/ ale nie mogę jej nigdzie nowej znaleźć, jedynie jest od 2.0 dti różni się tym że ma jedna szpilkę od góry( to musisz sobie zobaczyć jaką masz) ale pod nią będziesz musiał łapę silnika zmienić(groszowa sprawa) http://allegro.pl/poduszka-silnika-lemforder-opel-vectra-b-i6685563496.html
  10. 1. Problem zaczął sam z siebie występować ? 2. Kiedy dokładnie szarpie silnikiem ? 3. Cu ty masz z odmą porobione ? Dokąd idzie wąż zaznaczony na pomarańczowo i czy w takim razie rurka zaznaczona na czerwono jest zaślepiona ? jeśli nie to zaślep lub podepnij odmę tak jak powinna być. 4. Plik o nazwie "normalnie" pokazuje parametry jak silnik pracował równo ? Coś robiłeś specjalnie czy sam z siebie pracował równo ? 5. Auto ma moc? jeździ normalnie ? 6. Jak zacznie szarpać silnikiem odepnij wężyk od egr i zobacz czy coś się zmieni.
  11. A lepiej kupić nowy przegub tylko ten który jest uszkodzony ? Po co od razu całą półoś kupować i to używaną, przecież przeguby nie będą w nich w idealnym stanie
  12. To może być spowodowane złym ustawieniem pompy na rozrządzie lub wgl źle ustawionym rozrządem może też stać w miejscu tłoczek przestawiacza kąta wtrysku w pompie (zdarzają się przypadki że się zaciera). Najlepiej odczytać parametry kąta wtrysku podczas pracy silnika. Jeżeli podczas dodawania gazu kąt będzie się zmieniał płynnie to wykluczył bym awarię pompy i skupił się na ustawieniu rozrządu, ale jeśli będzie stał w miejscu to raczej pompa do wymiany.
  13. Pewnie że są ale co to ma do tego ? Wrzuć konkretne kody błędów bo tak to wróżenie z fusów. Pytanie czemu wgl rozrząd wymieniałeś ? Przecież te rozrządy są nie do zaje***ia i są praktycznie bez obsługowe. Tak na sucho z opisu błędów który podałeś wychodzi że albo masz walnięty któryś czujnik albo położenia wału lub położenia wałka w pompie albo co się stało ze stertownikiem w pompie i pompa do wymiany więc dziwne że ktoś ją wykluczył. Mechanik sprawdzał jakieś odczyty parametrów silnika podczas jego pracy ?
  14. Bo to nie wszystkie miejsca w których może się zapowietrzać może zapowietrzać się jeszcze przez oring na śrubie od blokady pompy, na złączkach przewodów paliwowych przy filtrze paliwa jak i za filtrem, oraz przez samą obudowę. Ewentualnie mogło się już coś stać z przelewami i któryś puścił albo źle przykręcono trawersy i puszcza na uszczelniaczach. Najlepiej wykonać próbę ciśnieniową i zobaczyć gdzie są ewentualne wycieki. Mógłbyć to też jednorazowy problem z odpalaniem i dalej bedzie ok.
×
×
  • Create New...