Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Majkel93

Forumowicz
  • Posts

    145
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Majkel93 last won the day on January 5 2017

Majkel93 had the most liked content!

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żyrardów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Opel Vectra C GTS 2.2 DTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Majkel93's Achievements

Średnio obeznany

Średnio obeznany (2/7)

11

Reputation

  1. Hej, Potrzebuje pomocy z doborem amortyzatorów. VIN: W0L0ZCF3581060307
  2. https://www.zafiraklub.pl/viewtopic.php?t=23746, w tym temacie masz też wyjaśnione jak grzeją świece w DTI, w każdym DTI z pompą psg16 działają tak samo.
  3. albo wystarczy lekko dokrecic, albo odkreć wyczyść i przykreć. Ta śrubka może ma z 5mm długości
  4. To masz dużo mniej roboty. Ściągasz prawe koło, osłony silnika jeśli masz, pasek osprzętu i koło pasowe na wale.
  5. jest to brok do kanału olejowego w głowicy np w celu jego przepłukania po obróbce głowicy.
  6. Jesli masz na mysli ten od strony rozrządu to do zdjecia jest pasek osprzetu, koło pasowe wału, pasek rozrządu, zębatka z wału i wszystkie przeszkadzające osłony.
  7. Właśnie mam GIDa 3lioniowego ale z 2007r i przy łączeniu z nim wyświetla się błąd że nie może załadować jakiegoś pliku i jak wchodzę w konfiguracje wariantów to też wyskakuje błąd. Może wina tego że opcom uruchamiany jest na wirtualnym Windows XP. Przerzucę się na Windows 7 może to pomoże.
  8. Hej, Mam pytanie, czy op-com clone radzi sobie z konfiguracją wariantów w poliftowym GIDzie ?
  9. Dokładnie, widać że czujnik elobau siadł... najlepiej jechać to wyprogramować i po problemie
  10. Pomijam oczywiście wzniesienia i spadki terenu bo to oczywiste że splanie nie bedzie stałe
  11. Dodam ze 1.9 jeździ dokładnie tym samym odcinkiem autostrady co jeździła 2.2
  12. To moja druga VC wcześnie była 2.2 dti i tam takich różnic nie było Jeśli chodzi o chwilowe spalanie wolnych to wszystkie odbiorniki są wyłączone, klima też, a slinik rozgrzany na razie tylko do 78 stopni. Potrafi przez 10 min pokazywać 0.6-0.7l/h po czym na chwilę zaczyna skakać miedzy 0.5-0.9l/h(obroty silnika w opcomie są równe i silnik nie szarpie) po czym ustępuje i przez kilka min jest spokój. A co do chwilowego spalania podczas jazdy chodziło mi o jazdę ze stała prędkością i stale wciśniętym pedałem gazu w jednej pozycji. W 2.2 dti rozrzut spalanie chwilowego nie przekraczał +/- 0,5l
  13. Witam wszystkich. Kilka dni temu zakupiłem vectrę i zauważyłem że skacze jej chwilowe spalanie na postoju jak i w czasie jazdy. Na postoju spalanie waha się miedzy 0,5 a 0.9 l/h chociaż nie zawsze, czasami jest w miarkę ok i trzyma 0.6-0.7l/h. W trakcie jazdy np przy 120km/h pokazuje około 5.2 l po czym nagle zaczyna skakać miedzy 4 a 6,5l. Problemy nie są stałe pojawia się to sporadycznie. Dodam że walnięty jest termostat i w trakcie jazdy osiąga temperaturę 78 stopi(niedługo bedzie wymieniony). Korekty na wtryskach są ok, zapełnienie dpf 60% i reszta parametrów też wygląda w miarę ok. Jest czym się przejmować czy olać temat?
×
×
  • Create New...
UP