Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

inginiero

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About inginiero

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 2000 Edition 2.0 Dti X20DTH 101 Kucy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trochę odświeże.... a jak jest sytuacja że ubywa płyn chłodniczy to którą uszczelkę (czy całą chłodniczkę ?) należy wymienić. Prawdopodobnie płyn miesza się z olejem.
  2. U mnie pękła ta obejma, jaki koszt naprawy tego byłby ? Czy faktycznie wiąże się to z demontażem maglownicy ?
  3. Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu. Mam podobne problemy jakie opisywał w tym temacie kolega pawel75 : , ale jak to bywa nie identyczne. Mianowicie: wywala błąd, muł się robi zależnie od humoru. Pedał hamulca opada powoli do końca, ogólnie jest miękki, hamulce są ale d**y nie urywa(wymienione tarcze tył z klockami) z wakuometra pokazuje mi takie o to wskazania: Rys 1 -0.8 ( pomiędzy zaworkiem a serwo) i filmik tu : https://youtu.be/-qgp4v-2n1k Rys 2 -0,6 ( trójnikiem wpiąłem się w obwód od dołu pompy ) i video tu: https://youtu.be/mI50tkEpY5M Prz
  4. Odświeżam bo nie widzę odpowiedzi z tym nieprzyjemnym dźwiękiem jak to poprzednicy pisali "łubudu przy zaciąganiu ręcznego". Gdzie szukać problemu? Na postoju ręczny jest ok.
  5. Cześć, Odgrzeje trochę. Do vectry B 2.0 DTi 2000 r . 5 śrub, polift. Jaki będzie pasował odpowietrznik ? Do przodu i do tyłu ten sam idzie ? <<<< Tego co Duke_ wstawił nie ma w sklepie. ( do jakiej vectry on miałby być ? )
  6. Odpowietrznik szczelny Chyba tam na filmiku widać , jak podaje pod ciśnieniem paliwo ze strzykawki. Wydaje się że pod ciśnieniem jakie wytworzy strzykawka i para "niesparciałych" rąk powinno coś się pokazać.
  7. https://www.youtube.com/watch?v=Rhb_-IBi3xQ&feature=youtu.be Taki efekt mnie spotkał. Nie ma wycieków (przynajmniej w miejscach widocznych gołym okiem). Miał ktoś taki efekt ?
  8. Po podłączeniu Opcoma takie info dostałem. Walczę nadal ze zbyt długim odpalaniem. Czy u Was również te wartości (te pogrubione) rzeczywiste odbiegają od żądanych ?? Ogólnie jest tak że jak odepnę wtyczkę od czujnika temp to pali od strzała. czy coś mogę opcomem zrobić aby podobny efekt był bez odpinania wtyczki ( chodzi mi o ustawienia ), bez stosowania jakiegoś tam oszukiwacza ? Wybrany model>,2000,Vectra-B,Silnik,X 20 DTH Sterownik
  9. Eureka ! po 2 tygodniach poszukiwań. Działa ! nawet nie trzeba wyłączać u mnie podpisu cyfrowego. Cały burdel robią te ustawienia. patryk-84a Dzięki Wielkie !
  10. W niektórych komputerach porty USB 3.0 nie zapewniają oczekiwanej wydajności. Przed uruchomieniem systemu operacyjnego wszystkie porty USB znajdują się z reguły w trybie USB 2.0. Dotyczy to także portów USB 3.0. Dopiero sterownik w systemie operacyjnym przełącza je na wydajniejszy tryb USB 3.0. Wówczas użytkownik ma do dyspozycji większą przepustowość portów. W menu oprogramowania układowego niektórych płyt głównych można wybrać tryb USB podczas rozruchu komputera i ustawić, kiedy ma przełączyć się na tryb USB 3.0. Poszukaj więc menu z akronimem USB w nazwie, a także pojęć takich jak XHCI
  11. a To miałeś same USB 3.0 ? bo ja mam 3.0 i 2.0 i nic. tak podejrzewam że coś z systemem jest nie tak, bo dwa razy udało mi się połączyć z interfejsem (test był OK). ale tylko do jakiegoś tam momentu. jakiego lapka masz ?
  12. Odpowiedź z opcomFUT : Number of interfaces: 0 No Interface found! Communication close failed. Fehlercode: 1 Co masz na myśli " z fakowym PICem." ? . Na win 7 działa.
  13. Ja to dawałem od razu w kolektor, lepsza kontrola nad tym "zabiegiem destrukcyjnym" no i omijasz turbinę. Chodziło mi o kostkę od czujnika temperatury który jest przy termostacie. po prostu odłącz ją na czas kręcenia. rozbawiło mnie to trochę ale pytanie jak najbardziej w porządku.
  14. Panowie powiedzcie co robię nie tak: Na win 7 64 bit interfejs działa ( po wyłączeniu podpisu sterownika). Stery wykorzystałem te od majfrenda. ale potrzebuję żeby też działał na lapku z win 8.1 64 bit. wykorzystuje wszystkie sterowniki jakie dorwałem + oczywiście te od majfrenda i nic doopa ze dwa razy zatrybiło było ok , test połączenia - OK ale to trwało chwile póki coś nie grzebnąłem dalej. Wywalało po prostu stery i pojawia się wykrzyknik albo to co na zdjęciu. A jak nie ma sterów to i wirtualny system nie pomoże, którego tez zrobiłem. Czy w ogóle da radę odpalić to na win 8.1 ? może jaki
  15. U mnie jak uciekało paliwo do baku ( po 5 godzinach stania) to dawałem plakiem do kolektora dolotowego (tylko tak z wyczuciem co by za mocno po garach nie waliło) i tak ze 3 kręcenia rozrusznikiem i palił pomimo ciągłej nieszczelności. A odpiąłeś wtyczkę od temperatury ? a jak pochodzi to też nie odpala ?. ja to tak miałem że po przejechaniu 5 kilometrów, gdy zgasiłem silnik trzeba było znowu długo kręcić. po prostu powietrze gdzieś jeszcze się zawieruszyło.
×
×
  • Create New...
UP