Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

inginiero

Forumowicz
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra B 2000 Edition 2.0 Dti X20DTH 101 Kucy
  1. czy to serwo ?

    Odświeżam żeby nie zakładać nowego tematu. Mam podobne problemy jakie opisywał w tym temacie kolega pawel75 : , ale jak to bywa nie identyczne. Mianowicie: wywala błąd, muł się robi zależnie od humoru. Pedał hamulca opada powoli do końca, ogólnie jest miękki, hamulce są ale d**y nie urywa(wymienione tarcze tył z klockami) z wakuometra pokazuje mi takie o to wskazania: Rys 1 -0.8 ( pomiędzy zaworkiem a serwo) i filmik tu : https://youtu.be/-qgp4v-2n1k Rys 2 -0,6 ( trójnikiem wpiąłem się w obwód od dołu pompy ) i video tu: https://youtu.be/mI50tkEpY5M Przy puszczaniu hamulca spada podciśnienie, kilka razy pocisnę i jest prawie 0 = oczywiście błąd. na filmiku nr 2 widać też że podciśnienie spada jak załączam wewnętrzny obieg. zaworek do serwa trzyma w jedną stronę. (prawidłowo) no i teraz zagadka, pompa Vacum , serwo czy coś innego ? Normalne jest takie zachowanie że po puszczeniu hamulca tak podciśnienie spada ?
  2. Odświeżam bo nie widzę odpowiedzi z tym nieprzyjemnym dźwiękiem jak to poprzednicy pisali "łubudu przy zaciąganiu ręcznego". Gdzie szukać problemu? Na postoju ręczny jest ok.
  3. Odpowietrzniki zacisków tył

    Cześć, Odgrzeje trochę. Do vectry B 2.0 DTi 2000 r . 5 śrub, polift. Jaki będzie pasował odpowietrznik ? Do przodu i do tyłu ten sam idzie ? <<<< Tego co Duke_ wstawił nie ma w sklepie. ( do jakiej vectry on miałby być ? )
  4. Odpowietrznik szczelny Chyba tam na filmiku widać , jak podaje pod ciśnieniem paliwo ze strzykawki. Wydaje się że pod ciśnieniem jakie wytworzy strzykawka i para "niesparciałych" rąk powinno coś się pokazać.
  5. https://www.youtube.com/watch?v=Rhb_-IBi3xQ&feature=youtu.be Taki efekt mnie spotkał. Nie ma wycieków (przynajmniej w miejscach widocznych gołym okiem). Miał ktoś taki efekt ?
  6. Po podłączeniu Opcoma takie info dostałem. Walczę nadal ze zbyt długim odpalaniem. Czy u Was również te wartości (te pogrubione) rzeczywiste odbiegają od żądanych ?? Ogólnie jest tak że jak odepnę wtyczkę od czujnika temp to pali od strzała. czy coś mogę opcomem zrobić aby podobny efekt był bez odpinania wtyczki ( chodzi mi o ustawienia ), bez stosowania jakiegoś tam oszukiwacza ? Wybrany model>,2000,Vectra-B,Silnik,X 20 DTH Sterownik Klucz #1: 6B Klucz #2: 8F Ustawiony normalny parametr synchronizacji. Dane z bloków pomiarowych: Napięcie systemu,14.14 V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Sygnał sensora pozycji pedału gazu,0.0 % Przełącznik położenia biegu jałowego,Aktywny Przepływomierz powietrza,327.0 mg/suw Sensor barometru,0.97 bar żądanie ciśnienia ładowania,1.85 bar Ciśniemnie ładowania,0.97 bar Temperatura powietrza wlotowego,17 °C Temperatura cieczy chłodzącej,47 °C Temperatura oleju silnika,32 °C Temperatura paliwa,20 °C Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywne 12V Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V Solenoid odcinający dopływ paliwa,Aktywny Początek dostawy,22.64 CA <<? Pożądany początek wtrysku,4.67 CA Rzeczywisty początek wtrysku,4.66 CA Pożądana masa paliwa,7.71 mg/suw Masa paliwa,7.17 mg/suw Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,65.0 % żądanie EGR (recyrkulacji gazu wydechowego),318 mg/suw Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),25 % Pożądane jałowe,840 obr/min Prędkość silnika,846 obr/min Prędkość pompy,422 obr/min Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 12V Klawisz (I) (Nastaw/Przyspiesz),Nieaktywny Klawisz (R) (Nastaw/Zwolnij),Nieaktywny Klawisz (0) (Wyłącz),Aktywny żądanie prędkości pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu,0 km/h Lampka kontrolna,Wył 12V Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Wysokie cisnienie diagnoza 1,0 Liczba Wysokie cisnienie diagnoza 2,0 Liczba
  7. Poradnik do OP-COM

    Eureka ! po 2 tygodniach poszukiwań. Działa ! nawet nie trzeba wyłączać u mnie podpisu cyfrowego. Cały burdel robią te ustawienia. patryk-84a Dzięki Wielkie !
  8. Poradnik do OP-COM

    W niektórych komputerach porty USB 3.0 nie zapewniają oczekiwanej wydajności. Przed uruchomieniem systemu operacyjnego wszystkie porty USB znajdują się z reguły w trybie USB 2.0. Dotyczy to także portów USB 3.0. Dopiero sterownik w systemie operacyjnym przełącza je na wydajniejszy tryb USB 3.0. Wówczas użytkownik ma do dyspozycji większą przepustowość portów. W menu oprogramowania układowego niektórych płyt głównych można wybrać tryb USB podczas rozruchu komputera i ustawić, kiedy ma przełączyć się na tryb USB 3.0. Poszukaj więc menu z akronimem USB w nazwie, a także pojęć takich jak XHCI (USB 3.0) i EHCI (USB 2.0). W wielu menu są parametry XHCI Hand-off i EHCI Hand-off. Służą do przekazywania systemowi operacyjnemu kontroli nad portami USB. W polu EHCI Hand-off powinna być ustawiona opcja Disabled, bo począwszy od wersji XP SP2 Windows potrafi samodzielnie sterować portami USB 2.0. Natomiast parametr XHCI Hand-off jest domyślnie włączony w większości komputerów. W razie problemów takich jak nieprawidłowe wykrywanie urządzeń lub niewystarczająca wydajność warto poeksperymentować, obierając różne ustawienia. http://www.pcworld.pl/porada/Sztuczki.z.BIOS.em.i.UEFI.optymalne.ustawienia,398272,2.html Coś takiego na szybko znalazłem. może to chodzi o ten" tryb XHCI (USB 3.0)" .
  9. Poradnik do OP-COM

    a To miałeś same USB 3.0 ? bo ja mam 3.0 i 2.0 i nic. tak podejrzewam że coś z systemem jest nie tak, bo dwa razy udało mi się połączyć z interfejsem (test był OK). ale tylko do jakiegoś tam momentu. jakiego lapka masz ?
  10. Poradnik do OP-COM

    Odpowiedź z opcomFUT : Number of interfaces: 0 No Interface found! Communication close failed. Fehlercode: 1 Co masz na myśli " z fakowym PICem." ? . Na win 7 działa.
  11. Ja to dawałem od razu w kolektor, lepsza kontrola nad tym "zabiegiem destrukcyjnym" no i omijasz turbinę. Chodziło mi o kostkę od czujnika temperatury który jest przy termostacie. po prostu odłącz ją na czas kręcenia. rozbawiło mnie to trochę ale pytanie jak najbardziej w porządku.
  12. Poradnik do OP-COM

    Panowie powiedzcie co robię nie tak: Na win 7 64 bit interfejs działa ( po wyłączeniu podpisu sterownika). Stery wykorzystałem te od majfrenda. ale potrzebuję żeby też działał na lapku z win 8.1 64 bit. wykorzystuje wszystkie sterowniki jakie dorwałem + oczywiście te od majfrenda i nic doopa ze dwa razy zatrybiło było ok , test połączenia - OK ale to trwało chwile póki coś nie grzebnąłem dalej. Wywalało po prostu stery i pojawia się wykrzyknik albo to co na zdjęciu. A jak nie ma sterów to i wirtualny system nie pomoże, którego tez zrobiłem. Czy w ogóle da radę odpalić to na win 8.1 ? może jakieś konkretne stery trzeba mieć ? gdzie takowe dorwać ? z tego co chińczyk nadziergał to jest to wersja 1.59 V6 2013-6-2 Doszedłem do czegoś takiego ale i tak doopa. Niby w menadżerze jest OK. ale nie można się połączyć.
  13. U mnie jak uciekało paliwo do baku ( po 5 godzinach stania) to dawałem plakiem do kolektora dolotowego (tylko tak z wyczuciem co by za mocno po garach nie waliło) i tak ze 3 kręcenia rozrusznikiem i palił pomimo ciągłej nieszczelności. A odpiąłeś wtyczkę od temperatury ? a jak pochodzi to też nie odpala ?. ja to tak miałem że po przejechaniu 5 kilometrów, gdy zgasiłem silnik trzeba było znowu długo kręcić. po prostu powietrze gdzieś jeszcze się zawieruszyło.
  14. A ja nadal walczę z moim DTI. Wymieniłem słynny oring,zawór zwrotny przed filtrem wstawiony,trójniki zmienione na metalowe wraz z przelewami, z zaworem przelewowym też kombinowałem, filtr zamieniłem na ten od golfa i o tyle się polepszyło że bez plaka go odpale. Ale niestety jeszcze gdzieś się zapowietrza. Mianowicie jak zapalą się świeczki ( i prawdopodobnie zwiększy się dawka rozruchowa tj. poniżej +4*C) to odpala jak wariat ( -20 bez większego problemu za pierwszym razem) ale tylko świeczki nie zagrzeją i już lipa trzeba go kręcić z 10-15 sekund. Paliwo z przelewów czyste więc z tego co wiem nie wskazuje na trawersy. Jedynie co moją uwagę zwróciło to połączenia na filtrze paliwa które jakby się pociło ale nie wiem jak to uszczelnić bo zastosowałem takie o to[zdjęcie] opaski, które wydawały mi się najlepsze jakie mogą być. Polecacie coś innego żeby w 100 % uszczelnić połączenie przewodu paliwowego i filtra (zaznaczam że jest to filtr od golfa a nie ten oryginalny. ) a Jak nie to, to czy sprawdza się pompka elektryczna ? czy ona przepcha paliwo z powietrzem przez pompę gdy silnik jest nie uruchomiony ?.
  15. Podświetlenie zapalniczki VB.

    Ma ktoś może te fotki wyciągnięcia zapalniczki bez rozkręcania tunelu?
×