Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

hepos

Forumowicz
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About hepos

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    VC Z19DTH 2004

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć! Niedawno robiłęm u Ciebie wymianę tulei pływających w swojej vectrze. Czy W mondeo mk4 też możesz zrobić przegląd zawieszenia i ewentualnie wprasować tuleje jak będzie do wymiany? Czasem zdarza mu się popłynąć na zakręcie. Odezwij się na priv, DziękI!

  2. Założyłem używaną i wszystko jest OK. Kontrolka gaśnie, ABS i trakcja działają. Piasta została odesłana na gwarancję z oczekiwaniem wymiany na sprawną. Problem chyba rozwiązany. Podsumowując. Objawy , które się nasilały : Kontrolka ABS zapalała się przy skręcie kierownicy w prawo. Po wyłączeniu i ponownym odpaleniu silnika kontrolka gasła. Potem działo się to coraz częścicej, w końcu każdy skręt kierownicą powodował włączenie tej kontrolki. Ostatecznie kontrolka w ogóle już nie gasła. Winny był czujnik ABS na piaście, kabel łączcący czujnik z wiązką wymieniłem niepotrzebnie. Poz
  3. Kupiłem używana piaste z czujnikiem. Podpiąłem wtyczkę i kontrolka od razu zgasła. Winna zatem zakupiona w maju piasta z czujnikiem. Oddam na gwarancję. Producent piasty to bodajże NTY Dziękuję za pomoc i rady, będę informował.
  4. Nikt nie wie? Edit : kupiłem piaste z czujnikiem używaną. Podepne wtyczkę i zobaczę czy kontrolka zgasnie. Jak tak oddam obecną piaste na gwarancje. Jak nie zgasnie, odesle zakupiona piaste i bede szukał dalej przyczyny.
  5. Kabel wymienili, bo mowili ze to jest przyczyna 99% przypadków. Gdy montowali nową piastę zakładali ją w komplecie z czujnikiem. Mam czarną wtyczkę. Czy mogę zamówić sam czujnik, podłączyć go (tylko kostkę) i czy kontrolka powinna zgasnac? Czy musiałbym podpiąć inną piastę z czujnikiem ?
  6. Witam, Temat rzeka, jednak u mnie nieco jest nieco inne tło jej zaświecenia. W maju wymieniałem piastę. \od tego czasu bardzo sporadycznie przy maksymalnym skręcie w prawo kontrolki zaświecały się. Po zgaszeniu i odpaleniu silnika gasły i było ok. Zaczęło się tak dziać coraz częściej, aż w końcu w ogóle nie przestały gasnąć. W serwisie wymieniono mi wtedy obydwa krótkie przewody od czujnika ABS do wiązki w nadkolu. Następnie próbowano skasować błędy, ale jednego się skasować nie da. Brzmi mniej więcej tak : czujnik prędkości obrotowej koła prawy przód - zwarcie do plusa. Poradzono mi bym
  7. Witam. Temat stary choc dla mnie aktualny. Pod ręką miałem kabel 16 mm. Dołożyłem od alternatora do klemy. Pytanie czy 16 mm wystarczy? Alternator 105 A
  8. Też myślałem nad zakupem, no ale ściągacz 100 zł a wymiana tyle samo Problem w tym, że nie każdy warsztat podejmie sie wymiany samej tulei zwłaszcza na samochodzie.
  9. Hej - ja chciałem wymienić tuleję na samochodzie za pomocą ściągacza. Odkrećiłem wahacz od koła ale niestety tuleja ani drgnęła. Ostatecznie zadzwoniłem do kolegi zbigos74 ( o ile dobrze pamiętam) i umówiłem się u niego w warsztacie na wymianę obydwu tulei. Koszt 100 zł za wymianę dwóch tulei, czas 30 minut. Gorąco polecam! Warsztat jest w Warszawie na Okęciu jakby co.
  10. Witam, 400 km temu wymieniłem 4x nowe tarcze i klocki. Z tyłu jest ok, natomiast z przodu wygląda, jakby klocki nie hamowały całą powierzchnią. Wymiana była robiona w warsztacie, tarcze i klocki firmy FEBI. Hamulce ogólnie nie są zbyt mocne. Czy poczekać jeszcze aż się "ułożą" czy ewidentnie coś jest nie tak i powinny się docierać całą powierzchnią? Przy okazji tej wymiany wymienialem również wahacze, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, drążki i końcówki kierownicze. Co radzicie? Zgłosić się do warsztatu, zdjąć zacisk i sprawdzić czy czekać? Dołączam z
  11. Podłączam się. Byłoby już dwóch klientow
  12. Tak są takie przekaźniki, bistabilne. Mozna też wywyalić bebechy przycisku i zainstalować tam zwykły długopisowy włącznik
  13. Witam serdecznie, Potrzebuję zrobić sobie pewien dodatkowy wyłacznik w samochodzie. Aby nie szpecić uniwersalnymi wyłącznikami zakupiłem oryginalny wyłącznik alarmu. Chcę tym włacznikiem rozłaczać / załączać minusowy kabel. Jako że nie jest to zapewne mechaniczny przełacznik będe potrzebował jakiegoś przekaźnika. Dodatkowo chciałbym uruchomić żaróweczkę w tym przycisku tak, aby w pozycji "wyłączonej" świeciła się (po zapłonie) Czy ktoś ma wiedzę / pomysł jak to zrobić? Pozdrawiam!
  14. Witam, Byłem na przeglądzie i mam luzy na jednej tulei wahacza przedniego. Nigdzie nie moge znaleźć opisu jej wymiany. Czy ktoś ma doświaczenie lub wiedzę w tej kwestii?
  15. Rozwiązałem problem. Mechanik zrobił dwie rzeczy, nie wiem ktora bezpośrednio rozwiązała problem: 1. Wymiana kostek wtryskiwaczy (kostki zamienniki, kable 0,75 mm) 2. Przylutowanie kabla sondy (1 był urwany) Problem już nie występuje. Może komuś się to przyda
×
×
  • Create New...
UP