Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Grzyboss18

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Grzyboss18

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    vectra b

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Czy raczej dzieje sie cos z pompa dodam ze stalo sie tak jak jechalem rano do pracy na 3 biegu obroty z jakies 2.5tys auto nagle tak jakby sie przycielo i od tamtej pory zaczelo tak pracowac jeden mechanik przeplukal wtryski liquy molly ale nie dalo to poprawy i stwierdzil ze moze byc cos ze sterownikiem pompy. Stwierdzilem ze pompy nie bd ruszal i poszukam najpierw tanszych rozwiazan po przyjezdzie do drugiego mechanika i podlaczeniu go do kompa nie pokazal co prawda bledu czujnika ale wskazywal temperature plynu chlodniczego -270C i stwierdzil ze moze byc walniety czujnik. Prosze o pomoc
  2. Witam mam problem z oplem vectra 2.0 dti auto przerywa na niskich obrotach dziwnie strzela dodam ze po podlaczeniu do kompa wskazanie temperatury plynu chlodniczego wynosi -270C czy taka praca silnika moze byc spowodowana uszkodzonym czujnikiem?? Link do pracy silnika
  3. 100Km przejechane po wymianie i praca silnika jest znacznie wyczowalna. Cichsza praca silnika i lepiej sie wkręca ciekawi mnie jeszcze jak bedzie ze spalaniem paliwa. Jak narazie wszystko na +
  4. Hmm no z tego co czytałem to producent zaleca wlewać olej właśnie 10w40 do tego silnika. Tu jest podane ze nie nalezy stosować -15C natomiast producent oleju podaje ze dopiero gęstnieje przy -25C tak ze myśle ze może gdybym wlał jakiegoś MOBILA albo inne tanie Gow*o to może i by mogło być coś nie tak przy -15C ale Millers to gorna połka oleji tak ze myśle ze dopiero może cos sie dziec jak bedzie -25C
  5. OK płukanka zrobiona oczywiscie sierodkiem do plukania milersa flush engine. Olej zmieniony z Castrol 15w40 na Millers Oils Trident 10w40 przejechane 50km na nowym oleju i odrazu widać rożnice auto ciszej pracuje i ogolnie praca silnika jest jakby bardziej rowna. Zobaczymy po 1000km czy cos sie rozszczelni czy bedzie wszystko wporządku. Przebieg 242500 Weszło 5,4L oleju
  6. Witam mam pytanie czy ma ktoś z was jakiś schemat podłączenia przewodów chłodniczych które dochodzą do chłodniczki oleju. Czy przewód który wychodzi z termostatu i łączy sie z chłodnicą na dole (przewod dzielony na 3) powinien być podłączony jeszcze do chłodniczki oleju czy bezpośrednio do zbiorniczka wyrownawczego z płynem chłodzącym??
  7. Ok kupiłem płukanke Millers Oils mam nadzieje ze nie zaszkodzi po Castrolu 15w40 na pewno mu pomorze W poniedziałek bede brał sie za wymiane zobaczymy czy bedzie jakas zmiana w pracy na nowym oleju.
  8. Witam po rozmowach od paru osob bralem pod uwagę tego motula ale kupilem olej Millers Trident 10w40 proffesional podobno bardzo dobry olej co sadzisz? i czym płukanke robić i czy jest konieczna??
  9. witam muszę zmienic olej w swojej viki 2.0 dti był lany 15w40 przebieg 242tys chce zalać 10w40 jaki wlać?? Mobla,castrola,motula, czy GM
×
×
  • Create New...
UP