Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Jacek90

Forumowicz
  • Zawartość

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Jacek90

  • Urodziny 1990.08.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Przyszowice

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 1.9 CDTI 120 KM

Kontakt

  • GG
    1904442
  1. Szukam magistrali wody do Vectry C 1.9 CDTI 120 KM z silnikiem Z19DT. Masz na stanie coś, albo masz dostęp?

    Będę wdzięczny za odp.

    1. pszczyna

      pszczyna

      Masz może maty grzewcze lub kompletne fotele , potrzebuję do Zafiry  

      Gizy1@wp.pl

  2. EGR czyściłem 2 miesiące temu, za przepustnicę się nie brałem. Będę musiał podjechać na kompa i przetrzepać Viki. Dzięki za propozycje
  3. Witam wszystkich użytkowników. Z uwagi na moją nikłą wiedzę z zakresu mechaniki i dopiero rozpoczynającą się przygodę z oplowskimi silnikami diesla, zwracam się z prośbą o pomoc do znawców tematu. Ostatnio parę razy zdarzyło się, że silnik w mojej Viki C nierówno pracuje na biegu jałowym. Obroty falują od zakresu ok.700 do ok. 1000 rpm. Przypadek ten nagrałem na filmiku który wrzucam poniżej: http://www36.zippyshare.com/v/qEsfkMa3/file.html Szczerze mówiąc u żadnego mechanika jeszcze nie bylem, pokazałem jednak tą przypadłość kilku bardziej obeznanym znajomym i polecili następujące działania. 1. Na pierwszym miejscu wiadomo podpięcie pod kompa i sprawdzenie czy wywala jakieś błędy. 2. Zmiana świec żarowych 3. Zmiana kabli Drodzy klubowicze, jeśli macie jakieś pomysły co jest nie tak będę wdzięczny za wszystkie sugestie.
  4. Czy tylko ja mam wrażenie że nie da się zdobyć tej części na rynku wtórnym?
  5. Przeglądałem allegro i olx'a i tych wykonanych ze stali nierdzewnej jest dużo mniej niż tych tradycyjnych. Ceny nie są jakieś straszne, używki to ok 200-300 zł. Na razie odwiedzę okoliczne szroty, jak się nie uda to w niedzielę na giełdę do Gliwic. Dzięki chłopaki za pomoc w identyfikacji i rady odnośnie zakupu. Jak coś dorwę to wrzucę fotkę zakupu do oceny
  6. Sorry Panowie, ale 3 razy próbowałem wrzucić ten temat i cały czas "coś poszło nie tak" Dzięki za zrobienie porządku. Dokładnie tak mam 1.9 CDTI 120KM. Czyli mówisz że szukać magistrali wodnej, najlepiej tej wykonanej ze stali nierdzewnej?
  7. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Proszę o pomoc w identyfikacji i rozszyfrowaniu nazwy części którą zamieszczam na zdjęciach poniżej. Jak widać "rurka" jest dosyć mocno skorodowana. Gdzieś rdza musiała przejść na wylot bo stopniowo zaczyna i gubić się płyn chłodzący. Pytanie dla znawców tematu. Jakimi frazami posługiwać się podczas poszukiwania tej części w necie, lub ewentualnie na szrotach? Czy ta "rurka" jest częścią jakiegoś skomplikowanego układu rur, czy ewentualnie na wymianie tej jednej się skończy? Proszę o pomoc i wyrozumiałość za moje laickie nazewnictwo
  8. zapchany Filtr DPF

    No co ty gadasz? serio kretem do rur ogarnąłeś ten temat? Nigdy bym nie wpadł na taki pomysł czyli u ciebie koszt to jakieś 30-40 zł
  9. zapchany Filtr DPF

    No co ty gadasz? serio kretem do rur ogarnąłeś ten temat? Nigdy bym nie wpadł na taki pomysł czyli u ciebie koszt to jakieś 30-40 zł
  10. zapchany Filtr DPF

    Check się zapala po kilku kilometrach jazdy, auto przechodzi w tryb awaryjny, odcina turbo ale auto jeździ "normalnie". Odnośnie działań zapobiegawczych to na pierwszy ogień pójdę w czyszczenie chemiczne. Szczerze myślałem o wycince na stałe, mam już nawet kontakt do sprawdzonego fachowca z polecenia, ale boję się konsekwencji na przeglądzie... Tak wiem na razie prawo tego nie reguluje, ale co będzie jak pisiory wprowadzą jakiś przepis? Założę się że w tym przypadku prawo zadziała wstecz Koszt czyszczenia chemicznego to ok. 250-300 zł więc nie ma tragedii.
  11. Witam cię SIG_MAN'ie

    na forum jestem świażak, Viki mam od listopada zeszłego roku także z góry przepraszam jak palnę jakąś głupotę.

    Chciałbym żeby moja vectra współpracowała po bluetooth z moim telefonem. Na forum znalazłem multum topiców w tym temacie, jednak nie umiem za bardzo sie w nich odnaleźć. Mam do ciebie tylko jedno pytanie... Mam moduł pod Nokie 6230/6230i, powiedz mi proszę jak najprościej przerobić to ustrojstwo, tak żeby podmienić to na moduł bluetooth. Z tego co wyczytałem na forum, bazując na twojej i chłopaków ogromnej wiedzy moduł który posiadam to moduł UWB, a do bluetooth jest moduł UWA. Czy jest opcja, ogarnięcia tematu bez podmiany modułów?

    Będę wdzięczny za każdą pomoc

  12. zapchany Filtr DPF

    Podpinam się pod temat.... U mnie jest dokładnie to samo. Błąd P1901 i informacja o różnicy ciśnień.... Wyczyściłem EGR, przepaliłem porządnie DPF'a na A1, na tą chwilę nasycenie rzędu 65%. Po czyszczeniu EGR'a auto zbiera się jakby lepiej z dolnego zakresu obrotów, co nie zmienia faktu że błąd jest jest cały czas, podejrzewam że tylko kwestią czasu jest aż znowu zapali się CHECK i auto przejdzie w tryb awaryjny. Co radzicie? Czy to kwestia DPF'a (trzeba usunąć dziada), czy kwestia jakiś czujników itp. itd. Będę wdzięczny za pomoc.
×