Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Banana

Przyjaciel VKP
  • Zawartość

    372
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

11 Neutral

O Banana

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1984.01.23

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Września
  • Zainteresowania
    Beer&Music!

Kontakt

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    A6 2.4 V6 & Saab 9-3 2.0T

Ostatnio na profilu byli

1 501 wyświetleń profilu
  1. Wszystkiego najlepszego kolego :)

  2. Banana

    audi a8 4.2 quattro

    I co kolego kupiłeś jakąś A8? Chciałem tylko potwierdzić wpis Hapko - łańcuchy rozrządu od strony ściany grodziowej pojawiły się dopiero W A8 D3 i A6 C6. Tak w 4.2 jest normalny pasek rozrządu i po jednym łańcuchu w głowicy ( przenosi napęd wałka wydechowego na ssący i jest tam napinacz do regulowania zmiennych faz rozrządu ) Ja napiszę tylko jak chcesz mieć V8 to szukaj A6 C5 będzie tańsze w utrzymaniu , A8 D2 to raczej skarbonki bez dna , mając Audi już teraz 5 rok ( wcześniej miałem A4 B5 ) to mogę powiedzieć że bezproblemowa była A4 - 4 lata bez usterki A6 ma już swoje kaprysy ( np. pękła mi stacyjka w środku , odkleiła się szyba z fabrycznego montażu w klapie tylnej w narożnikach ) , boję się pomyśleć o A8 ale mi też wszyscy odradzali ze względu na koszty , ciężko takie auto potem odsprzedać. Pomyśl tylko że np. masz lusterka zewnętrzne fotochromowe i one z czasem się psuja i nic nie widać - za samo szkło używka 300 zł , nówka 900 zł w salonie - okej można założyć zwykłe szkło ale....jak tak będziesz robił ze wszystkim to na sam koniec nie będzie tego komfortu ,
  3. Banana

    Małe autko z automatem

    W Corsach B są zwykłe automaty , konstrukcje bliźniacze do automatów w Oplach z lat 90 - myślę że nie do zdarcia ( mieliśmy takie w Vectrach z ojcem zero problemów ) W Corsie C z reguły są zautomatyzowane manuale , jedynym wyjątkiem jest 1.4 do 2003 roku - tam jest zwykły automat starej konstrukcji
  4. nie chodzi o to że VC jest jest bee bo sam często pożyczam i nim jeżdżę i jest rewelacja tylko podaje suche fakty oprócz przedniej zawiechy - chociaż też nie mam co narzekać bo do tej pory wymieniłem tylko 4 wahacze z 8
  5. - VC Kombi 1.9 DTH 2007 rok z AF40 i DPF - Audi A4 B5 1.9 TDI PD ( AJM ) 2000 rok z Tiptronikiem - aha przebieg A4 przy kupnie 181 tyś potwierdzony w ASo i TUV aktualnie 238 tyś W obu autach na start był robiony pakiet: rozrząd , oleje , filtry , w tym olej w automatach
  6. hm..3,5 roku użytkowania może kwestia egzemplarza, kupiony 2 letni z przebiegiem 130 tyś km sprowadzony ze Szwecji: zrobione 45 tys km przez ten czas - błędy silnika ( błąd p0234) ze względu na podciśnieniowy zawór sterowania geometria turbiny - po wymianie na nowy plus czyszczenie Vacuum pompy objawy minęły - środkowe pokrętło od klimatronika nie działało po przyciśnięciu - poprawione luty wszystko gra - sporadyczne błędy CIM ( ok norma w VC ) - maglownica była robiona bo ciekła - łożysko na sprężarce klimatyzacji - pęknięta szpilka kolektora wydechowego - zamek tylnej klapy padł - tydzień temu wymianieny regulator napięcia w alternatorze Nie piszę tu o rzeczach eksploatacyjnych bo z tych to jeszcze tuleje z tyłu były robione , świece żarowe, łożyska McPhersona W tym czasie w Audi przez 57 tys km: - wymieniłem czujnik temperatury płynu chłodniczego - przegub - osłonę przegubu - ślizgi foteli przód Reszta rzeczy eksploataycjne: tarcze klocki , wahacze przód itd.
  7. kiedy dwa lata temu sprzedałem VB rozglądałem się e39 bo też brałem pod uwagę- pytałem znajomego mechanika , trochę szukałem po forach i okazywało się że jest to skarbonka bez dna , ilość wachaczy, drązków itd w zawieszeniu bije na głowę moje zawieszenie wielowachaczowe w Audi , poczytaj ile w kombi może kosztować wymiana amortyzatorów z tyłu , jak coś do BMW,Audi od razu droższe i może uderzyć po kieszeni , chodzi o same ceny części ( mówimy o tych jakościowo dobrych a nie jakiś pseudo niemieckich produktach ) Jak koledzy piszą wyżej tańszy w utrzymaniu będzie Signum ale to tak zależy od tego co kupisz i trochę od szczęścia , bo np rodzice moi maja VC 1.9 polifta z 2007 i przez ostatnie 2 lata eksploatacji częściej były kłopoty z nią niż moim 12 letnim Audi
  8. Banana

    Ciągle padajacy czujnik wałkow...

    Magik a jak u ciebie z elektryką tzn. spradziłbym akumulator i ładowanie alternatora - może błachostka ale w mojej Viki 2 razy w ciągu 10 lat był problem z alternatorem i słabym aku w tym okresie czujniki padały jak muchy seryjnie
  9. szczerze powiedziedziwaszy powinieneś mieć kwadratową - odkręć plastik z ecoteciem ( nie odginaj go bo lubi pekać ) i odepnij Z tego co pamiętam to bez korbowego nie odpali ale naprawdę nie pamiętam bo nie mam viki od 2 lat Znjadź może kogoś w oddziale kto ma x18xe i podmieniajcie - mi tak pomogli wykluczyć przepływkę ( pozdro dla Dariana123 z którym stalismy zima przy -20 w polu z jego przepływką w moim aucie które zgasło i nie moglismy odpalić przez 20 minut )
  10. Czujnik wałka rozrządu Siemensa kupiłem za 89 zł u stachowiaka w Poznaniu. Wału korbowego kosztuje- http://allegro.pl/cz...2023861032.html jak widać 159 zł
  11. Miałem tez małe przeboje z tymi błędami w swoim x18xe . Gaśnięcie na jałowym i trudności w odpalaniu. Czasami zapalał się błąd 0100 - podmieniłem przepływkę i ciągle to samo. W końcu raz zapalił się błąd 0340 ale tylko raz przez 3 miesiące a tak ciągle był 0100 - po wymianie wszystkie problemy ustały
  12. http://www.opel-info...triebe/f35.html jak widać jest na bank Może to pomoże: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:V9pt9wdf7UoJ:www.saabcentral.com/forums/showthread.php%3Ft%3D167621+f35+gear+box+oik+change&cd=2&hl=en&ct=clnk&gl=au 2 minuty w googlu
  13. Banana

    Kolejny wypadek

    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20100528/POWIAT07/154465520 W tico zginął dziadek mojej koleżanki
  14. Banana

    swap 1,6 16v na 1,8 16v elektryka

    Mały OT: wtyczkę X7 juz jakiś czas temu rozpracowałem tu link: http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/95537-rozpiska-pinow-wtyczki-x7-mini-porada/page__p__1060784__fromsearch__1entry1060784
  15. Banana

    Podciśnienia

    nr.4 do numeru 1 a to kolejne to nie wiem...
×