Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Saj

Forumowicz
  • Content Count

    24
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Saj

  • Rank
    Nowy
  • Birthday June 20

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    DGL

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Vectra C Z19dt
  1. Rozwiązałeś problem? Tak czy siak, podpinam się pod temat, prawdopodobnie pada mi skrzynia i chciałbym zamienić na F40. Szczegóły mile widziane
  2. No i ponownie, dziwna sprawa bo bieg już nie wyskakuje. Czyżby olej zmienić i może będzie ok ? Co oprócz samej skrzyni trzeba przygotowac na taką zmianę ? Wiesz jakie są orientacyjne koszta takiego manewru ?
  3. Zrobię odkop i podepnę się pod temat.. Przy dojeżdzaniu do zakrętu i dohamowywaniu, przy wciśniętym pedale sprzęgła wypada mi drugi bieg. Czasem wystarczy wcisnąc sprzęgło, żeby dwójka wyleciała. Towarzyszy temu dźwięk niefajnego metalicznego zgrzytu. Podczas dodawania gazu usterka nie występuje. Co ciekawe problemu nie ma, gdy trzymam ręką lewarek zmiany biegów w pozycji biegu, wtedy nic się nie dzieje. Macie jakieś pomysły, co to może być? Czy to skrzynia już umiera ? Czy może wystarczy zmienić olej ?
  4. Dzięki, tak daleko się nie dokopałem...najpierw uzupełnie olej, zobaczymy co dalej...a jeśli nie, to cóż..regenracja.
  5. Cześć, sytuacja tak jak w opisie tematu. Przy dojeżdzaniu do zakrętu i dohamowywaniu, przy wciśniętym pedale sprzęgła wypada mi drugi bieg. Czasem wystarczy wcisnąc sprzęgło, żeby dwójka wyleciała. Towarzyszy temu dźwięk niefajnego metalicznego zgrzytu. Podczas dodawania gazu usterka nie występuje. Co ciekawe problemu nie ma, gdy trzymam ręką lewarek zmiany biegów w pozycji biegu, wtedy nic się nie dzieje. Mcie jakieś pomysły, co to może być? Szukałem sporo na forum, ale nie znalazłem nic pasującego. Z góry dzięki!
  6. Cześc i czołem, pomoże ktoś rozkodować? Podejrzewam M32, ale wolę mieć pewność... VC kombi, polift 2006, 1,9 120 KM, manual 6 biegów VIN: W0L0ZCF3561148398 Z góry dziękuję!
  7. Ok, dzięki. Pytałem, bo myślałem, ze jak znajde moduł ztakiej samej wersji nadwozia i skrzyni biegów nie bedę musiał nic logować.
  8. Nie bierz jakichś chińczyków, lepiej wydac więcej, ale mieć pewnośc, ze jakościowo dobre. Markami nie doradzę Pytanko - jak rozpoznac z jakiego "dawcy" pochodzi moduł pdc ? Chodzi mi o rodzaj nadwozia, skrzyni. Czy da się to jakoś odkodować z naklejki na module ?
  9. Saj

    Interfejs OBD

    Czy wy te błędy kasujecie prze apki w telefonie, czy łączycie się z laptopami przez BT? Mi przez smartfon ni huhu nic nie zczytuje..w sensie, ze np Piston błedów nie pokazuje, a po podpięciu pod "normalny" interfejs błędy się pokazują.
  10. Ok, dzięki za odpowiedź. Rzeźbiarzem nie jestem (choć kiedyś miałem Forda Focusa ) więc bawić się nie będę.
  11. Oczywiście chodzi mi o przód, czy hokej z przodu z przedlifta podejdzie do polifta. Ew. czy różnice są na tyle duże, że nie opłaca się kombinować.
  12. NIe zakładam nowego tematu, podepnę się pod ten. Panowie, pytanie - mam do wymiany sterownik PDC, musze szukać takiego z identycznymi numerami, czy obojętnie jaki zadziała? Czy wystarczy wyjąc stary, włożyć nowy i będzie wszystko śmigać, czy trzeba coś logować/programować ?
  13. Też mnie to interesuje, dlatego robię odkop Wie ktoś coś na temat ? Czy hokeje, dokładki, zderzaki z przedlifta KOMBI będa pasowały do polifta ? Post @panoramix nie jest jednoznaczny, bo o kombi nie wspomina..
  14. Zakup sobie interfejs elm z allegro, ściągnij odpowiednią aplikacje na androida (link kilka postów wyżej) i ciesz się tym, że masz problem z głowy. Owszem, można wyciąć, tylko jest jedno "ale" o którym sam wspomniałeś. (pomiary przeprowadzane przez niemiecką policję np). Przyznam, ze tez byłem nieco ogłupiały o co chodzi z tym DPFem (wcześniejsze auta nie miały), tymbardziej, że nic oprócz chwilowego spalania nie sygnalizuje wypalania. Naucz się obserwować auto, aplikacja i interfejs trochę Ci w tym pomogą, bo będziesz wiedział, kiedy się psodziewać wypalania. Potem już będzie Ci o wiele łatwiej je rozpoznać. No i oleju już nie będzie przybywało
×
×
  • Create New...