Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lg78

Forumowicz
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    vectra c z18xer
  1. Ja miałem pęknięty kabelek od czujnika prędkości wałka rozrządu i właśnie takie objawy i błąd 0420
  2. Branie oleju- remont silnika??

    To nie prawda że każdy silnik bierze olej co prawda mój 1.8 xer łyka sobie co nie co, trasa powyżej 4k obrotów około 1l/2000-2500km a jak spokojnie do 3-3,5k obrotów to 1l/3500-4000km według licznika mam 260kkm ale wiele lat temu miałem kilka samochodów które nie brały nic np VW sirocco 1.6 8v oznaczenia nie pamiętam co 10000 spuszczalem tyle ile wlałem również Opel astra f 1.6 8v SI 101ps ani kropelki i kolejny VW golf 1.8 8v RP też nie brał moim zdaniem albo teraz robią gorsze oleje albo silniki
  3. Miałem taki problem 2 razy raz winny był wężyk paliwa zaraz przy pompie a drugim razem sama pompa wężyk w Aso 50 zeta pompka do Lanosa i nubiry tez 50 jest identyczna jak oplowska ma te same parametry tylko ze jest dużo tańsza dlatego programy w sklepach nie pokazują jej do Vectry a przecież obie marki to grupa GM wpadlem na to przypadkiem bo pojechalem (na LPG) do sklepu z pompką w kieszeni do opla 160 zamiennik ale nie mieli na składzie ale ze sklep specjalizował się w daewoooo kazalem sobie pokazać taką pompkę i bingo 100 zeta w kieszeni auto Amiga aż milo
  4. Miałem taki problem wężyk który idzie od pompy paliwa do klapki baku (taki skręcony) był popękany z racji wieku nowy w Aso 50 pln i problem rozwiazany
  5. amortyzatory - dobór

    Ja do 2008 wsadziłem komplet sachs za 850 zł 312 609 i 312 610 przód i 300 065 tył są to amorki na trudne warunki. Mam normalne zawieszenie nie obniżane nie sportowe, springi zostały stare, auto jest twarde tak jak chciałem
  6. No to ja też coś w tej sprawie, dwa dni temu viki złapała muła i wywaliła czeka błąd 0420. Winowajcą był urwany przewód od czujnika prędkości wałka wydechowego, po zlutowaniu auto znowu pięknie śmiga, czek nie zgasł od razu ale pewnie zgaśnie po kilkunastu odpaleniach a jak nie to się go komputerem potraktuje
  7. Termostat

    Koledzy mam taki problem nie wiem gdzie powinien być podłączony przewód podciśnienia od przepustnicy mam go zaślepiony tak już było jak kupiłem auto chciałbym to ogarnąć ale nie wiem gdzie go podłączyć
  8. Termostat

    Koledzy mam taki problem nie wiem gdzie powinien być podłączony przewód podciśnienia od przepustnicy mam go zaślepiony tak już było jak kupiłem auto chciałbym to ogarnąć ale nie wiem gdzie go podłączyc
  9. Koledzy ja mam inny problem w moim z18xer jest zagazowana już kilka lat, taką kupiłem dziś okazało się że chyba jakieś zwierzątko przegryzło przewód podciśnienia przez co silnik był nie tak żywy jak zwykle. I tutaj pojawiło się zdziwienie przewód podciśnienia wychodzący od przepustnicy mam rozdwojony okazał się podłączony do reduktora gazu natomiast drugi wężyk (ten przegryziony) był po prostu zatkany wkrętem. Czy ktoś może mi pomóc i podpowiedzieć gdzie miałoby być podłączone to podciśnienie oryginalnie. Z góry dzieki
  10. amortyzatory - dobór

    A ja kupiłem do mojej viki komplet sachsa za 850 Zeta w weekend wymiana przodu 312 609/610 tył 300 065 zobaczymy jak będzie jeździć
  11. Termostat

    Diagnozowałem dziada i wygląda to tak termostat sam w sobie jest sprawny, natomiast na tym kółeczku które się otwiera i zamyka jest nie wiadomo po co pełno takich małych otworków i na nich jest wprasowany fabrycznie gumowy pierścień. Mnie ta guma się rozlazła więc płyn przecieka tymi dziurkami i silnik się nie dogrzewa bo ma cały czas obieg co prawda słabszy bo przez te dziurki przepływa mniej niż przez otwarty termostat ale zawsze. Wymontowałem termostat z obudowy (wciąż zastanawiam się dlaczego do diabła nie sprzedają samego wkładu skoro jest wymontowywalny z obudowy ) i zrobiłem swoją uszczelkę z silikonu niestety nie wytrzymała ciśnienia, może za prędko zamontowałem całość z powrotem pewnie sylikon nie wytwardł jak należy, teraz zrobię drugą próbę tym razem będzie poksylina lub poksipol wytrzymują do 130 stopni wiec myślę że da rade ale to tak za tydzień. Poza tym chce znaleźć na termostacie nr części i poszukać samego bez obudowy i jeszcze jedno u mnie w obudowie nie ma żadnej grzałki tylko czujnik temperatury. A jeśli twój termostat wygląda jakby się nie domykał to nie wiem spróbuj go pogotować w wodzie z octem lub kwaskiem cytrynowym kiedyś miałem taki problem z 20 lat temu jeździło się na wodzie w lato i kamień złapał termostat u vw po gotowaniu około 15 min kamień puścił i działało jak należy
  12. Termostat

    Witam koledzy ja z tym samym problemem czyli termostat auto słabo się nagrzewa, nawet w czasie jazdy w górach czyli został otwarty. Zastanawiam się więc czy nie można by dziada naprawić przecież to tylko kombinacja sprężyn i bimetalu o ile nic nie pękło to cóż mogło się zepsuć. W weekend mam plan się tym zająć jeśli się uda jakoś naprawić to wrzucę opis
  13. Ja dziś odwróciłem obydwa w przednich drzwiach i pomogło co prawda w prawych drzwiach jest taki dźwięk jakby rolka się nie kręciła tylko ogranicznik po niej się przesuwał ale tamtymi drzwiami rzadko wsiadam więc wlałem wd i poczekam może puści a jak nie to wymienię na nowy
  14. Takie rzeczy tylko w asoraczej będą wg vin dobierać a ja bym chętnie coś przyoszczędził
  15. Mnie chodzi o tylne i czytam właśnie bo zamierzam wymienić, więc przekopałem ogłoszenia a tam takie cuda więc konfrontuje z rzeczywistością bo wiem że powinny być różne nawet jeśli do ciężkiego kombi by ładowali to samo co do sedana w standarcie to co z wersjami gts które mają niższe zawieszenia więc amor też miałby mieć inny skok
×