Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

lg78

Forumowicz
  • Zawartość

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O lg78

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    vectra c z18xer
  1. Mnie chodziło o 100 tysięcy w rok a nie w kilka lat wtedy się opłaca cofać na zachodzie auta robią wielkie przebiegi zresztą u nas też nie małe a do aso pojechalbym tylko po to żeby przebieg był wpisany w książkę dla nowego właściciela. Poza tym chodziło mi o to że cyferki na wyświetlaczu to żaden wyznacznik stanu auta.
  2. Przebiegu to można być pewnym jak się kupi zestaw do montażu daewoo lanosa w fso i złoży samemu w garażu, z doswiadczenia wiem że nawet autoryzowany salon potrafi cofnąć licznik pokazówki lub wymienić błotnik czy maskę bo auto dostalo przy rozładunku a sprzedaje się jako nowe. A co jeśli kupię auto z przebiegiem załóżmy 100k zrobię nastepne 100k po czym cofnę licznik i ecu na 108 i tak pojadę na przegląd a potem do aso na powiedzmy rozrząd i wycieraczki i wystawię na sprzedaż??? Przebieg 108k autentyczny potwierdzony aso i cepik klient sprawdza viny rejestracje i łyka jak pelikan gów...o z usmiechem na ustach. To taka zagwózdka dla wszystkich dla których cyferki pod prędkościomierzem są tak istotnym parametrem przy zakupie auta.
  3. Fula to jeszcze niema brak np. Elektrycznej klapy, kurttnek w tylnych drzwiach podgrzewanych tylnych stołków że o pełnej skórze nie wspomnę a pewnie wiele braków by sie jeszcze znalazlo. Moim zdaniem drogo jak za diesla bo naprawy lubią być drogie choć te silniki mają b.dobre opinie jednak osprzęt to osprzęt. A nikt kto planuje wymiane auta nie jest dobrym wujkiem, popatrzmy na samych siebie😄. Jeśli chodzi o zawieszenia moim zdaniem są trwałe i tanie więc ten temat pomijam
  4. lg78

    amortyzatory - dobór

    Ja bym brał sachsa przód i tył wsadzilem takie na trudne warunki i jestem bardzo zadowolony😄 ale wlasnie jestem w trakcie rozbiórki angola(kupiłem sobie na czesci)ma najechane 83 tys mil i sportowe zawieszenie i powiem wam koledzy z tyłu Monroe tak kur...ko twarde że szacun.A po rudej i warstwie błota na nich to myślę że z 1 montażu. Nie wiem czy nie wyjmę sachsa ma około 10 tysi naśmigane i zarzuce te monroły na próbę bo naprawdę ciężko je wcisnąć i odbijają wolniutko
  5. sprawdź dokładnie kable od czujników u mnie auto dostało muła zapalił się check i na gazie z hamulcem odczytałem p0420 masz co prawda inny silnik niż ja ale powód może być ten sam w moim silniku czujnik prędkości wałków rozrządu znajduje się na drugiej stronie głowicy niż koła rozrządu i ma wtyczkę na 3 kable. Są dwa czujniki na każdy wałek osobno
  6. tak jak zakładałem check zgasł po kilku odpaleniach auto zpie.....la ino wicher
  7. Ja miałem pęknięty kabelek od czujnika prędkości wałka rozrządu i właśnie takie objawy i błąd 0420
  8. lg78

    Branie oleju- remont silnika??

    To nie prawda że każdy silnik bierze olej co prawda mój 1.8 xer łyka sobie co nie co, trasa powyżej 4k obrotów około 1l/2000-2500km a jak spokojnie do 3-3,5k obrotów to 1l/3500-4000km według licznika mam 260kkm ale wiele lat temu miałem kilka samochodów które nie brały nic np VW sirocco 1.6 8v oznaczenia nie pamiętam co 10000 spuszczalem tyle ile wlałem również Opel astra f 1.6 8v SI 101ps ani kropelki i kolejny VW golf 1.8 8v RP też nie brał moim zdaniem albo teraz robią gorsze oleje albo silniki
  9. Miałem taki problem 2 razy raz winny był wężyk paliwa zaraz przy pompie a drugim razem sama pompa wężyk w Aso 50 zeta pompka do Lanosa i nubiry tez 50 jest identyczna jak oplowska ma te same parametry tylko ze jest dużo tańsza dlatego programy w sklepach nie pokazują jej do Vectry a przecież obie marki to grupa GM wpadlem na to przypadkiem bo pojechalem (na LPG) do sklepu z pompką w kieszeni do opla 160 zamiennik ale nie mieli na składzie ale ze sklep specjalizował się w daewoooo kazalem sobie pokazać taką pompkę i bingo 100 zeta w kieszeni auto Amiga aż milo
  10. Miałem taki problem wężyk który idzie od pompy paliwa do klapki baku (taki skręcony) był popękany z racji wieku nowy w Aso 50 pln i problem rozwiazany
  11. lg78

    amortyzatory - dobór

    Ja do 2008 wsadziłem komplet sachs za 850 zł 312 609 i 312 610 przód i 300 065 tył są to amorki na trudne warunki. Mam normalne zawieszenie nie obniżane nie sportowe, springi zostały stare, auto jest twarde tak jak chciałem
  12. No to ja też coś w tej sprawie, dwa dni temu viki złapała muła i wywaliła czeka błąd 0420. Winowajcą był urwany przewód od czujnika prędkości wałka wydechowego, po zlutowaniu auto znowu pięknie śmiga, czek nie zgasł od razu ale pewnie zgaśnie po kilkunastu odpaleniach a jak nie to się go komputerem potraktuje
  13. lg78

    Termostat

    Koledzy mam taki problem nie wiem gdzie powinien być podłączony przewód podciśnienia od przepustnicy mam go zaślepiony tak już było jak kupiłem auto chciałbym to ogarnąć ale nie wiem gdzie go podłączyć
  14. lg78

    Termostat

    Koledzy mam taki problem nie wiem gdzie powinien być podłączony przewód podciśnienia od przepustnicy mam go zaślepiony tak już było jak kupiłem auto chciałbym to ogarnąć ale nie wiem gdzie go podłączyc
  15. Koledzy ja mam inny problem w moim z18xer jest zagazowana już kilka lat, taką kupiłem dziś okazało się że chyba jakieś zwierzątko przegryzło przewód podciśnienia przez co silnik był nie tak żywy jak zwykle. I tutaj pojawiło się zdziwienie przewód podciśnienia wychodzący od przepustnicy mam rozdwojony okazał się podłączony do reduktora gazu natomiast drugi wężyk (ten przegryziony) był po prostu zatkany wkrętem. Czy ktoś może mi pomóc i podpowiedzieć gdzie miałoby być podłączone to podciśnienie oryginalnie. Z góry dzieki
×