Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

pikachu1986

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About pikachu1986

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    zachodniopomorskie
  • Auto
    vectra c 1,9cdti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, mam problem z vectrą c i silnikiem Z22SE. Auto szarpie podczas jazdy i nie ma mocy. Z wydechu mocno śmierdzi spalinami i wypadają zapłony na jałowym. OP-Com nie pokazuje błędów ale w blokach pomiarowych na podczas gdy silnik pracuje skaczą wartości status zapłonu (wył 0v na zał12v) i przekaznik główny (aktywny nieaktywny) dodatkowo wyprzedzenie zapłonu przy obrotach ok 800 od -1 do 15. Podczas jazdy to samo z 25 spada nagle na 4. Sprawdziłem przekaźniki i wiązkę do ecu, wszystkie napięcia są. Proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam
  2. Witam, po dłuższej przerwie udało mi się dojechać na hamownie ☺ Pomiar rozwiał moje wszelkie wątpliwości i jak się okazało "ten typ tak ma" i mam całkiem zdrową serie. 151 km przy 3700 i 342 nm przy 2100 Jutro wrzuce wykres.
  3. Logi bez dpf https://megawrzuta.pl/download/e3df3172b0a94cfb27d2de2f8086916d.html i oryginalny plik https://megawrzuta.pl/download/7af467400d191e6719c3654b36afa315.html
  4. Witam, dpf wycięty i usunięty ze sterownika. Ogólnie nastąpiła znaczna poprawa pod pełnym obciążeniem (5,6 bieg i 120 km/h) auto zdecydowanie lepiej przyspiesza. Trochę lepiej jest też z dołu ale bez szału. Zrobiłem logi ale wrzucę jutro. W logach zmieniło się doładowanie sięga prawie 2600mbar na wykresie dalej jest dołek ale łagodniejszy i nie czuje tego podczas jazdy, przepływomierz dobija do 500kg/h , przyspieszenie w max to 2,5 m/s2 a było chyba 2,2. no i zapełnienie dpf 0% Generalnie spodziewałem się większej poprawy chociaż teraz nie jest źle. Ciągle zastanawia mnie ta dziura w dolnym z
  5. Dzisiaj w trasie wyskoczył błąd i tryb awaryjny. Opcom pokazał P1901 za duża różnica ciśnień dpf. Skasowałem i narazie nie wrócił ale coś tam się dzieje i naprawdę muszę tam zajrzeć. Co do gruchy, przy niskich obrotach ona wykonuje niewielki ruch wiec ciężko to zaobserwować. Op com ma opcje testu kierownic, po włączeniu sterownik podnosi obroty silnika do ok 1300 i rusza sztangą od oporu do oporu. Słychać zmianę pracy turbiny i można wyczuć różnice ciśnienia w przewodzie. Przepustnica u mnie cały cas ustawiona w pozycji otwarta i działa tylko przy gaszeniu ew można ją wysterować z o
  6. Niestety z braku czasu nie byłem na hamowni. Dalej tak jeżdżę i nawet trochę się przyzwyczaiłem ale szukam rozwiązania. Ostatnio przy wymianie oleju zauważyłem że jest rozcieńczony ropą i w wolnej chwili dokładnie zbadam dpf. Po wykresach widzę że nasze auta mają ten sam problem, to co opisujesz w drugim temacie to jakbym sam napisał Zwłoka przy pedale w podłogę jest spora i u mnie występuje nawet jak cisnę do 4 tys -> następny bieg, znowu się chwile zastanawia i dalej ciągnie. Ten dołek w wykresie czuje jakbym minimalnie na chwile odpuścił gaz i wydaje mi się że czuje to tylko na 3 biegu
  7. W przyszłym tygodniu będę miał możliwość sprawdzić auto na hamowni więc podzielę się wykresem i będę wiedział czy dalej szukać przyczyny czy chipować
  8. Jakbys mógł napisać nieco więcej o modyfikacjach to będę wdzieczny. Wydaje mi się ze usuniecie egr i klap robi się zmianą softu w sterowniku a to kosztuje więcej niż 200 zł. Nie bardzo wiem jak wygląda emulator egr. Ew podeslij jakiegoś linka.
  9. Taką samą vectrą nie jeździłem, wczesniej miałem audi a4 1,9tdi 130km i jechała bardziej żwawo dlatego wydaje mi się że cos nie tak. Na początek sprawdzę wydech. Czy jest sens wypalać dpf op-comem?
  10. Taką samą vectrą nie jeździłem, wczesniej miałem audi a4 1,9tdi 130km i jechała bardziej żwawo dlatego wydaje mi się że cos nie tak. Na początek sprawdzę wydech. Czy jest sens wypalać dpf op-comem?
  11. Dla pewności zrobiłem nowe logi, 3 bieg, prosta droga. Widzę że dpf wypalał się 15 km temu, ale nic takiego nie zaobserwowałem a cały czas patrze na spalanie (chwilowe nie przekraczało 7,7l). Co to znaczy wyższa temperatura? LOGI 3 BIEG.xlsx https://megawrzuta.pl/download/3fcf3e030434cfd22aad2f357c58c013.html
  12. Logi robiłem max tydzień temu wiec myślę ze powyżej 20 st. Rurki od podciśnienie też sprawdzone od vacu do turbo.
  13. Logi robione przy ok 90st na zegarze. Szczelność sprawdzałem od turbiny do kolektora układ 100% szczelny napompowany kompresorem trzyma ciśnienie bez problemu, od przepływomierza do turbo też przejrzałem dwa razy. Egr zaślepiony pełną blachą więc też odpada, przy kolektorze ok. BTW dlaczego zawsze robią się dwa posty?
  14. Logi robione przy ok 90st na zegarze. Szczelność sprawdzałem od turbiny do kolektora układ 100% szczelny napompowany kompresorem trzyma ciśnienie bez problemu, od przepływomierza do turbo też przejrzałem dwa razy. Egr zaślepiony pełną blachą więc też odpada, przy kolektorze ok.
  15. Teraz powinny być dostępne https://megawrzuta.pl/download/e1770f5db5ad259e0774ed90c2c14fb8.html https://megawrzuta.pl/download/bd7dfffa7860cd4b96229c72f1663235.html
×
×
  • Create New...
UP