Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

chomik25

Forumowicz
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Staszów / Busko-Zdrój

Dodatkowe pola

  • Województwo
    świętokrzyskie
  • Auto
    Signum 2.0T

Ostatnio na profilu byli

184 wyświetleń profilu
  1. Dzisiaj były niezłe jaja. Wolny wieczór więc był czas posiedzieć w garażu. Sprawdziłem sobie w jakim stanie jest turbo, jest jak najbardziej ok. Przy okazji, że miałem dostęp do zaworu bocznikowego zabrałem się za wyjęcie go i sprawdzenie czy wszystko z nim ok w 100 %, mimo że auto jeździ normalnie i nie sypie błędem. Najpierw zrobiłem test dmuchania w wężyk, wdmuchać powietrza nie mogłem, zasysam to się robi podciśnienie czyli jest wszystko ok, no ale wyciągnąłem zawór. Ogólnie nie był urwany tak jak to zwykle bywa, jednak miał 2 bardzo bardzo małe pęknięcia (nie na wylot tylko powierzchowne) które zakleiłem w porę bo z czasem te pęknięcia rozlazły by się dookoła tej membrany. Przy okazji uszczelka się rozleciała w 3 części, dociąłem nową z arkusza na uszczelki. Wszystko złożyłem do kupy, robię test dmuchania w wężyk i co się dzieje ? wdmuchuje powietrza ile wlezie w zawór, wciągając nie robi się podciśnienie. Myślałem że może tam musi się zrobić jakieś podciśnienie i trzeba turbo uruchomić na drodze. Wsiadłem w auto pojechałem na drogę i wiecie co się dzieje ? Mimo że wdmuchiwałem powietrze, auto jeździło normalnie, normalnie przyspiesza, normalnie łapie wysokie prędkości, zero oznak zamulenia. Wracam do garażu, ściągam wężyk a tam dalej wdmuchuje powietrze. nie wiedziałem co jest ale po krótkim zastanowieniu doszedłem do wniosku , że nowa uszczelka którą zrobiłem była za gruba i widocznie w środku coś nie spasowało się, membrana nie uszczelniała. Odkręciłem, założyłem ponownie na tej samej grubej uszczelce dla pewności że wszystko było dobrze zrobione , ciągle da się wdmuchać powietrze. Wywaliłem uszczelkę, zrobiłem nową z okładki po zeszycie i finał jest taki że znów nie wdmucham powietrza w zawór, ani nie zrobie podciśnienia, a auto jak jeździło szybko tak jeździ. Uprzedzam że z autem wszystko jest ok i jeździ jak normalna seria 175 koni bo ostatnio e91 320d po chipie nie mogło sobie dać rady z sigiem na drodze. Uff opisałem się jak nigdy no ale reasumując, co powiecie na to wszystko co napisałem ? Bo dla mnie to było dość dziwne co się wydarzyło
  2. jak bym nie miał czym sprawdzić to bym pojechał do majstra od gazu, komputerek podpiąć i sprawdzić ciśnienie na reduktorze i temp gazu. Może być tak że jest chłodniej na dworze i reduktor nie ma już termiki i mrozi gaz przy wysokich obrotach silnika. Miałem tak przy dziadowym reduktorze.
  3. Mam takie pytanie odnośnie przerabianie wiązki z wtryskiwaczy niebieskich na wiązkę do wtryskiwaczy szarych. wiązkę mam na stole, wtyczki ev6, listwe z szarymi wtryskiwaczami także. Nie wiem jak mam to podłączyć. kabel z oznaczenia A przy wtyczce na zdjęciu też ma być umieszczony w ev6 przy tej spince ?
  4. Z20NET poci się.

    Należy dobrze odczyścić miejsca gdzie jet uszczelka, założyć nową uszczelkę między pompą a silnikiem oraz nowy oring który jest po rozkręceniu pompy na pół. Musi pomóc bo u mnie było to samo a chodziło głównie o ten oring za 2 zł. rozmiaru niestety nie znam, trzeba zabrać pompę i dopasować oring w sklepie
  5. Co prawda nie robię ponad 300 koni w Sigu tak jak w temacie, ale mam pytanie. Otóż mam szary wtryskiwacz z poliftowego Saaba 93 ale brakuje mu tej czarnej końcówki która jednocześnie trzyma oring. Czy ta końcówka jest do do kupienia osobno ? Czy można wtrysk założyć do auta w takiej postaci jak jest bo to jeździło w innym aucie zanim zostało wyciągnięte
  6. Z tego co mi wiadomo to 89 stopni był stosowany przez chwilę ale wrócili do 82 stopni bo okazał się lepszy dla auta Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  7. Ale wiesz co ci powiem? Jeśli auto ma te 82 stopnie jak ja mam bez przerwy to jest bardziej żwawe niż jak ma 90 stopni. Widocznie to jest dla tego silnika dobra temperatura i nie ma co wnikać. Do tego silnika są stosowane termostaty z temperaturą otwarcia 82 stopnie Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  8. Mi w trasie trzyma około 82 stopnie, w korkach do 90 idzie. a założonego mam Gatesa. Jesli przeczytasz poprzednie strony to bedziesz wiedział że to jest dobra temperatura dla tego silnika która nie wpływa na korekty krótko i długo terminowe
  9. jak leci poniżej 80 stopni to termostat może być do wymiany
  10. Zadałeś pytanie i sobie od razu odpowiedziałeś. Otwórz maskę i patrz skąd się leje
  11. Bo szukałem w złych kategoriach na allegro i dlatego był problem ze znalezieniem :-) dopiero zacząłem szukać jak mówiłeś, tzn całych silników i pytałem o części. dzięki że podałeś typ wtyczki :-) Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  12. Szukam, dzwonie po sprzedających i ceny zabijają, od stówki do 250 zł za samą wiązkę wtryskiwaczy, całe listwy wtryskiwaczy idzie dostać za 200 zł a jeden Pan mi powiedział za jeden wtrysk 150 zł. Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  13. Miganie oświetlenia przy skręcie kołami

    Miałem trochę ubytku płynu, dolałem może setkę. Zobaczymy , na razie nic nie miga. Dostęp tam jest taki sobie, nadkole nie chce się bardzo odchylać ale dałem radę, jak się ma płyn to więcej niż pół godziny nie zejdzie bez niczyjej pomocy . Tylko ten wskaźnik poziomu a raczej zbiornik jest niemalże w kolorze płynu do wspomagania, trzeba zabujać autem żeby przyjrzeć się ile tam jest. Trzeba dorobić wężyk i wlewać spod maski Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
  14. ok chyba źle szukałem bo znalazłem więcej silników, szukam dalej
  15. Też w ten sposób szukam tzn całych aut ale też nie mogę znaleźć. Chyba że złe frazy wpisuje albo złe kategorie przeglądam
×