Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

matek1

Forumowicz
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About matek1

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra C 2008, Z19DT

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Też się nad tym zastanawiałem ostatnio. Wibracje silnika można odczuć stojąc na skrzyżowaniu.
  2. Mały update. Niestety nie mam jak sprawdzić dawek na wtryskach Zgodnie z tym co napisałem wcześniej wszystkie świece, które były w silniku były sprawne, wszystkie się ładnie grzały. Jednak jak już zabrałem się za wymianę i miałem kupione nówki to stwierdziłem, że już je wymienię. Teraz z nowymi świecami odpala lepiej. Dzisiaj przy -15,5stC odpalił całkiem ok, na pewno nie było tego metalicznego stukania, szybko się uspokoił. Teraz pytanie do was (znawców). Świece, które zamontowałem to NGK Y1030J. Z silnika wymontowałem Denso DG-122. NGK ma długość koło 109mm, Denso koło 102mm. Miły pan w hur
  3. To zobaczę. Tylko czego mam właściwie wypatrywać? Co przy kole pasowym może się dziać takiego przy mrozach żeby były takie stuki?
  4. Rzeczywiście słychać przerwy. U mnie tego nie ma, u mnie jest głośny stukot
  5. Z tym że hałas i podskakiwanie silnika powoduje mały zawał
  6. Stukanie ustaje po chwili, wystarczy poczekać albo ruszyć. Potem już jest ok. Ten efekt jest poniżej ok 7 stopni na minusie
  7. Egr wylogowany i zaślepiony całkowicie
  8. Tylko że nie ma problemu z odpalaniem, najmniejszego. Kręci bardzo ładnie i odpala od razu. Problem jest po odpaleniu.
  9. Niestety wszystkie świece są sprawne wszystkie rozgrzewają się tak samo
  10. Nie wątpię jednak mi terazchodzi o ten metaliczny dźwięk i to że silnik chce wyskoczyć spod maski
  11. Mobil 3000 5w30, wymieniony miesiąc temu.
  12. W jaki sposób właściwie odbywa się takie "odpalenie na 3 cylindry"?
  13. Tylko dziwię się, że mimo walniętej przynajmniej jednej świecy odpala tak szybko i nie trzeba zarzynać rozrusznika. Dzięki za opinię
  14. Miałem zmieniany czas grzania świec przy okazji wyłączenia EGR. Głównie dla temperatur około 0stC. Po tym zabiegu odpala o wiele szybciej. Czyli wg Ciebie wina walniętej świecy. Chciałem zasięgnąć opinii zanim dobiorę się do nich, bo trochę jest z tym zachodu.
×
×
  • Create New...
UP