Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

WaFel1985

Forumowicz
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About WaFel1985

  • Rank
    Średnio obeznany

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    Vectra c gts 2,2 Lpg 2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wychodząc z pracy odpalam i co? Działają i działały cały czas. I jak tu coś sprawdzic/zdiagnozować... Ehhh
  2. No właśnie dlatego sądzę że mój problem jest dość nietypowy
  3. A który to dokładnie? Bo na różnych forach spotkałem się z różnymi odpowiedziami
  4. Witam. Mam problem od jakiegoś tygodnia i przeglądając sieć nie znalazłem opisu pasującego. Otóż z dnia na dzień przestały działać mi spryskiwacze i pewne funkcje wycieraczki przedniej. Nie działa manetka w dół-tzn póki trzymam to wycieraczki pracują ale jak puszczę to stają gdziekolwiek. Czasowe działają cały czas, 2i3 bieg działają. Spryskiwacze nie działają ani przód ani tył. Żadnych innych objawów. Zauważyłem że włączając tylna słuchać jakby coś pyklo w kabinie, włączając przód tego nie słychać. Wcześniej dało się usłyszeć. Patrząc na opisy-nie posiadam r1 ani r2. Silnik Z22SE. Co ciekawe-ruszajac przekaźniki i bezpieczniki w komorze silnika teoretyczny brak reakcji. Tyle że czasami zadziałała i wszystko jest git ale to tak na 20km i potem znowu brak reakcji na spryski. Ciągnąć manetke do siebie - brak reakcji, próbując włączyć tylne spryski wycieraczka tylna pracuje ale płyn nie leci ani nie słychać pompki. Naczytalen że przekaznik albo rezystor. Tylko że wtedy chyba wciąż by nie działały a u mnie losowo. Brak oocomma niestety. Foto skrzynki z przekaźnikami mogę wrzucić po 14 jakby była potrzeba. Najbardziej boli brak spryskow. Wczoraj wieczorem wszystko git, dzisiaj rano również. Po 20km już nie działają. No ręce opadają normalnie z tym wszystkim
  5. Przepraszam na szybko pisałem. Teraz przeczytałem ale nie do końca rozwiewa to moje wątpliwości. Czy na zakrętach lepiej profil 40 czy bez różnicy? Jak że spalaniem, mocą auta? 45 to jednak więcej gumy.
  6. Witam.jako ze skasowalem ostatnio opone w mojej wiki zastanawiam sie nad zakupem kompletu (china). I teraz pytanie czy brac tak jak mialem 225 40 18 czy moze jednak 225 45 18. bedzie to pasowac?jak z wlasciwosciami jezdnymi(zakrety etc) powiedzmy ze oba rozmiary tej samej firmy.chodzi mi tylko o porownanie rozmiarow
  7. Panowie więc tak. Po samym rozwierce uu dysz i autokalibracje mapki nie do końca się pokryły. Delikatnie poprawiłem i przejechałem prawie 500km.zadnego błędu, szarpniecia itp. Auto chodzi bardzo dobrze moim zdaniem. Za to Wam bardzo dziękuję. Zaoszczędzilem mnóstwo czasu a i pieniędzy na wizytach u gazownikow. Jedyne czego jeszcze nie zrobiłem a będę za to ganiony to nie wyrownalem długości wezykow(brak czasu niestety). I tu pytanie. Czy jeżeli zrobię wymianę wezykow na identyczna długość to znowu autokalibracje robić czy może zostać tak jak jest?
  8. Nie wiem jak z vc ale bo mam ją rok dopiero ale miałem vb 1.6 w gazie i złego słowa nie dam powiedzieć na to auto. Chociaż tam była zwykła instalacja i czasem czeka zapaliła ale wystarczyło wcisnąć sprzęgło i zejść z obrotów żeby zgasł. Paliła śmiesznie mało a śmiała aż miło. Co do vc to od wymiany silnika w nowym roku do problemów z wtryskiem gazu też nic nie zapalala więc nie jest chyba tak źle
  9. Korekty sprawdziłem elmem i nie wiem jak długo czekać ale stały na jednym poziomie na lpg i Pb. Co do screenów to teraz nie pamiętam czy z czy bez klimy. Zawias się zrobil bo nie była to całkiem typowa jazda tylko w sumie wszystko co możliwe czyli albo polowanie na obrotach albo mulenie i sprawdzanie czy błąd będzie. Póki co bez ale nie cieszę się przedwcześnie.
  10. Póki co 150km bez problemu... Będzie to dobrze już czy próbować dalej?
  11. wzialem sie dzisiaj i rozwiercilem dysze na 2.5 i zrobilem autokalibracje.Auto jakby lepiej przyspieszalo a i na piatce z 2000obrotow duzo lepiej startuje.no chyba ze placebo. oto screeny 2.5 pb.bmp 2.5.bmp
  12. Ten stwierdził przez telefon tak z bomby że jak mam taki mnożnik na starcie to dysze za małe. Ze między 2.5 a 3.0 powinny być na 147km. Zaufanie wzbudza tylko że ci poprzedni też ładnie gadali a g. wno robili...
  13. No i właśnie nie wiem. Podobno jest już długo na rynku, regeneruje wtryski i inne pierdy. Chyba będę zmuszony zaryzykować... Nikogo innego w okolicy nie mam co by się wziął za to. Ten jest jedyny co mówi to samo co wy. Jedynie ten brak wiedzy nt. AC. Chyba że zatrybil przez telefon....
×
×
  • Create New...