Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Esti

Forumowicz
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Esti

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lębork
  • Zainteresowania
    Komputery ( hardware ), samochody, muzyka

Dodatkowe pola

  • Województwo
    pomorskie
  • Auto
    Signum 2.0T + LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak. Pisze o tym w tym poście, jednak mimo wszystko blokady się zakłada, czy nie?
  2. Witam wszystkich. Czy posiadacie może blokady potrzebne do wymiany pompy wody? Chętnie pożyczę lub odkupię, ponieważ niestety czeka mnie wymiana. Pozdrawiam
  3. Witam ponownie wszystkich zainteresowanych. Zapomniałem napisać, że problem został już rozwiązany :-) Po zdjęciu skrzyni okazało się, że winowajcą jest łożysko oporowe z wysprzęglikiem ( miało luzy jak diabli ). Wygląda na to, że w Dojczach wymienili na nową: tarczę, docisk i dwumas a łożysko zostawili stare, w rezultacie czego łożysko uszkodziło listki na docisku i działo się , jak wcześniej opisałem. Tarczę i dwumas miałem jak ze sklepu. Pozdro
  4. Na wstępie witam wszystkich. Zwierzo , mam do ciebie pytanko: Czy wymieniłeś same przeguby, czy całe półosie? Ogólnie mój Sig Z20NET+F40 zachowuje się w ten sposób, że: *Przy zmianie biegu na wyższy ( 1,2,3) bardzo szarpie *Przy przyspieszaniu czuć wibracje *Na biegu jałowym nie chrobocze nic, nie stuka ( jedynie nieduży szum, który całowicie ustaje przy wciśniętym sprzęgle ) *Na ostrych zakrętach zaczynają odzywać się przeguby Posprawdzam w wolnym czasie poduchy, sanki, luzy na tych "wodzikach" aparatu zmiany biegów oraz poszukam gdzieś map sensora. Kurde. Fajne to auto jest ale zawsze jakieś dupsy wyskakują.
  5. Witam Was serdecznie. Właśnie przyszła pora na mojego Signuma :-| ( 2003r ksenony bez "bi" ;-) Nagle podczas jazdy pojawiła sie kontrolka AFL i OpCom pokazał błędy: B3420-05 Sygnał czujnika poziomu tyłu pojazdu, przerwany obwód lub napięcie za wysokie B3410-05 .......................................przodu.............................................................................. Dodam, że nic nie było robione przy poziomkach, reflektorach itp. Sprawdziłem kostki na poziomkach i wizualnie kabe, ale wszystko wydaje się być OKi. Niemniej ksenony nie poziomują się. Macie ludziska jakieś pomysły? Co mogę sprawdzić, przemierzyć?
  6. Witam serdecznie.

    Poszukuję do Signuma 2003r 2.0T Z20NET , F40:

    *manetki tempomatu

    *oprawki żarówki znajdującej się po wewnętrznej stronie klapy bagażnika

    *ogranicznika drzwi kierowcy

    *kompletnej prawej półosi o małym przebiegu

    *zielonych wtrysków od Saaba 9-3  Aero 2.0t 

    Pozdrawiam i czekam na jakieś info

  7. Witam wszystkich serdecznie. Mam pytanko do forumowicza Ryba147 : czy wymieniłeś cały zawór bocznikowy, czy tylko tą membranę ? ( gdzie można ją kupić ?). Pozdrawiam
×
×
  • Create New...