Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Aro1977

Forumowicz
  • Zawartość

    432
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    3

Aro1977 wygrał w ostatnim dniu 28 Marzec 2018

Aro1977 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

10 Neutral

1 obserwujący

O Aro1977

  • Ranga
    Średnio obeznany
  • Urodziny 1977.10.04

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zabrze

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra Gts2.2 Dti,125KM

Ostatnio na profilu byli

719 wyświetleń profilu
  1. Aro1977

    Likwidacja EGR 2,2 DTI

    Ja usunąłem w Bytomiu
  2. Aro1977

    Rzuca silnikiem

    A co ma wspólnego uszczelka,kolektor ? Otóż ma w moim przypadku było tak; Trzęsło przy zapaleniu i gaszeniu,odkręciłem kolektor i uszczelki brakowało poprostu wydmuchałą ją z5cm. Po założeniu nowej uszczelki i zrobieniu gwintów Trzęsienie minęło,gaśnie miękko.
  3. Aro1977

    Rzuca silnikiem

    Sprawdź kolektor dolotowy czy uszczelka jest ok i czy śruby wszystkie trzymają? Klapa gasząca czy siłownik otwiera i zamyka?jak gasisz silnik to siłownik powinnien zamykać klapkę i za 5secund otwiera
  4. Podmień przepływomierz na próbę
  5. Aro1977

    2.2 dti ciężko pali

    Zmień softa na najnowszy o ile nie masz wgranego.
  6. Aro1977

    2.2 dti ciężko pali

    Odłącz wężyk na pierwszym trójniku który idzie od pompy do trawersów ,kup strzykawkę dużą w aptece i podaj ciśnienie na uszczelniacze jeśli będą nieszczelne będziesz słyszał ze syczy bądź bulgocze. Odkręć też korek wlewu oleju. No jak oleju przybywa to ropa dostaję się
  7. Aro1977

    2.2 dti ciężko pali

    Sprawdź szczelność trawersów być może puściły i jest ten sam problem. Przelewy zmieniałeś?
  8. Zapowietrzać może się też na samym filtrze uszczelki,oringi mocowanie przewodów paliwowych.
  9. Poci się z pokrywy zaworów,uszczelka do wymiany. Te przewody przelewów też nie są dobre te w zacisznym oplocie. Kup gumowe w oplocie z Gates i nowe trójniki,wymiana może pomoże.
  10. Kurczę Modrzey rozrusznik po regeneracji rok temu.Wiązkę sprawdzić czy kabel nie sparciałe? Wymienię jeszcze czujnik temperatury na Boscha bo mam zapasowy,teraz jest jakiś niebieski i jak odłacze wtyczkę to temperatura jest 0stopni na opcomie a powinno pokazywać te -40,zawsze tak miałem.Jak odpalamy z odłączonym czujnikiem to strasznie trzęsie silnikiem jakby chodził na nie wszystkie gary. Nagram dziś filmik i postaram się wrzucić.
  11. No raczej nie normalne,inne auta od znajomych nie dymią.Ja mam gęstą chmurę dymu za autem. Katalizator nie ma,Egr off,klapy off.
  12. Witam,jak w temacie. Przyszły chłodne dni i mam taki problem z rana przy odpalaniu, Świece grzeją,odpalam i z rury chmura białego ,siwego dymu jest gęsty,zapach?ciężko mi stwierdzić. Jak były temperatury powyżej 15stopni wszystko ok,nie kopcił. Na opcomie wszystko wygląda ok,tylko czujnik temperatury mnie zastanawia przy podpiętym temperatura z czujnika pokazuje 2stopnie a na zewnątrz -1,5stopnia.Jak odłącze wtyczkę z czujnika to opcoma pokazuje 0stopni,powinnien -40.Przy odłączonym czujniku świece grzeją i jak odpalam to trzęsie silnikiem.Czujnik do wymiany czy inny powód. Najbardziej denerwuje mnie ten dym.Świece grzeją dobrze co może być nie tak?Proszę o pomoc. OPEL Vectra C 2.2DTI.
  13. Aro1977

    Dymi na niebiesko.

    A masz katalizator czy wycięty? 1.Spróbuj odłączyć czujnik ciśnienia atmosferycznego jest przy filtrze powietrza obok kielicha amora. Odpal rano z odłączonym czujnikiem. 2.Odłącz czujnik temperatury i odpalił na zimnym. 3.Jak przekrecasz zapłon i kontrolka świeć czy gaśnie to odczekaj z 15 secund i dopiero odpalaj. Świece grzeją do 29secund od zgaszenia kontrolki i później naprzemiennie do osiągniecia 50stopni temperatury silnika,cieczy. Daj znać którą Metoda pomogła i czy pomogła? Pozdrawiam
  14. Aro1977

    Dymi na niebiesko.

    Mlody 19911,opanowałeś problem kopcenia?
×