Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tommas73

Forumowicz
  • Content Count

    19
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tommas73

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    lubelskie
  • Auto
    Vectra C GTS Z18XE

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Od kolegi z forum myślisz, że jaki kupiłeś, amerykański? Kupiłeś dokładnie to co w chinach tylko z dwoma różnicami nie musiałeś czekać miesiąc na przesyłkę i zapłaciłeś dwa razy więcej niż w chinach. Żeby kluczyk działał trzeba szukać prekodowanego czy jak to się nazywa fachowo pod vectrę c signum i żeby była pełna funkcjonalność musi być to scyzoryk. Jak masz polifta wystarczy zakodować chińskim opcom i wyfrezować grot jeżeli posiadasz przedlifta musisz zmienić grot na HU43. Wszystko jest na forum łącznie z procedurą kodowania klucza w aucie nic trudnego nawet dla laika. Po roku czasu używania chińskiego klucza stwierdzam, że klucz ani razu nie zawiódł obudowa nadal w bardzo dobrym stanie jedynie co odróżnia na minus od oryginału to zdecydowanie mniejszy zasięg nawet z nóweczką beterią ale biorąc pod uwagę cenę ok 90 zł za klucz na gotowo można przymknąc oko na ten aspekt.
  2. Jakiś czas temu przeglądałem forum z tematem szarpania przy ruszaniu i rozwiązaniem było właśnie wymiana sprzęgła i najlepiej kompletnego wraz z kołem zamachowym z wersji poliftowej, Z własnych obserwacji zauważyłem, że problemem może być to, że bardzo trudno jest utrzymać pedałem gazu na postoju stałe obroty pomiędzy 700 a 1500 chcąc utrzymać np 1000 obrotów to komputer momentalnie zbija do 700 wciskając mocniej gaz podbija na 1500, powyżej 1500 tej przypadłości już nie ma. Posiadam aktualnie drugi egzemplarz z silnikiem z18xe i w obu egzemplarzach jest tak samo.
  3. Te co wystawiasz na OLX to niby jakie, amerykańskie? https://www.olx.pl/oferta/kluczyk-vectra-c-scyzoryk-CID5-IDtHaZr.html
  4. to właśnie ja wystawiam
  5. Ja ze swoim udałem się do klucznika z prośbą żeby wymienił grot na HU43 i wyfrezował, niestety lubelski spec zrobił wielkie oczy i powiedział, ze takiego grotu nie posiada więc polukałem na allegro i są takie ale koszt 1 szt z wysyłką to coś ok 15 zł nie zaryzykowałem i znowu na kolana i do chińczyka kupiłem cały pakiecik za niewiele więcej niż na allegro 1 szt i z takim grotem udałem się na docięcie. Zmiane wykonałem sam polega na wybiciu bolca i przełożeniu grota. Podobno są groty, które pasują wyłącznie do oryginalnych obudów te z chin były opisanie jako uniwersalne pasujące do zamiennika i oryginału różnica prawdopodobnie polega innym umiejscowieniu bolca zabezpieczającego grot w obudowie. Chinski grot posiada 2 takie naciecia. Grotem do HU43 do zamiennika mogę poratować bo jak napisałem kupiłem pakiecik i kilka szt zostało, licze 3 zł za szt plus najtańsza wysyłka poleconym myśle, ze ok 5 zł.
  6. vectra 2003 na chinczyku działa otwieranie i zamykanie auta otwieranie samej klapy bagażnika oraz otwieranie i zamykanie wszystkich szyb więcej funkcji moje auto raczej nie posiada.
  7. Może niezbyt precyzyjnie napisałem chodziło mi o całkowity koszt gotowego kluczyka. W każdym przypadku musisz zakupić klucz następnie zaprogramować i dociąć grot. Najtańsza opcja to zakup w chinach za ok 60 zł docięcie grotu 20-30 zł programowanie we własnym zakresie, następnie OLX wzrasta koszt kluczyka do 150 reszta bez zmian no i zakup oryginału z allegro za 250 reszta czynności jak we wcześniejszych przypadkach, można też pokusić o zamówienie w serwisie gotowy kluczyk jak piszą inni za ok 350-400 zł. Biorąc pod uwagę 3 opcję i jeżeli będziesz musiał dodatkowo zapłacić za programowanie czyli zakup 250 docięcie 20-30 plus programowanie pewnie z 50 to sumując to w zasięgu robi się klucz prosto z serwisu.
  8. Kupując to samo co na OLX ale od chińczyka zapłacisz max 90 zł na gotowo z dociętym grotem, jedyna różnica to ok miesiąc czekania na paczkę z chin. Kupiłem tu https://pl.aliexpress.com/item/Free-shipping-1-piece-3-Button-Flip-Remote-Key-433MHZ-For-Opel-Vectra-C-With-7946/32837034413.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27425c0f4tEXGp zmieniłem grot na przedliftowy i z vectrą 2003 śmiga aż miło, oczywiście programowałem op-com china. Co do jakości to wygląda dobrze przyciski lekko pracują, na chwile obecną ciężko stwierdzić jak będzie się sprawować wraz z upływem czasu. Wybierając oferte z OLX za 150 i oryginał za 250 chyba bym się zdecydował na oryginał. Dla tych co się nie spieszy i mogą poczekać warto rozważyć kupno w chinach bo różnica wtedy wychodzi znacząca, za gotowy kluczyk wychodzi poniżej 100 zł, a oryginał na gotowo wyjdzie prawie 300 więc różnica to ok 200 zł.
  9. Nie jest to prawdą, ze tylko 5.0 ponieważ często przestawiam po placu różne auta nawet z silnikiem 1.0 i w większości aut tego efektu nie ma. Sam jestem posiadaczem drugiej vectry z tym motorem i potwierdzam, ze w obu jest tak samo czyli bardzo ciężko ruszyć bez gazu. Wydaje mi się, że jest to związane z elektroniczna przepustnicą. Przypuszczenia moje są takie, ze jeżeli auto nie jest w ruchu to komputer mimo lekkiego dodania gazu zbija obroty do do obrotów jałowych. Wygląda to tak, ze jak na luzie dodam gazu do ok. 800 czy 900 obrotów i trzymam gaz w miejscu po chwili i tak obroty spadają do obrotów jałowych dopiero po przekroczeniu ok. 1000 obrotów można płynnie sterować obrotami pedałem gazu.
  10. Miałem podobnie, wymieniłem na BEHR za ok. 110 zł z przesyłką z allegro. Po zmianie nagrzewa się szybciutko i trzyma temperaturę jak należy.
  11. Przyciski działają bardzo dobrze otwieranie grotu również jedyne zastrzeżenie to niezbyt dobrze przylegające do siebie połówki obudowy, a właściwie klapka od baterii niezbyt solidnie przylega. Ciężko też mi stwierdzić jak z trwałością bo kluczyk będzie użytkowany jako awaryjny. Sam kiedyś kupiłem chińską obudowę do przedliftowego kluczyka i to był naprawdę dramat pomijając, ze średnio pasowała do oryginalnych widełek to tworzywo na przyciskach było tak twarde, ze bolały palce od przyciskania i wtedy powróciłem do oryginalnej obudowy w której były już dziury.
  12. Najtańsza i najłatwiejsza to opcja kupienia kluczyka na chińskim portalu, cena wraz z wysyłką od ok. 50 zł za kompletny kluczyk scyzoryk gotowy do zaprogramowania i docięcia. Klucz pasuje do polifta, a po zmianie jedynie grotu również po przedlifta. Programowałem chińskim opcom, potrzebny do tego carpass i ok 5 min wolnego czasu. Pilot działa dokładnie tak samo jak oryginał łącznie z domykaniem szyb. jedyne zastrzeżenia można mieć do samej obudowy pilota co jakością odbiega od oryginału, ale cena jaką się płaci zupełnie to rekompensuję. Całkowity koszt klucza z docięciem grotu ok. 100 zł. Zastanawia mnie jeszcze kwestia czy środek chińskiego pilota pasuje do oryginalnej obudowy scyzoryka?
  13. Jeżeli komuś się nie spieszy to dużo tańszym rozwiązaniem jest zamówienie identycznego kluczyka z chin, cena na popularnym chińskim portalu od 55 PLN wraz z wysyłką, więc łącznie z docięciem grota nie powinno wyjść więcej niż stówka. Ja na swój czekałem mniej więcej 3 tyg i mogę potwierdzić, że bezproblemowo programuje się również, a jakby inaczej chińskim op-com. Co do jakości to jest więcej niż zadowalająca, a biorąc pod uwagę cenę jest bardzo dobrze.
  14. Dokładnie tak, tuleje przednie przykręcone śrubą nr. 6. W poście napisałem, ze tulejki dostępne w sklepie Szpot http://www.sklep.szpot.pl/p/pl/17081/tuleja+o-0302568.html Plan mam taki żeby opuścić sanki na tyle żeby dało się je wycisnąć i wprasować nowe. Największe obawy mam co do ponownego ustawienia sanek ponieważ w astrze H wymieniałem sprzęgło i były wykręcane sanki niestety po ich założeniu kierownica przy jeździe na wprost była przekrzywiona pomogło ustawienie zbieżności, w vectrze boje się że rozejdzie się geometria i trzeba będzie ustawiać tez tył, a on u mnie bez radykalnych kroków czyli cięcia jest nie do ruszenia. Moim zdaniem jeżeli sanki nie są przerdzewiałe rozsądniejszym krokiem jest wymiana samych tulejek tym bardziej, ze u mnie wydaje się, ze stukają tylko przednie czyli na ori tulejkach to koszt 250 zł. Sanki z allegro to typowa china wiec ciężko zgadnąć ile wytrzymają w nich tulejki.
  15. Warto jeszcze sprawdzić czy wahacze są firmowe bo ja w jednej vectrze się przejechałem, po wyciśnięciu starej tulejki nowa lemfordera wcisnąłem niemal palcami, do drugiej vectry tą samą tuleje juz trzeba było wprasowywać. Różnica średnic w wahaczach ok. 0,5 mm
×
×
  • Create New...