Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

sniff

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sniff

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/13/1980

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Zgierz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    VC Z20NET

Recent Profile Visitors

274 profile views
  1. Mam ten sam odczyt B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2): -6141°C, czy to jest coś niepokojącego?
  2. Witam, Mam ten sam odczyt -6141 w B1S2 Temperatura Spalin (rząd 1 czujnik 2), od czego to jest odpowiedzialne? Czy jest to powód do zmartwień, co można z tym zrobić?
  3. To trzeba poczekać do września i wtedy będzie wiadomo. Poczekamy zobaczymy.
  4. Też jestem ciekaw czy ktoś taką firmę poleci. Zaczynam mieć problem z lampami i chyba na razie zastosuję trik z pastą do zębów.
  5. Ja też w swoim Z20NET mam FCO cały czas na off. Nie zmienia się podczas jazdy, a spalanie po mieście mam w granicach 12l/100. Dodatkowo mam pytanie co oznacza RFC oraz CSD? CSD czasami podczas jazdy zmienia wartości z off na on i odwrotnie.
  6. Czy ktoś próbował (z sukcesem) aktywować światła dzienne (reflektory AFL)? Rozumiem, że żeby aktywować tylko światła dzienne, bez postojowych tylnych i radia należy wybrać wariant 5 w module UEC? A który wybrać w razie czego żeby powrócić do stanu sprzed zmiany? Jutro dopiero będę u znajomego z OP-COM i będę próbował to zrobić a wolę zapytać najpierw żeby uniknąć niespodzianek.
  7. Tak rozumiem to, chodziło mi o fakt, że jak przekręci na zapłon, ale nie kręci rozrusznikiem, to czy pompka już wtedy pracuje? Bo jeżeli tak jest to jak dłużej przytrzyma na zapłon i auto odpali normalnie to będzie pewne że cofa się paliwo.
  8. A czy nie jest czasem tak, że jak przekręcisz na zapłon to pompka paliwa zaczyna pracować? Wtedy jakby paliwo się cofało to pompka by nabiła ciśnienie?
  9. To może wskazywać na zbyt bogatą mieszankę, skoro otwierasz przepustnicę to zwiększasz dawkę tlenu i mieszanka się nieco zuboży i łatwiej zapala. Może świece mają już powoli dość, może filtr powietrza?
  10. U mnie było tak, że najpierw przy większych większych nierównościach wyłączał się tempomat. Potem właśnie zrobił się luźny pedał sprzęgła na samym początku i tempomat w ogóle się nie włączał aż po pewnym czasie pękł plastik trzymający sprężynę i wyleciało. Wymiana sprężyny i pedał działa jak nowy.
  11. W sprężynie jest teleskop który pracuje razem ze sprężyną, ugina i rozciąga ze sprężyną. Może słowo teleskop to za dużo powiedziane.
  12. Tam oprócz sprężyny jest jeszcze teleskop. Sprężyna się ugniata i pracuje tylko w niewielkim kawałku.
  13. A w jakim stanie jest ta "sławna" sprężynka pod pedałem sprzęgła? Ja miałem podobnie, krótko przed jej pęknięciem i dodatkowo jak pedał nie odbija do końca nie działał tempomat.
  14. Podbijam temat. Jaki jest sposób na wymianę tej żarówki? Czy tylko rozklejenie?
×
×
  • Create New...
UP