Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

MzpiraT

Klubowicz
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About MzpiraT

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 10/26/1982

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kraków

Dodatkowe pola

  • Województwo
    małopolskie
  • Nr klubowy
    1171
  • Auto
    Opel Vectra C, HB, Z19DTH, 150++ km
  • Oddział VKP
    Małopolski

Recent Profile Visitors

452 profile views
  1. może nakrętka puszcza... podmień z kimś na próbę i sprawdź... czasami najprostsze rozwiązania działają...
  2. obstawiam nieszczelność w układzie dolotowym, węże icek... zrób test, wyłącz radio i dmuchawę... jedź normalnie i przygazuj, jak szum się nasila to nieszczelność. Miałem tak ostatnio jak mi turbina przeładowała i przewód od icka spadł dodam jeszcze tylko, że objawami nieszczelności (jakie miałem nieprzyjemność doświadczyć) - przy normalnej jeździe zero błędów (jak mała nieszczelność - luźna opaska), przy gazowaniu wąż spada i... auto z kluczykiem, koniec zabawy.
  3. ja hamowałem ale razem z innymi modyfikacjami... jeśli się pytasz czy przybędzie Ci kucy to wątpię, ale przynajmniej pozbędziesz się problemu ze spadającą listwą - mi jak spadła to samochód jeździł jak sam chciał, ja mu gaz a on: "zastanowię się"... spróbuj w taki sposób wyprzedzić tira
  4. ostatnio wymieniane były u mnie popychacze (też tłukło tylko na zimnym!!)... objaw był taki, że na zimnym też słychać było metaliczne stuki (po wymianie cisza)... to jest 16-zaworówka więc parę sztuk ich jest ... może u Ciebie padają te najdalej od rozrządu... u mnie padły te najbliżej... jeśli chcesz sprawdzić to: 1. otwórz maskę, 2. zdejmij pokrywę silnika 3. przyłóż ucho do silnika i powoli przesuwaj się od lewej do prawej i z powrotem (leć po wtryskach) Jeśli słyszysz stuki, przesuwaj się dalej aż znikną, później w drugą stronę. Jeśli dźwięk pojawia się i znika to obstawiałbym popychacze (rzadko sypią się wszystkie naraz). Ja za popychacze zapłaciłem koło 400 zł. Powodzenia
  5. Przeczytałem posty i jestem prawie pewien, że chodzi z tym oswiadczeniem o zgłoszenie do Wydziału Architektury... jako wspólnota (wlasciciele) musicie wyrazić zgodę dla zarzadcy wszyscy jeśli nie było odpowiedniego zapisu w uchwale. Najlepiej wrzuc zdjecie oswiadczenia to bedzie wszystko jasne.
  6. Link na fb nie działa do nowego głosowania. Proszę o poprawienie.

  7. Mówiąc o godzinach trzeba powiedzieć, że chodzi o "cycki" z mocowania listwy
  8. Pytanie... czy jest różnica w zawieszeniu między HB a sedan (VC). Chodzi o sprężyny i amory w tej samej wersji silnikowej? Czy pakowali to samo?
  9. jedyne co mogę poradzić to... podjedź na warsztat MERC-GAL przy ul. Starego Wiarusa w Krakowie (przecznica od Łokietka)... jak mnie ściągało w prawo to też szlak mnie trafiał... geometria robiona na dwóch warsztatach i nic, sprawdzali zawieszenie i też niby ok... dopiero tam zrobili robotę i samochód zaczął jeździć prosto
  10. Żeby mnie koledzy źle nie zrozumieli... klapy zablokowalem tylko doraznie... docelowo miał być zaslepiony, przy okazji innych robót i tak też się stało
  11. zasada działania diesla jest inna niż benzyny... diesla gasisz odcinając dopływ paliwa a benzyniaka odcinając iskre wiec to ze przejechałeś 25 to nic... mogłeś jezdzić dopoki miałeś paliwo w baku oczywiście wszystkie systemy powoli by padały (ABS,TC, wspomaganie...) ale byś jechał w aku chodzi o to żeby dawał duży prąd na rozruchu... a pojemność po to zeby na wiecej "trudnych" rozruchow zachował "moc"
  12. ja mam tego samego BOSCHA i w niedziele padł... ale ostatni przejazd był w piątek (trasa 60 km), w sobote dwa krótkie po 4 km więc pewnie sam go rozładowałem i nie doładowałem, w niedziele trasa 60 km... doładowanie i dzisiaj po nocy (-15) odpalił od strzała
×
×
  • Create New...