Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

przemas0127

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About przemas0127

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Skąd
    Białystok

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podlaskie
  • Auto
    Vectra C Z19DTH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Reszta błędów niezwiązana z SAS może być spowodowana uszkodzeniem CIM? Rozglądałem się za kupnem. Podeślij na priv szczegóły i może się dogadamy
  2. Cześć, poczytałem trochę temat, wiele błędów pokrywa się z moim przypadkiem, może ktoś coś podpowie? Auto Vectra C 1.9cdti 150KM 2007, CIM o oznaczeniu UY (13204146). Po ponad 100tys. kilometrów bez choinki auto postanowiło pokazać w końcu jakieś kontrolki. Ostatnio pod domem zaświeciły kontrolki: wspomagania (kierownica z wykrzykniem), układ stabilizacji jazdy, układ oświetlenia AFL. Rzeczy, które zaobserwowałem przez kilkadziesiąt tysięcy km to: Zdarza się, że kierunkowskaz nie odbije. Bardzo sporadycznie wycieraczki działają nieprawidłowo (zdecydowanie za sz
  3. U mnie też spalinami na postoju zajeżdża właśnie z klap, mechanik dobrze Tobie powiedział komputer będzie "myślał", że klapy dalej są i bez programu będzie chodziło bezbłędnie.. chociaż niektórzy twierdzili, że dół jest słabszy po usunięciu klap..
  4. U siebie mam nieszczelną 4-tą klapę (mocno zapocona), jak jest cieplej (powyżej 5 st.) na podwórku to czasami występuje szarpanie przy przyśpieszaniu na ogół powyżej 100km/h (opony i felgi odpadają), na postoju na ciepłym silniku też delikatnie nierówno silnik pracuje.. wczoraj z kolei przy wypalaniu DPF myślałem że silnik wyskoczy takie mocne drgania były, puszczając czy dodając gazu drgania ustępowały, jadąc ze stałą prędkością nie dało się wysiedzieć w środku ani kierować autem, dosłownie jakbym jechał po krawężnikach. Ostatnim razem dawki korekcyjne wynosiły na wszystkich wtryskiwaczach mi
  5. Informacje szczegółowe znajdziesz w "Sam naprawiam Opel Vectra C Signum" Rozrząd: Koło pasowe wału korbowego 25 Nm Śruba na pompie oleju 9Nm pokrywa paska zębatego: cztery górne śruby 9Nm dwie dolne śruby 25Nm prawa podpora silnika 55Nm śruba uchwytu turbosprężarki 50Nm Pompa cieczy chłodzącej (3 śruby) 25Nm
×
×
  • Create New...
UP