Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Harry 168

Forumowicz
  • Content Count

    66
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Harry 168 last won the day on December 1 2017

Harry 168 had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About Harry 168

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 09/25/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tuszyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra b hatchbeck 97r 18.16v

Recent Profile Visitors

332 profile views
  1. jest poradnik ale nie wiem jak jest u was ale u mnie połowa porad wyświetla brak pliku
  2. czy mógł by ktoś mi pomóc jak aktywować komputer pokładowy bo mi się wyświetla tylko porada jak zmienić index w miejscu porady wyświetla się brak pliku
  3. problem rozwiązany założony nowy czujnik dla potomnych dodam że ucięta była wiązka w podszybiu . mam jeszcze małe pytanie ucięte były zarówno oby dwie masy od bocznego kierunku i czujnika klocków czy jak bym połączył odwrotnie czy to by coś zmieniło
  4. jutro po pracy spróbuje odtworzyć połączenie przewodów zobaczymy co będzie interesuje mnie tylko to że tak jak piszesz to działa całkiem odwrotnie jak w innych samochodach
  5. w tym problem bo wtyczka od tego czujnika jest wyrwana jak kupowałem tą vectre właściciel mówił że kontrolka się świeciła od początku myślałem że to będzie tak prosta sprawa jak w vectrze b zmostkuje i po sprawie
  6. sorry ale nie mogłem znaleźć podobnego tematu problem jest taki że po zmostkowaniu przewodów od czujnika kontrolka nie gaśnie płyn hamulcowy jest podejrzewam przerwany przewód tylko nie wiem jak jest poprowadzony i do czego podłączony
  7. Napewno jest już taki temat poszukaj a nie zakładasz nowy
  8. rozbierz cały tunel i zobacz czy jest możliwość zdjęcia tego plasiku jak nie to pozostaje rozkręcić pod maską przy grodzi i wyjąć całe ustrojstwo
  9. podnieś go na lewarku i krę c kołem wyeliminujesz to CHYBA
  10. posprawdzaj wszystkie styki w centralce jak i w zamku kierowcy czy daje sygnał na wyjściu sprawdź baterje czy niema delikatnego luzu jak nie to pozostaje wymiana centralki na szrocie jakies pare zł
  11. vb ma niestety jeszcze bardzo toporną elektryke tak samo jak z błedami w przed lifcie musi coś powaznego pi......ć by wyskoczył czek engin
  12. spróbuj zresetować komputer odłącz akumulator i zewrzyj klemy na 5 sekund
  13. sprawdż definicje dla multimetr a dla multitimer wielu używa nazwy multimetr ale jest to miernik a multitimer jest układem scalonym do załanczania i wyłanczania wszystkiego po czasie
  14. moim zdaniem źle jest coś złożone rozbierz jeszcze raz i przyjrzyj się uważnie tej zapadce o ile pamiętam są tam dwie kuleczki jedna blokuje tę zapadke by nie można było jej wcisnąć ktoś wczesniej zakładał temat jak zregenerować stacyjke może ci coś pomoże
×
×
  • Create New...