Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Harry 168

Klubowicz
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Harry 168 last won the day on December 1 2017

Harry 168 had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About Harry 168

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/25/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tuszyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Nr klubowy
    1212
  • Auto
    vectra c kombi 2.0 dti rok 2004
  • Oddział VKP
    Łódzki

Recent Profile Visitors

652 profile views
  1. Oddaj swoją do regeneracji tylko do specjalistów od turbin nie jakiegoś pana Janka za rogiem
  2. To wykręć amorka ściśnij sprężynę rozkręć i układaj wszystko spowrotem być może łożysko się źle ułożyło
  3. Samemu się nie bież potrzebny ścisk do sprężyn i skręcanie od nowa wracaj do mechanika niech naprawia fuszerkę
  4. Nie pamiętam ale rozebrałem włącznik i podejżałem które przewody za co odpowiadają i do nich podpiąłem wiązkę a do silniczka akumulator plus minus i sprawdzałem
  5. A dokładnie po trzy przewody nie pamiętam które podpatrzyłem które odpowiadają za opuszczanie i podnoszenie przodu tak samo prowadziłem na tył i przeplotłem przez osłonkę między drzwiami a progiem plastiki musiałem trochę pdpiłować by wszystko się zmieściło
  6. Ja miałem to samo Dorobiłem wiązkę na zwykłe konektorki
  7. obejrzyj cały mechanizm coś go blokuje włącz sam silniczek będziesz widział czy to silnik czy mechanizm może któraś tuleja się zabrudziła
  8. Możesz wszystko jest napisane jak
  9. jakby oglutowany od strony otworu na śrubę Czy odlutowany bo ten glut jak piszesz może to być klej przewodzący ciepło do płytki i tak ma być
  10. Być może obejrzyj wiązkę podszybiu załamuje się tam i wchodzi w błotnik mogło tam się złamać i dlatego zrobiono sztukówke
  11. To obejrzyj ten przekaźnik może się zawiesza i dlatego palą się światła
  12. Przekaźnika jako takiego nie ma możesz jak piszesz popsikać kontakt sprayem wszystkie wtyczki ale kontrolka kierownica z wykrzyknikiem świadczy o braku komunikacji obwodów cim więc tam kieruj kroki być może wtyczka nie łączy
  13. Oddaj do regeneracji będziesz miał gwarancje
  14. Naładuj akumulator być może jest słaby
×
×
  • Create New...