Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Harry 168

Forumowicz
  • Content Count

    115
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Harry 168 last won the day on December 1 2017

Harry 168 had the most liked content!

Community Reputation

6 Neutral

About Harry 168

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/25/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tuszyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    vectra c kombi 2.0 dti rok 2004

Recent Profile Visitors

450 profile views
  1. Piszesz dość nie jasno zdjęcia niczego nie wnoszą Woda pod nogami może to być płyn chłodniczy cieknący z rurek w grodzi było o tym pisane A drugie może to być woda z podszybia dostająca się z nieszczelności uszczelki szyby spływająca po grodzi którymś otworem technologicznym do środka
  2. Jak by tam coś było źle to by gasł po odpaleniu tylko Stacyjka do zegarów nie ma nic Jak jest źle z imo to jest albo czek albo jakaś inna ikonka już nie pamiętam dokładnie
  3. Zegary raczej nie mają nic wspólnego poprostu są uwalone zobacz na wzroście jakieś i przełóż
  4. A immobilizer jest osobno można go przełożyć tylko pestkę albo elektronikę z kluczyka przełożyć
  5. stacyjkę możesz wykluczyć co do szyb posprawdzaj kostki w nogach po lewej stronie czy kable w dżwiach nie są złamane
  6. Sprawdź taśmę licznika czy dociska do złącza czy gdzieś nie ma zwarcia
  7. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiBsbmkjunjAhWIl4sKHffhDkYQwqsBMAJ6BAgJEAc&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DwkmOjixgeVc&usg=AOvVaw2uMweNw8IamiCGLfDPBNKG
  8. na samym początku sprawdź zimne luty płytki drukowanej licznika od tej kostki co podłączasz licznik
  9. zaślepić możesz twój wybór silnik będzie troszke bardziej narwisty bardziej szarpie zaślep na próbe zobaczysz a wężyki i tak musisz podpiąć dokładnie nie pamiętam wdaje mi się że jeden z pompki wakum pod podszybiem idzie do tego pierwszego elementu [dwa króćce obok siebie] drugi króciec filterek trzeci łączy te dwa elementy razem
  10. zawór egr przy tym srebrnym musi być króciec do którego podłączasz wężyk podciśnienia
  11. moja była też tak się broniła na nic tłumaczenia że dla jej dobra ona poprostu chciała już odejść jak przerdzewiał wężyk paliwowy pogodziłem się ze śmiercią a tak na poważnie jak ma to być dobrze zrobione to nie jakimś hame-coś tylko podkład ,baranek w spreju ,a w środek profila przez otwory tehnologiczne wosk do zabezpieczania miejsc zamkniętych myśle około 500 pieniądzów + spawanie drugie tyle
  12. jak nie czujesz się na siłach i tak się bardzo nie pali miesiac dwa popytaj gdzie indziej chyba że masz dostęp do miga 1000 pieniądzów jak z zabezpieczeniem i przez sprawdzonego gościa chyba warte zastanowienia
  13. egr pracuje wtedy kiedy nie jest potrzebna pełna moc po odpaleniu kiedy obroty się ustabilizują otwiera się lekko kiedy dodajesz gazu zamyka i podczas jazdy gdy nie jest potrzebna moc silnika otwiera się dawkujac ilość spalin które może wpuścić do silnika błędy pokazuje najczęściej jak się zacina od nagaru
  14. zależy jak głęboko wytniesz profil lepiej na wysokość profila aby nie usuwać ścianki większa sztywność a czy ta podłużnica jest prosta
×
×
  • Create New...