Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Harry 168

Klubowicz
  • Content Count

    343
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Harry 168 last won the day on December 1 2017

Harry 168 had the most liked content!

Community Reputation

28 Best

About Harry 168

  • Rank
    Średnio obeznany
  • Birthday 09/25/1978

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tuszyn

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Nr klubowy
    1212
  • Auto
    vectra c kombi 2.0 dti rok 2004
  • Oddział VKP
    Łódzki

Kontakt

  • Telefon
    510330276

Recent Profile Visitors

927 profile views
  1. Wszystko jest jak najbardziej w porządku taka jest czułość pływaka i kształt baku
  2. Wentylator klimy i ten drugi startują razem z klimatyzacją na pierwszym biegu i tak jest prawidłowo
  3. To chyba logiczne że tą żarówkę która nie świeci Sprawdzałeś wiązkę od rec-a do samej lampy ? Po drugie kto ci kazał oprawki wymieniać przecież to widać jak jest coś nie tak prześledzić ścieżki stalowe w lampie i widzisz czy jest dobra czy nie
  4. Odkurzacz który słyszysz to pompa powietrza wtórnego z prawej strony w błotniku i jest to normalne w vb
  5. Przeżyj instalacje podmień móltitaimer
  6. Obejrzyj kostkę od zegarów czy blaszka się nie wyłamała kabelek nie robi zwarcia
  7. Podobnie tylko dostęp gorszy
  8. Rec jest w bagażniku po lewej stronie tam gdzie trójkąt ostrzegawczy za tą osłoną
  9. Wielkie dla sprzątaczek za czystość na forum byłem na forum Bolidu Miejskich Wieśniaków jak i forda by bratu pomóc przy aucie tragedia jaki syf a u nas wszystkie tematy czytelne żadnych dubli widać że ktoś tu dba o nasze wspólne dobro widać tą pasje i zaangażowanie Naprawdę wielki szacun dla was
  10. Komputer sam wysyła co jakiś czas impuls elektryczny i tak sprawdza żarówki Na przyszłość Poczytaj trochę tematów jest o tym Do sprawdzenia kostka styki w żarówce wiązka na zgięciu klapy kostka przy RECu wszystko psiknąć kontakt sprayem
  11. auto mamy zgadywać i jaki błąd się wyświetlił też ? po drugie partaczy druciarzy nie nazywamy mechanikami jeżeli robił obejście to powinien połączyć oba przewody zasilający z odpływem nic więcej nie ruszać
  12. Sprawdź akumulator i alternator Słabe napięcie skutkuje wyzwalaniem błędów i odcinaniem zbędnych pobieraczy prądu
  13. Nie wiem czy ten gwizd może być od turbo bo słychać go przy niższych obrotach i stabilnej jeździe turbina jak się załącza to czuć przy 1900 czy 2000 obrotów jak ciągnie więc nie wiem czy to ona Szczelność robiłem rozbierając cały dolot sprawdzając każdy element i mocno skręcając spowrotem i cały czas taka sama różnica pomiędzy żądanym ciśnieniem a otrzymanym
  14. Samemu raczej nie ma co skracać gruszki ponanosili jakieś znaki z farby co pewnie przy zerwaniu grozi utratą gwarancji
×
×
  • Create New...