Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Forumowicz
  • Postów

    127
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Raulek5

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok
  1. Dzieki Liczylem, ze bez przerobek da sie to uaktywnic
  2. To szkoda Myślałem, że bez montażu dodatków można u mnie to jakoś uruchomić Dziękuję za odpowiedź Pozdrawiam
  3. Hej Posiadam Vectrę B, polift z 1999 roku. Auto jest wyposażone fabrycznie w centralny zamek z pilota oraz alarm, który się uzbraja po dwukrotnym naciśnięciu zamykania drzwi. Wiele razy na różnych forach natknąłem się na wątki, że jeśli jest alarm w vectrze, to musi działać domykanie szyb z pilota. Przy zakupie auta o tym domykaniu mówił poprzedni właściciel, jednak wtedy wiadomo zaaferowany nowym samochodem nie zapytałem jak to działa I sprawa wygląda następująco, jeśli zamykam samochód z kluczyka (wkładając go w zamek :D) to szybki się domykają, jednak jeśli zamykam z przycisku to nie ma reakcji, przy drugim naciśnięciu alarm się zazbraja ale szyby zostają w takiej pozycji jakiej były. Próbowałem coś z programowaniem kluczyka typu włożenie do stacyjki i naciskanie zamykania auta (są jakieś filmiki na YT, które pokazują np w astrze G programowanie kluczyka z pilotem), ale u mnie nic nie działa Jest to dobra funkcja i jeśli ją mam to fajnie byłoby skorzystać Ktoś coś się orientuje w tym temacie ?
  4. Aaaa, to nic dziwnego, że nie występuje w każdych klockach Ja myślałem, że to jakiś dodatkowy wskaźnik, który pomaga przy oględzinach klocków, coś takiego jak TWI przy oponach
  5. Dzięki za odpowiedź Wiem, że istotna jest grubość tarczy, jednak z jej oceną nie mam problemu, natomiast klocków nie bylem pewien Hmm, to jakieś kiepskie klocki chyba mam założone, bo moje tego wskaźnika nie mają, albo przeoczyłem
  6. Panowie, dopiero uczę się motoryzacji, ogarnąłem już silnik w swojej Viki, a teraz zagłębiam się w temat hamulców Pytanie pewnie będzie dla większości banalne, jednak proszę się nie śmiać Chciałem ocenić stan klocków hamulcowych u siebie w samochodzie, powiedzcie mi czy dobrze rozumuję, że liczy się grubość klocka zaznaczona na zdjęciu czerwonym kolorem ? W tym miejscu które zaznaczyłem mam około 8 mm, więc rozumiem, że jeszcze można spokojnie jeździć ? Czy już umawiać się na wymianę do mechanika ? Drugie pytanie dotyczy działania tych wskaźników, nacięć na klockach (widocznych na zdjęciach). Jak to działa ? Przecież klocek przylegając do tarczy zużywając się traci na grubości a nie na szerokości, a te wskaźniki są na szerokości klocka...
  7. W środę będę miał nówkę Chodziło o tymczasowe zabezpieczenie do jazdy Ale fakt, że bez klapek lepiej chyba chodzi silniczek, ciut więcej mocy jakby miał
  8. Ten zawór od siłownika klap też ma kształt gruszki i kilka razy z takim określeniem się spotkałem Najważniejsze, że już wiadomo o co chodzi Teraz też mam odłączone i odczucia z jazdy lepsze, ale żeby silnik nie ucierpiał, auto już ma 18 lat Hmm, u mnie w tym siłowniku brakuje sprężynki, ale z tego co piszesz wynika, że cięgno musi być wypchnięte aby klapy były otwarte Będę musiał w takim razie włożyć sprężynkę do tego zaworka żeby mieć pewność że odpycha cięgno. Dziękuję Ci za porady
  9. Dzięki za odpowiedź Troszkę zamieszałeś rozbijając końcówkę mojego postu na części Chodzi mi o to, że po zaślepieniu podciśnienia idącego do zaworu sterującego klapami zawirowań, jak ustawić cięgno od tego zaworu, żeby klapy były w pozycji otwartej ? To cięgno porusza się w pozycji góra-dół, tylko nie wiem w której pozycji powinno być po zaślepieniu podciśnienia. Na forum dużo osób pisało, że ustawia klapy otwarte ale nie było nic wzmianki która to opcja czy cięgno powinno być wyciągnięte z zaworu sterującego klapami, czy wciśnięte Wiesz o co mi chodzi Dziadek vec ? Hmm, czytałem Twój post o wyłączeniu egr i klapek zawirowań w którym opisałeś właśnie, że śrubką zaślepiasz wężyk podciśnienia, tylko kurde śrubka to jednak może wylecieć przecież A tak ogólnie to polecasz wyłączenie klap zawirowań ? Nie ma uszczerbku dla silnika ?
  10. Witajcie Padl mi zawor sterowania klapami zawirowan, zamowilem juz nowy ale bedzie dopiero na srode a do tego czasu jakos jezdzic trzeba dlatego mam 2 pytania Powiedzcie mi czym najlepiej na ten czas zaslepic wezyki od podcisnienia, zeby bylo skuteczne (bez strachu wyjezdzajac w trase)? Ja zrobilem to tasma izolacyjna, zaslepilem koncowke przy ez od sterowania klapami ale taka straszna prowizorka to jest i chcialbym zrobic to tymczasowo ale jednak lepiej I kiedy klapy zawirowan sa otwarte ? Jak to ciegno od gruszki jest pociagniete w dol, czy jednak w gore i wtedy mniej wystaje z gruszki ?
  11. Eee diagnosta to akurat najmniej zwraca uwage na takie rzeczy, dokladnie wzial sie za przeglad dopiero jak go upomnialem zeby mi wszystko posprawdzal czy sprawne To swietnie mnie zrobili... A specjalnie przy odbiorze pytalem o wahacz to zapewnial ze jest dobry, nie mam az tyle wiedzy motoryzacyjnej wiec zaufalem... Jeszcze powiedzcie mi jak macie zbieznosc z tylu ustawiona, bo u mnie tylne kola sa minimalnie skierowane do srodka i mnie to ciekawi, bo wczesniej byly prosto Patrzac od tylu wyglada to tak: / \
  12. Ja nic o tym nie wiedzialem, poinformowali mnie dopiero podczas odbioru auta. Pytalem wlasnie czy nie lepiej bylo wymienic wahacz zamiast spawac, to twierdzili ze wahacz jest w dobrym stanie... Dlatego zwatpilem do czego jest montowana gorna tuleja plywajaca
  13. Nie ja kupowalem tylko warsztat... Firmy febi byly montowane
  14. Czesc ! Wlasnie wrocilem od mechanika z wymiany tulei plywajacych i glownych i niepokoi mnie jedna rzecz. Mechanik mowi ze jedna plywajaca tuleja gorna ruszala sie i delikatnie ja przyspawal, czy to kuzwa normalne ? Slabo sie znam na zawieszeniu vectry z tylu, ale czy nie trzeba bylo czegos tam wymienic skoro tuleja jest luzna a nie spawac ?
  15. A to ciekawe, mógłbyś przytoczyć paragraf, który mówi o tym że w czasie 14 dni roboczych od zakupu samochodu (od osoby prywatnej) można odstąpić od umowy lub zlecić naprawę ? Bo ja w takim razie już lecę po nowy samochód do salonu a za 14 dni go oddam i wezmę następny Jeśli chodzi o autorkę wątku, polecam zgłoszenie sprawy na Policję, art. 190a Kodeksu Karnego, mówi o nękaniu/stalkingu. Coraz więcej takich spraw trafia na Policję i jest dużo wyroków w tych sprawach. Natomiast Tobie nic nie grozi, bo kupili auto, znali jego stan a nawet cena mówi wszystko bo 1000 zl za auto to prawie cena złomu PS. A nie możesz zablokować ich numeru ? Wtedy będziesz miała spokój