Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Forumowicz
  • Postów

    107
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Raulek5

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok
  1. Mam vectrę z 1999 roku juz polifcie. Więc czy połączenie z komputerem, oprogramowanie jest kompatybilne niezależnie od wersji to już ktoś z forum musiałby się wypowiedzieć jeśli ma doświadczenie. Jest to interfejs, kabelek i płytka z oprogramowaniem, mam specjalnego lapka do tego z systemem win XP bo na nim najstabilniej mi to chodzi Można odczytywać błędy, kasować je, sprawdzić parametry pracy silnika i nie tylko. Są testy działania niektórych urządzeń w samochodzie, jak i można się pobawić modułem komfortu jeśli posiadasz i np aktywować domykanie szyb z pilota Mam wersję podobną jak tu w linku xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Edit by JarekS A kolega regulamin czytał?? obowiązuje zakas zamieszczania linków do pirackich wersji sprzętu i oprogramowania.
  2. Davvid polecam op-coma, na aliexpres zakupiłem za 50 zł urządzonko i w tej chwili tylko oszczędzam, bo za każdym razem jak masz jakiś błąd w viki musisz jechać na serwis i płacić kase, a tak można samemu się pobawić, odczytać błędy itd
  3. Przyczyn może być wiele. Od błahych po te bardzo poważne (auto powypadkowe, brak poduszek powietrznych).
  4. Tak jak Dziadek radzi, sprawdziłbym dokładnie połączenie wężyków podciśnienia, czy są tak jak być powinny oraz czy nie są przetarte. Ustalenie kodu błędu będzie niewątpliwie ważne, ale prawdopodobnie będzie to P0400. W tych silnikach chyba każdy jest przed lub po wymianie vacum Ja kupiłem używkę na alledrogo z vectry C za 45 zł plus przesyłka i narazie śmigam zadowolony
  5. Czym się różni h5 od h1 to Ci nie odpowiem. Ale polecam pompy z nowszych modeli czyli vectry C Pasują jak najbardziej a jest większa szansa, że z nowszego modelu będzie miała mniejszy przebieg (pompa pracuje cały czas jeśli jest zapalony samochód). Ja kilka dni temu zakupiłem na allegro z Vectry C 2.0 DTI pompę za 45 zł plus przesyłka, pompa w ładnym stanie i jak narazie się sprawdza Przed wymianą miałem błąd P0400. Najlepiej wybrać sprzedawcę, który pozwala na zwrot pompy jeśli okaże się uszkodzona (różnie bywa z używkami), ja sugerowałem się jeszcze wyglądem pompy na zdjęciach Bo na odległość jej niestety nie sprawdzimy. Przede wszystkim zwróć uwagę na zawór wychodzący w stronę serwa, niektóre są na śrubę, a inne tak jak Twoja na zatrzask Przed wymianą przydało by się też zakupić nową uszczelkę, u mnie w ASO 21 zł takie cudo
  6. Wracając do samego serwa, jeśli na wyłączonym silniku podpompujesz pedał hamulca aby stał się twardy i odpalisz auto to powinieneś czuć, że pedał staje się miękki i wpada Z tego co napisałeś w 1 poście tak właśnie jest u Ciebie. Hamulec powinien opadać, a nie od razu wpaść do samego dołu. Akurat nie mam porównania jak hamują corsa C lub siena przy vectrze, jednak różnica masy na pewno tutaj robi różnicę. Płyn hamulcowy możesz sprawdzić testerem, jednak jeśli nie wiesz czy był wymieniany w ostatnich 2 latach użytkowania auta to powinieneś profilaktycznie wymienić, bo mogła się już zebrać wilgoć. Pedał hamulca podczas jazdy masz miękki ? Twardy ? Czy normalny ? Kolejna sprawa to czy zaciski nie są zapieczone ? Koła po jeździe się nie grzeją ? Jak wypniesz przewód podciśnienia to nie będziesz miał wspomagania hamulcy, a wtedy pedał będzie twardy i nie zahamujesz Sprawdź jeszcze vacum pompe czy dobre podciśnienie wytwarza, ja akurat u siebie z hamulcami nie miałem problemu, ale pojawiał mi się błąd P0400, wymieniłem pompę na używkę z Vectry C i autko troszkę mocy nabrało i po ostrym hamowaniu nie mam już błędów
  7. Pedał hamulca Ci wpada, lub jest twardy, że nie da się hamować ? Czy mówisz o dystansie w jakim vectra hamuje w porównaniu z corsą ? Na pewno ma tu znaczenie masa obu pojazdów, corsa generalnie powinna szybciej się zatrzymać Winne nie musi być tylko serwo. W jakim stanie masz płyn hamulcowy ? Kiedy był wymieniany ? Układ dobrze odpowietrzony jest ?
  8. Klocki nie sa najlepszej jakosci skoro od zawsze piszczaly przy hamowaniu, tylko dlaczego teraz slychac piszczenie podczas jazdy :-( Na podnosniku krecac kolami nie slychac zadnego tarcia, piszczenia... Dzis wybadalem bardziej to piszczenie i jadac do przodu z mala predkoscia slychac ten pisk co obrot kola, wiec tak jakby tarcza krzywa byla ? Przy wiekszych predkosciach o dziwo jest cisza, natomiast jadac do tylu potrafi nawet caly czas piszczec...
  9. Cześć Pomóżcie bo nie wiem gdzie szukać problemu Od kiedy zakupiłem auto to piszczą mi klocki przy delikatnym hamowaniu ale od 2-3 dni mam dziwne piski podczaa jazdy, prawdopodobnie piszczy z przodu. Piszczenie jest nieregularne, pojawia się najczęściej gdy często hamuję, ale słychać je jedynie do 30 km/h. Jak cofam to dźwięk jest inny niż jak jadę do przodu. Hamulce się nie blokują bo koła kręcą się bez większego oporu. Klocki prawie nówki bo zrobiły jakieś 8 tyś km. Nie wiem gdzie szukać przyczyny, co może wywoływać to piszczenie Na co można zwrócić uwagę ?
  10. Hej Nie trafiłem na podobny temat więc zakładam nowy luźny wątek. Dzisiaj robiłem test przyspieszenia swoją vectrą, silnik 2.0 DTI, X20DTH więc tylko 205 Nm Test był od 0 do 100 km/h, na pokładzie 2 dorosłe osoby, opony zimówki, na drodze publicznej ale takiej nieuczęszczanej Mój wynik wyszedł 14.3 sekundy, fabryka podaje 13 sekund do setki Jednak auto ma już swoje lata więc kucy pewnie ubyło Dzielcie się swoimi wynikami, żeby porównać czas przyspieszania Czy to z hamowni, czy z drogi
  11. Już nic Tak z 3 miesiące temu wywalało mi P0400, uporałem się z tym generalnie, ale brakuje mi mocy w vectrze, tzn musiałbym na hamownie podskoczyć kiedyś bo nie wiem czy ten model po prostu jest taki słaby, czy mojej coś dolega Niestety vacumetrem nie mierzyłem podciśnienia, ale sprawdzając palcem to raczej wszędzie mocno wciąga Poza słabą mocą (przynajmniej jak dla mnie, mam wersję X20DTH) to wszystko jest wporządku i nie zauważyłem żadnych oznak/objawów uszkodzenia.
  12. Szkoda Dzięki z szybką odpowiedź
  13. Cześć Szukałem na forum i nie trafiłem na taki wątek, więc zakładam nowy temat Czy jest możliwość zaprogramowania oryginalnego kluczyka typu scyzoryk (np z vectry c) aby sterował fabrycznym centralnym zamkiem i alarmem w vectrze b ? Próbował już ktoś kiedyś ? Wiem, że są chińskie piloty scyzoryki dostosowane pod układ z kluczyka do vectry b, ale miałem teraz taki i jego trwałość jest mierna.
  14. Zgadza się Czyli połączenie mam dobre Dzięki za pomoc !
  15. Czyli ktoś pochrzanił na tym schemacie co ja wstawiłem.. Mam tak podpięte jak na tym zdjęciu co przesłałeś, z jedną różnicą Zaznaczyłem czerwoną kreską gdzie idzie mi drugi wężyk od EZ