Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Forumowicz
  • Zawartość

    181
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok
  1. Vectra B 2.0dti porblem odpalanie

    Wygląda że egr do wymiany, bo po naciśnięciu go i zatkaniu palcem otworu powinien minimalnie jedynie grzybek się ruszyć, a u Ciebie wyraźnie do końca się otwiera..
  2. Podciśnienie odgrywa tutaj znaczącą rolę. Skoro piszesz o czyszczeniu dolotu to rozumiem, że klapy fizycznie nie są uszkodzone i poruszają się swobodnie ? Z tego co się orientuję na postoju po dodaniu gazu klapy chyba się nie przestawiają, dopiero podczas jazdy pod obciążeniem
  3. Wyciek 2.0 DTI

    Dziękuję Ci bardzo Teraz mi rozjaśniłeś sprawę Jestem już 100 % pewien wycieku w tym miejscu, tzn albo ze sterownika, albo z osi. Bo widzę, że bez rozbierania tego nie da się niestety wykluczyć jednoznacznie Ale już wiem co i jak, będę mógł działać. Jeszcze raz dziękuję za pomoc
  4. Wyciek 2.0 DTI

    Twój trop okazuje się trafiony, muszę tylko jeszcze potwierdzić dokładnie czy to z siłownika leci, czy z tej osi klapek. Powiedz mi proszę, jeśli się okaże, że to z osi klapek to co powinienem zrobić ? Jak się do tego zabrać ? Bo siłownik jak będzie puszczał to wiem, wymienić i git Bo wymieniałem uszczelki pod klapkami, a nie bardzo się orientuję o co chodzi z tą osią klapek
  5. Wyciek 2.0 DTI

    Hmm, map sensor odpada, bo tam ładny jest oring i szczelny Ale ten siłownik muszę sprawdzić, możliwe, że to on puszcza Dziękuję za nakierowanie gdzie ewentualnie jeszcze szukać przyczyn
  6. Wyciek 2.0 DTI

    Przed wymianą uszczelki pokrywy klap byłem na myciu silnika, właśnie żeby zlokalizować wycieki, a że leciał olej z tych klap zawirowań to byłem pewien, że on kapie i tyle, zrobię i gotowe. Tymczasem okazuje się, że nie. Żadnych innych mokrych miejsc nie znalazłem, poza tym zaznaczonym na zdjęciu. Pierwszą myśl jaką miałem to pompa vacum, ale jakiś czas temu wymieniałem, nowa uszczelka była założona i sprawdzałem dziś to pod pompą suchutko. Już z pół centymetra ponad tym rogiem,który zaznaczyłem na foto, jest suchutko. Olej jest na skraju ale tak od spodu.
  7. Wyciek 2.0 DTI

    Witajcie.Jakiś czas temu łatałem wycieki z mojego silnika, miałem uszkodzoną uszczelkę z pokrywy klap zawirowań. Wymieniłem i liczyłem, że to koniec Jednak sprawdzam i okazuje się, że dalej pod autem mam kropkę z oleju a drobny wyciek jest z miejsca, które zaznaczyłem na zdjęciu. To jest zaraz pod klapami zawirowań na rogu i kapie między innymi na wężyk zaznaczony strzałeczką. Pompa vacum na pewno mi nie puszcza. Teraz pytanie, czy w tym miejscu jest jakaś uszczelka ? Coś przez co mógłby się olej wydobywać ?
  8. Czy to Pompa Wtryskowa?

    Zwracam honor Myślałem, że immo odcina całą elektronikę, a to tylko odcięcie paliwa
  9. Czy to Pompa Wtryskowa?

    Podstawa to diagnoza pod kompem Ewentualnie tak jak radzi Dziadek, obejrzeć wszystkie połączenia paliwowe, jeśli jest nieszczelność to będzie podobny objaw Jeśli byłaby to kwestia imo to chyba plak by tu nic nie dał ? Ale sprawdzić drugim kluczem nie zaszkodzi
  10. Uszczelka pokrywy zaworów

    Dziękuje Dziadek vec ! Zrobione wszystko cacy Zeszło cały dzień w sumie bo klucze 17 miałem za duże Musiałem w końcu skoczyć jechać dokupić mniejsze bo odpowietrzyłem autko (tak jak piszesz), ładnie odpaliło, ale się okazało, że przewody paliwowe idące do pompy paliwowej były za słabo dokręcone i trochę leciało paliwo... Teraz jest wszystko wporządku Bardzo się przyczyniłeś do mojego sukcesu i zaoszczędzenia kasy na mechanikach
  11. Uszczelka pokrywy zaworów

    Hej. Wyczyściłem układ dolotowy, wszystko zrobiłem, ładnie wymieniłem, poskręcałem i oczywiście co ? Nie odpala Nie wiem tylko dlaczego. Do tej pory jak wymieniałem np filtr paliwa to problemu nie było. Mam gruszkę do pompowania przed filtrem paliwa i podpompowałem, paliwo ładnie leci, tak samo w przewodach przelewowych jest paliwko, a jak kręcę to nie odpala. W poradniku o czyszczeniu dolotu było, że pierwsze odpalanie ma się odbyć z plakiem, ja tego nie zastosowałem, czy jest to obowiązek żeby odpalił ?
  12. Uszczelka pokrywy zaworów

    Dziekuje Ci za pomoc W sobote z rana biore sie za robote
  13. Uszczelka pokrywy zaworów

    Oznaczenie silnika mam X20DTH, ale pewnie zasada działania ta sama jak mówisz bo one się nie różnią za bardzo między sobą Fajnie by było gdyby po wyczyszczeniu i uszczelnieniu przybyło trochę kuni Piszesz, że pod wstawką z klapkami i na nich jest uszczelka, czyli w sumie tam są 3 uszczelki ? Bo ja zamówiłem dwie, takie jak na foto:
  14. Uszczelka pokrywy zaworów

    W takim razie moj blad Bede czyscil dolot Bede uwazal, zamkne klapki to tez mniejsze szanse beda ze cos wpadnie Jestes pewien ze przez to mam mniej mocy ? Ja mam ta wersje silnika co rura od turbo idzie przy vacum pompie, a nie nad silnikiem i wchodzi od razu do dolotu
  15. Uszczelka pokrywy zaworów

    Wiem Jednak się walnąłem.. Dziś tak jeszcze popatrzyłem dobrze na silnik i uszczelka od pokrywy zaworów jest dobra, a cieknie z kolektora ssącego, tam uszczelka już na oko widać, że jest tragiczna Będzie dużo więcej roboty Znalazłem poradnik, tylko boję się, żeby nie uwalić pompy wtryskowej
×