Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Raulek5

Forumowicz
  • Content Count

    189
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Raulek5 last won the day on August 24 2018

Raulek5 had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Raulek5

  • Rank
    Średnio obeznany

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tasiol a masz może dokładniejszy schemat instalacji niż ten na 1 stronie tego wątku ? Bo chciałbym podpiąć instalację tak, żeby za 2 bieg od razu 3 się załączył. Za dużo roboty z tym rezystorem, ściąganie zderzaka itd Dobra narazie zrobilem to tak, ze dalem drucik we wtyczce czujnika, ktory sprawia, ze jak ma wlaczyc sie 2 bieg, to wlacza sie od razu 3
  2. Uuu to mnie teraz zmartwiłeś Liczyłem, że lepszy dostęp będzie..
  3. Dzięki, jutro do niego zajrzę bo dziś już ciemno Jest w miarę łatwy dostęp, czy trzeba coś demontować ?
  4. Odświeżę trochę temat, może ktoś pomoże Silnik mam X20DTH wersja z climatronikiem. Gdzie znajduje sie rezystor wentylatora klimatyzacji ? Padł mi 2 bieg tego wentylatora i z porad jakie czytam to musze wymienic w/w rezystor
  5. Witajcie. Mam Viki 2.0 DTI wersja z klimą. Problem polega na tym, że jadąc trasą 120-140 km/h temperatura silnika gwałtownie rośnie gdy na dworze jest ponad 25 stopni, potrafi dojść do czerwonego pola i gdybym nie zwolnił do 90-100 km/h to dalej by rosła. Jak jest chłodniej to w trasie temperatura nie przekracza 91 stopni nawet jadąc szybciej. W mieście problemów z temperaturą brak, może być na dworze 35 stopni ciepła ale po mieście maksymalne wskazania to 93 stopnie. Z opcji jakie wykluczam na pewno to wiatraki (załączają się wszystkie biegi w odpowiednich temperaturach), pompa wody, bo z tego co czytałem to gdyby padała to nie leciałoby ciepłe powietrze z kratek, a grzeje fajnie zimą Płyn chłodniczy wymieniany był w ASO 2 lata temu, objawów z UPG też nie zaobserwowałem. Termostat wydaje mi się sprawny, duży obieg włącza w odpowiednim momencie, a zimą przy -15 stopniach silnik osiąga temperaturę roboczą po przejechaniu 6-8 km. Na pewno niewiadomą dla mnie pozostaje chłodnica. Czy przepłukać ją i zalać nowym płynem, wymienić, czy może wyciągnąć i wyczyścić z zewnątrz ? Mam jeszcze jednego podejrzanego, ale nie wiem czy to ma coś wspólnego Otóż pasek wielorowkowy lub któraś z rolek (ciężko mi to stwierdzić) zawsze po odpaleniu z rana popiskuje przez 10-15 sekund, ale nie wiem czy pasek może mieć jakiś wpływ na chłodzenie, bo patrząc na zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodniczego obieg wody jest i to dość szybki. Może ktoś miał podobny problem, że w trasie gdzie pęd powietrza powinien chłodzić, to mimo tego silnik się przegrzewa ?
  6. Podaj kod błędu. Prawdopodobnie będzie to coś z podciśnieniem, pompą vacum.
  7. Cześć Wszystkim Zakupiłem sobie nowe radyjko do viki i ma taką funkcję sprawdzania poziomu ładowania akumulatora. Jestem w fazie testów tego "cuda" ale zauważyłem, że wskazania są zaniżone tylko o 0,1 v, więc bardzo dokładne jak na taki gadżet Teraz do rzeczy, jechałem dziś trasę 70 km w jedną stronę i z ciekawości sprawdziłem jakie wskazania ładowania pokazuje radyjko. Rano jadąc po około 20 km sprawdziłem ładowanie i było tylko 13,3 v i tak do końca podróży, na miejscu autko postało 4h i w drodze powrotnej już normalne ładowanie pokazało w granicach 13,8-13,9 v. Kilka minut po odpaleniu auta zawsze pokazuje 14,2-14 v. Jak myślicie co to mogło być, że tak słabe ładowanie miał rano ? Podczas porównywania ładowania w jedną i drugą stronę były włączone takie same odbiorniki (radio, światła i klima). Szczotki w altku się zawieszają czy jak ? Nie narzekam na odpalanie, aku ma rok, ale nie chciałbym kiedyś robić trasy 500 km z ładowaniem 13,3 i się zdziwić że aku się zasiarczył...
  8. Witam jeszcze w starym roku Moja VB 2.0 dti płata mi figla. Tankowałem wczoraj do pełna (pierwsze odbicie pistoletu) i było wszystko ładnie. Dziś przejechałem się do sklepu, nie daleko ale po ciężkie rzeczy więc krótki odcinek drogi. W stronę sklepu było ok, a wracają patrzę na zegary a tam wskazówka paliwa na 0, tzn wgl się nie podniosła po odpaleniu. Ale kontrolka o braku paliwa się nie świeci. Podpinam kompa a tam taki błąd: 168 Za wysokie napięcie miernika zbiornika. Częstotliwość występowania: Sporadycznie. Błędu nie da się skasować, bo od razu się pojawia nowy. Nie wiem teraz czy to kwestia będzie jakiegoś bezpiecznika, czy raczej wiązka jest naruszona ? Miał ktoś podobny problem ? PS. Chciałem się dostać do pływaka, żeby przewody zobaczyć w jakim są stanie, ale za cholerę nie mogę zdjąć tej czarnej pokrywki pod siedzeniami, próbowałem podważać/odkręcać i nic, jakieś pomysły ?
  9. Wygląda że egr do wymiany, bo po naciśnięciu go i zatkaniu palcem otworu powinien minimalnie jedynie grzybek się ruszyć, a u Ciebie wyraźnie do końca się otwiera..
  10. Podciśnienie odgrywa tutaj znaczącą rolę. Skoro piszesz o czyszczeniu dolotu to rozumiem, że klapy fizycznie nie są uszkodzone i poruszają się swobodnie ? Z tego co się orientuję na postoju po dodaniu gazu klapy chyba się nie przestawiają, dopiero podczas jazdy pod obciążeniem
  11. Dziękuję Ci bardzo Teraz mi rozjaśniłeś sprawę Jestem już 100 % pewien wycieku w tym miejscu, tzn albo ze sterownika, albo z osi. Bo widzę, że bez rozbierania tego nie da się niestety wykluczyć jednoznacznie Ale już wiem co i jak, będę mógł działać. Jeszcze raz dziękuję za pomoc
  12. Twój trop okazuje się trafiony, muszę tylko jeszcze potwierdzić dokładnie czy to z siłownika leci, czy z tej osi klapek. Powiedz mi proszę, jeśli się okaże, że to z osi klapek to co powinienem zrobić ? Jak się do tego zabrać ? Bo siłownik jak będzie puszczał to wiem, wymienić i git Bo wymieniałem uszczelki pod klapkami, a nie bardzo się orientuję o co chodzi z tą osią klapek
  13. Hmm, map sensor odpada, bo tam ładny jest oring i szczelny Ale ten siłownik muszę sprawdzić, możliwe, że to on puszcza Dziękuję za nakierowanie gdzie ewentualnie jeszcze szukać przyczyn
  14. Przed wymianą uszczelki pokrywy klap byłem na myciu silnika, właśnie żeby zlokalizować wycieki, a że leciał olej z tych klap zawirowań to byłem pewien, że on kapie i tyle, zrobię i gotowe. Tymczasem okazuje się, że nie. Żadnych innych mokrych miejsc nie znalazłem, poza tym zaznaczonym na zdjęciu. Pierwszą myśl jaką miałem to pompa vacum, ale jakiś czas temu wymieniałem, nowa uszczelka była założona i sprawdzałem dziś to pod pompą suchutko. Już z pół centymetra ponad tym rogiem,który zaznaczyłem na foto, jest suchutko. Olej jest na skraju ale tak od spodu.
  15. Witajcie.Jakiś czas temu łatałem wycieki z mojego silnika, miałem uszkodzoną uszczelkę z pokrywy klap zawirowań. Wymieniłem i liczyłem, że to koniec Jednak sprawdzam i okazuje się, że dalej pod autem mam kropkę z oleju a drobny wyciek jest z miejsca, które zaznaczyłem na zdjęciu. To jest zaraz pod klapami zawirowań na rogu i kapie między innymi na wężyk zaznaczony strzałeczką. Pompa vacum na pewno mi nie puszcza. Teraz pytanie, czy w tym miejscu jest jakaś uszczelka ? Coś przez co mógłby się olej wydobywać ?
×
×
  • Create New...