Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Forumowicz
  • Postów

    101
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Raulek5

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok
  1. Pedał hamulca Ci wpada, lub jest twardy, że nie da się hamować ? Czy mówisz o dystansie w jakim vectra hamuje w porównaniu z corsą ? Na pewno ma tu znaczenie masa obu pojazdów, corsa generalnie powinna szybciej się zatrzymać Winne nie musi być tylko serwo. W jakim stanie masz płyn hamulcowy ? Kiedy był wymieniany ? Układ dobrze odpowietrzony jest ?
  2. Klocki nie sa najlepszej jakosci skoro od zawsze piszczaly przy hamowaniu, tylko dlaczego teraz slychac piszczenie podczas jazdy :-( Na podnosniku krecac kolami nie slychac zadnego tarcia, piszczenia... Dzis wybadalem bardziej to piszczenie i jadac do przodu z mala predkoscia slychac ten pisk co obrot kola, wiec tak jakby tarcza krzywa byla ? Przy wiekszych predkosciach o dziwo jest cisza, natomiast jadac do tylu potrafi nawet caly czas piszczec...
  3. Cześć Pomóżcie bo nie wiem gdzie szukać problemu Od kiedy zakupiłem auto to piszczą mi klocki przy delikatnym hamowaniu ale od 2-3 dni mam dziwne piski podczaa jazdy, prawdopodobnie piszczy z przodu. Piszczenie jest nieregularne, pojawia się najczęściej gdy często hamuję, ale słychać je jedynie do 30 km/h. Jak cofam to dźwięk jest inny niż jak jadę do przodu. Hamulce się nie blokują bo koła kręcą się bez większego oporu. Klocki prawie nówki bo zrobiły jakieś 8 tyś km. Nie wiem gdzie szukać przyczyny, co może wywoływać to piszczenie Na co można zwrócić uwagę ?
  4. Hej Nie trafiłem na podobny temat więc zakładam nowy luźny wątek. Dzisiaj robiłem test przyspieszenia swoją vectrą, silnik 2.0 DTI, X20DTH więc tylko 205 Nm Test był od 0 do 100 km/h, na pokładzie 2 dorosłe osoby, opony zimówki, na drodze publicznej ale takiej nieuczęszczanej Mój wynik wyszedł 14.3 sekundy, fabryka podaje 13 sekund do setki Jednak auto ma już swoje lata więc kucy pewnie ubyło Dzielcie się swoimi wynikami, żeby porównać czas przyspieszania Czy to z hamowni, czy z drogi
  5. Już nic Tak z 3 miesiące temu wywalało mi P0400, uporałem się z tym generalnie, ale brakuje mi mocy w vectrze, tzn musiałbym na hamownie podskoczyć kiedyś bo nie wiem czy ten model po prostu jest taki słaby, czy mojej coś dolega Niestety vacumetrem nie mierzyłem podciśnienia, ale sprawdzając palcem to raczej wszędzie mocno wciąga Poza słabą mocą (przynajmniej jak dla mnie, mam wersję X20DTH) to wszystko jest wporządku i nie zauważyłem żadnych oznak/objawów uszkodzenia.
  6. Szkoda Dzięki z szybką odpowiedź
  7. Cześć Szukałem na forum i nie trafiłem na taki wątek, więc zakładam nowy temat Czy jest możliwość zaprogramowania oryginalnego kluczyka typu scyzoryk (np z vectry c) aby sterował fabrycznym centralnym zamkiem i alarmem w vectrze b ? Próbował już ktoś kiedyś ? Wiem, że są chińskie piloty scyzoryki dostosowane pod układ z kluczyka do vectry b, ale miałem teraz taki i jego trwałość jest mierna.
  8. Zgadza się Czyli połączenie mam dobre Dzięki za pomoc !
  9. Czyli ktoś pochrzanił na tym schemacie co ja wstawiłem.. Mam tak podpięte jak na tym zdjęciu co przesłałeś, z jedną różnicą Zaznaczyłem czerwoną kreską gdzie idzie mi drugi wężyk od EZ
  10. Widzisz Dziadek, a przed czyszczeniem nie brzęczał mi ten ez Jeszcze jedna rzecz mnie ciekawi, bo znalazłem taki schemat połączeń wężyków, czy on jest prawidłowy ? Wydaje mi się teraz że jeśli chodzi o EZ (na obrazku nr 1) od WG to mam wężyki na odwrót, ten żółty u mnie chyba idzie do WG a ten z niebieskiego gniazda idzie dalej... Chociaż wtedy chyba nie zaciągało by cięgna, a po wypięciu wężyków to ten wchodzący w niebieskie gniazdo na EZ ma podciśnienie i on przy EZ ma ten żółty filterek, a odpinając przewód od WG czuć podciśnienie od EZ
  11. Widziałem już ten schemat ale dzięki Teraz po otwarciu maski stojąc przy aucie słyszę brzęczenie elektrozaworków z tego co czytam to chyba normalne tak ? Wcześniej ich nie było słychać wcale
  12. Jestem już po zabawie Wnioski ? Operacja na pewno trochę pomogła Różnica jest spora, auto stało się trochę żwawsze, troszkę lepiej wkręca się na obroty Na pompie vacum na tym dolnym zaworku teraz czuć że ciągnie powietrze, chociaż mam wrażenie że jeszcze nie wystarczająco Co ciekawe sprawdziłem jak ciągnie podciśnienie od egra i bardzo się poprawiło po tym czyszczeniu sprężonym powietrzem Dzięki Dziadek vec ! Chociaż dalej to dziwne że bezpośrednio na pompie vacum mniej czuje wciąganie niż np na egrze Trzeba będzie chyba i tak pomyśleć o wymianie pompy
  13. Przeciśnie na pewno Więc jutro dam znać czy coś pomogło
  14. Dobra, dzięki za porady Mam nadzieję, że nie rozwalę pompy i nic nie uszkodzę Jeszcze pytanko czy można kupić i zastosować coś takiego ? http://www.mediaexpert.pl/srodki-czyszczace/sprezone-powietrze-walter-office-sprezony-gaz-400-ml,id-21887 Czy koniecznie musi to być ze sprężarki ?
  15. W tym temacie co podałeś jest zobrazowane dokładnie jak działa pompa itd, ale jak mam pompę na aucie to do tego dolnego króćca się nie dostanę żeby go sprężonym powietrzem przeczyścić.. A wdmuchując w ten zaworek idący od serwa raczej nie przeczyszczę tego dolnego ? Chyba że odepnę trójnik i uda się wtedy dostać do tej gumowej przejściówki (zaznaczona na zdjęciu), która wchodzi na króciec i przez nią wdmuchnąć powietrze