Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Forumowicz
  • Zawartość

    172
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O Raulek5

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok
  1. Uszczelka pokrywy zaworów

    Dziękuje Dziadek vec ! Zrobione wszystko cacy Zeszło cały dzień w sumie bo klucze 17 miałem za duże Musiałem w końcu skoczyć jechać dokupić mniejsze bo odpowietrzyłem autko (tak jak piszesz), ładnie odpaliło, ale się okazało, że przewody paliwowe idące do pompy paliwowej były za słabo dokręcone i trochę leciało paliwo... Teraz jest wszystko wporządku Bardzo się przyczyniłeś do mojego sukcesu i zaoszczędzenia kasy na mechanikach
  2. Uszczelka pokrywy zaworów

    Hej. Wyczyściłem układ dolotowy, wszystko zrobiłem, ładnie wymieniłem, poskręcałem i oczywiście co ? Nie odpala Nie wiem tylko dlaczego. Do tej pory jak wymieniałem np filtr paliwa to problemu nie było. Mam gruszkę do pompowania przed filtrem paliwa i podpompowałem, paliwo ładnie leci, tak samo w przewodach przelewowych jest paliwko, a jak kręcę to nie odpala. W poradniku o czyszczeniu dolotu było, że pierwsze odpalanie ma się odbyć z plakiem, ja tego nie zastosowałem, czy jest to obowiązek żeby odpalił ?
  3. Uszczelka pokrywy zaworów

    Dziekuje Ci za pomoc W sobote z rana biore sie za robote
  4. Uszczelka pokrywy zaworów

    Oznaczenie silnika mam X20DTH, ale pewnie zasada działania ta sama jak mówisz bo one się nie różnią za bardzo między sobą Fajnie by było gdyby po wyczyszczeniu i uszczelnieniu przybyło trochę kuni Piszesz, że pod wstawką z klapkami i na nich jest uszczelka, czyli w sumie tam są 3 uszczelki ? Bo ja zamówiłem dwie, takie jak na foto:
  5. Uszczelka pokrywy zaworów

    W takim razie moj blad Bede czyscil dolot Bede uwazal, zamkne klapki to tez mniejsze szanse beda ze cos wpadnie Jestes pewien ze przez to mam mniej mocy ? Ja mam ta wersje silnika co rura od turbo idzie przy vacum pompie, a nie nad silnikiem i wchodzi od razu do dolotu
  6. Uszczelka pokrywy zaworów

    Wiem Jednak się walnąłem.. Dziś tak jeszcze popatrzyłem dobrze na silnik i uszczelka od pokrywy zaworów jest dobra, a cieknie z kolektora ssącego, tam uszczelka już na oko widać, że jest tragiczna Będzie dużo więcej roboty Znalazłem poradnik, tylko boję się, żeby nie uwalić pompy wtryskowej
  7. Uszczelka pokrywy zaworów

    U mnie na 100% to nie pompa wakum, a jak przyjrzalem sie po myciu silnika to wyglada na wyciek z pod pokrywy zaworow dlatego chcialem uszczelke wymienic
  8. Uszczelka pokrywy zaworów

    Jestes wielki ! Balem sie, ze bede musial klapki zawirowan tez rozbierac zeby sciagnac pokrywe zaworow, albo ze moze cos trzeba ustawiac ponownie (np lancuch rozrzadu) dlatego wolalem zapytac na forum przed wymiana
  9. Cześć Mam wyciek w mojej vectrze 2.0 dti od strony kierowcy, z tego co się zorientowałem wyciek jest z pod pokrywy zaworów, czyli uszczelka będzie do wymiany. Powiedzcie mi czy można to samemu robić, żeby nic nie spieprzyć przy silniku ? Bez klucza dynamometrycznego się obędzie ? Uświadomcie mnie, czy wystarczy odkręcić pokrywę zaworów, przeczyścić miejsce gdzie jest uszczelka, założyć nową uszczelkę i całość skręcić ?
  10. Pojedyncze cyknięcie

    Cześć. Nie wiedziałem do jakiego to wrzucić, więc jest tutaj. Mam VB 2.0 DTI. Otóż wydobywa mi się z auta dziwny dźwięk od jakiegoś czasu i nie mogę zlokalizować co to jest. Chodzi o pojedyncze cyknięcie podczas dodawania/odejmowania gazu, lub puszczania sprzęgła. Cyknięcie generalnie występuje na każdym biegu, jednak najczęściej objawia się na 1 ewentualnie 2 biegu, jest nieregularne występuje tak powiedzmy w 60 % kiedy się naciska lub odejmuje gaz i tylko podczas ruchu auta, na postoju nic nie słychać. Dzwiek wystepuje również podczas cofania. Generalnie jak przez noc auto postoi to nie slychac nic, dopiero po przejechaniu kilku kilometrow sie ujawnia. Z początku myślałem, że to jakieś blaszki w tłumiku końcowym bo miałem skorodowany, tłumik został wymieniony a dźwięk pozostał. Na dziurach, kocich łbach nic nie słychać. Jak stałem na zewnątrz auta to dochodził z przodu od strony kierowcy. W załączeniu plik z nagraniem. Przeguby sprawdzałem skręcając mocno koła w jedną i w drugą stronę i ruszając, żadnych objawów/telepania auta. Poduszki chyba też to nie są ponieważ nie trzęsie mi się buda, przy odpalaniu, gaszeniu auta też nic się nie dzieje. Podpowiecie co jeszcze powinienem sprawdzić ? Czytałem kilka wątków odnośnie cykania i równie dobrze może to być jakaś śruba poluzowana, a może się okazać coś poważnego. Cykanie.m4a
  11. Hamulce po wymianie, problem ?

    Dzieki za odp, juz na poniedzialek sie umowilem z mechanikiem zeby mi to ogarnal bo ciekaw bylem czy to normalne czy nie, ale cichy117 mnie utwierdzil w tym ze nie ;( A sluchajcie czy grzanie na pewno nie jest kwestia dotarcza hamulcy i tarcz ? Bo do tej pory na nowym zestawie zrobilem zaledwie 25 km, a znalazlem w artykule cos takiego: Nierównomierny podział obciążenia spowoduje, że przez pierwsze 400-600 km przebiegu, w niektórych miejscach klocka temperatura będzie znacznie wyższa. Tekst pochodzi z tej stronki: https://brakestock.pl/instrukcje/view-docieranie-tarcz-oraz-klock-w-hamulcowych.html Chyba ze farmazony i brednie pisza, bo roznie to jest w internetach
  12. Hamulce po wymianie, problem ?

    Trafi mnie z tymi mechanikami Jade, place duze pieniadze i jeszcze cos sp***rza Dzieki, bede tam dzwonil dzis jak sie otworza...
  13. Panowie, jestem laikiem dlatego prosze o porade zeby byc pewnym. Wymienialem wczoraj u mechanika tarcze, klocki i szczeki z tylu w mojej vectrze. Przejechalem dzis np 8 km, z rozna predkoscia, ale hamujac delikatnie. Prawy tyl praktycznie zimny jest, a lewy jest rozgrzany, tarczy nie da sie dotknac, a felga jest ciepla. Dodam ze ta farba srebrna co jest na tarczach po zakupie to cala juz z leweg kola sie zdarla, a na prawym jeszcze jest (od wymiany przejechalem z 16km). W prawym tyle byl wymieniany tloczek, w lewym mechanik mowi ze chodzil idealnie wiec nie wymieniali. Moja obawa jest taka ze cos zrabali i zacisk trzyma ? Czy to sie musi dotrzec jakos ? Hamulce byly odpowietrzone.
  14. Niestety, gdyby chodzilo o wymiane hamulcy bo sie koncza to moglbym wpasc, ale u mnie juz calkiem z tylu zjadlo klocek wiec nie pojade tych 50 km Autko dzis oddane do mechaniora, czekam na wycene i efekty
  15. Bo kolega cały czas pisze o wymianach samemu, a nie każdy niestety ma tyle wiedzy i umiejętności Staram się jak mogę, bo wolę sam coś zrobić niż oddać do mechanika, ale nie zawsze się tak da Np w kwestii teraz hamulcy, nie znam się na tyle dobrze żeby je robić samemu, a jest to tak ważny element samochodu, że już wolę jechać do mechanika Doceniam pomoc, być może kiedyś się spotkamy na wspólnej naprawie Odwdzięczyć też się potrafię Teraz jednak i tak muszę skorzystać z usług mechanika, ponieważ do Tychów autem w takim stanie nie dojadę, albo będzie to bardzo niebezpieczne
×