Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Forumowicz
  • Zawartość

    61
  • Dołączył

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Raulek5

  • Urodziny

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok
  1. Proszę o poradę Jakie świece powinienem wybrać do viki b 2.0 DTI silnik przed liftem czyli x20dth ? Firmę Beru polecają, ale wchodząc np na aparts.pl i wprowadzając mój silnik wyskakują świece o długości 133 i 135 mm i nie wiem które powinienem wybrac ?
  2. Dziadek vec - jeśli kiedyś się spotkamy to masz u mnie flaszkę Niestety ale okazała się padnięta jedna świeca, trzy mają 0.9 om a jedna wgl nie pokazuje oporności. Za to dzięki Tobie zaoszczędziłem kasę na diagnozie, bo sam mogłem zlokalizować usterkę Niestety czeka mnie wymiana świec i to już u fachowca będę musiał zrobić, ciekawe czy się odkręcą Wymieniłem również filtr paliwa i autko odżyło Miałem jakieś wrażenie (i słuszne), że ostatnio coś zaczęło mulić Winowajca odnaleziony
  3. Aaaaha A ja byłem pewien, że depresator to mnie uratuje przed takimi cudami Zwlaszcza ze problemow z zapalaniem nie mialem wcale
  4. A myślisz, że to przez parafinę w filtrze powietrza jest ten błąd ? W końcu pojawia się tylko podczas rozruchu, ale fakt że ostatnio coś vectra słabsza jest niż zwykle. Właśnie widziałem to zdjęcie w innym wątku dlatego filtr paliwa chce wymienić jak najszybciej Ale dodawałem depresatora jednak więc raczej nie mam tak zapchanego filtra jak na zdjęciu
  5. Świec żarowych. Nie mam webasto ani innego dodatkowego ogrzewania, a wchodząc w testy przekaźnika świec żarowych pokazuje mi przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania i jego mogę włączyć w teście i jest aktywny wtedy więc git. Ale podczas zapalania auta jak wchodzę w bloki pomiarowe to mam jeszcze dodatkowo ten przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego i zakładam, że on też dotyczy świec a jest nieaktywny po przekręceniu kluczyka. W sobotę ma być temperatura bliższa 0 stopni więc może uda mi się ściągnąć fajki bez ułamania zaczepów a wtedy już pomierzę każdą świecę z osobna Teraz jest rano u mnie -7 stopni i już dłużej rozrusznik kręci zanim auto odpali Chociaż skłaniam się też ku wymianie filtra paliwa, bo pomimo ropy z shella i lania depresatora do baku to przy -26 stopniach przez chwilę auto skakało jak żabka gdy chciałem przyspieszyć więc zakładam, że parafina się wytrąciła.
  6. Dzięki ! Narazie próbuję ogarnąć przekaźnik świec, bo za zimno na dworze żeby dłubać przy silniku Za zimno jest żebym kapturki ze świec ściągał (boje się urwać plastikowe zaczepy), ale sprawdziłem oporność na gnieździe które idzie do przekaźnika i na jednej parze świec jest 0,07 om a na drugiej 0,08 om, więc drobna różnica jest co może wskazywać na świecę... Kurde takie mrozy przetrwał super silniczek a teraz się sypną PS. Jeszcze jedno pytanie dotyczące logów podczas zapalania bo mam coś takiego: Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,AktywnyPrzekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Na innych forach znalazłem wrzucone logi ludzi z mojego silnika i ten przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego mieli aktywny... Czy to nie on powoduje błąd P1635 ?
  7. Super robota ! Dzieki wielkie :-) Teraz bede mogl sprawdzic swiece, chociaz dostep widze latwy nie bedzie :-) Jeszcze jutro przekaznik tez sprawdze, czy nie pada...
  8. Cześć ! Słuchajcie, mam błąd P1635 (A), jak się orientowałem to prawdopodobnie padnięta któraś ze świec żarowych... Chociaż pomimo delikatnego mrozu -2 stopnie auto odpala idealnie, na wszystkie cylindry. Macie pomysły co jeszcze może taki błąd wywoływać, zaraz po odpaleniu silnika (obojętnie czy zimny po nocy czy cieplutki) check świeci się jakieś 10 sekund i znika autko chodzi normalnie cały czas Jeśli jednak padła któraś świeca, to mam problem, przeszukałem internet ale nigdzie nie znalazłem gdzie one są w silniku 2.0 DTI ? Wszędzie są porady jak je sprawdzić, ale kurcze ja nie wiem gdzie ich szukać Będę wdzięczny za pomoc
  9. Dziadek vec, ja kupiłem vectrę właśnie z zamienionym filtrem bez podgrzewacza (przy zakupie nie byłem świadom tego). Mrozy były u mnie -25 i vectra odpalała bez problemu Na osiedlu wiele młodszych aut stało a ja dumny wsiadałem do mojej teraz już 18 letniej vectry i odpalałem Paliwko zawsze shell i depresatora dodawałem
  10. OOO niezły numer... Dobrze wiedzieć Dzięki
  11. A to z vectry C pasuje też pompa do B ? Pamiętajcie, że mowa tu o tym starszym 2.0 DTI o symbolu x20dth
  12. Zdaje sobie sprawe ze auto to wydatki ale w domyśle mialem nówkę, 800 zł za czesc do auta wartego z 4 tys zl to jest duzo :-) 100 zl to malo, tylko pytanie czy taka pompa bedzie sprawna i jak dlugo wytrzyma :-)
  13. Dziękuję ! Ten zaworek zwrotny jest wymagany ?
  14. Dobra Postaram się w poniedziałek odwiedzić mechanika bo mam wolne. Tylko w przypadku siadania pompy vacum objawy nie powinny być stałe ? A tu auto różnie się zachowuje, po czyszczeniu egra jakiś czas miałem spokój z checkiem, teraz po wymianie filtra powietrza objawy na chwilę ustały Jeszcze jedna sprawa, czy na działanie pompy vacum ma wpływ temperatura ? I włączenie klimatyzacji ? Bo w zasadzie jak kupiłem auto (w marcu) był chwilowy problem, teraz przypomniałem sobie, że po pierwszym podpięciu kompa już miałem błąd P0400 ale wtedy myślalem, że to stary błąd, który został w pamięci bo sprzedający coś wspominał o wymianie egra Potem przez prawie całe lato nic się nie działo ( był błąd P0105 ale po czyszczeniu map sensora ustał) i teraz przy mrozach dopiero check zaczął się uaktywniać ponownie... Przejechałem jakieś 9 tyś km od zakupu auta więc jeśli okaże się to pompa vacum (odpukać bo koszty są duże) to chyba mam szczęście, że można jeździć tyle czasu z uszkodzoną Mechanik wakumetru nie posiada ;/ Postanowiłem sam kupić i posprawdzać sobie wszystko, tylko doradźcie mi bo szukam na allegro jakiegoś i są różne rozmiary gwintów, jaki powinienem wziąć ? 1/4 ? 1/8 ? Skąd bierzecie przewody podciśnienia do wakumetru ? PS. Dziś odpiąłem przewód idący z pompy vacum do serwa to na vacum czuć że palec wciąga, ale to mało miarodajne PS2. Wrociłem z auta, wywalał tylko błąd P0105, ale za to jak szalony. Przeczyściłem map sensor (zakładam, że on szwankuje) i zobaczymy jak dalej będzie się spisywała vectra
  15. Oj... Proszę nie czepiać się o tą pompę Nie było jeszcze możliwości podjechać do mechanika, a ta poprawa po wymianie filtra powietrza dała mi nadzieję...