Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Raulek5

Forumowicz
  • Zawartość

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Raulek5

  • Urodziny

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Śląsk

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 DTI 1999 rok
  1. Płynu od wspomagania nie wymieniałem, jak rozmawiałem w ASO to mi powiedzieli, że w moim modelu nie jest przewidziany harmonogram wymiany, poza tym jest ryzyko wycieków po wymianie Ogólnie na wspomaganie nie narzekam, chodzi lekko Nie, żadnych odgłosów, stuków nie mam Gdyby coś stukało/pukało to prościej by było znaleźć problem
  2. Za około 1,5 miesiąca chcę zrobić geometrię, to zobaczymy co się poprawi, bo ostatnio dużo władowałem w vectrę a zbliża mi się jeszcze ubezpieczenie
  3. W zasadzie powiem Wam, że pojeździłem dłużej po wymianie łączników stabilizatora i gum stabilizatora i mam wrażenie, że jest poprawa w prowadzeniu jeśli chodzi o wyższe prędkości Oczywiście w miarę możliwości warunków drogowych i pogodowych ale już mogę bujnąć moją viki bez obaw Pozostał problem opóźnionej reakcji samochodu na skręt kierownicy, przyjrzałem się temu bliżej i w pierwszym poście trochę przesadziłem, bo jak skręcę kierownicą o 1/4 obrotu to jest reakcja Ale jak mam tak skręconą o 1/8 to przy prędkości 10-20 km/h faktycznie auto reaguje z opóźnieniem i chyba tak być nie powinno. Drążki i końcówki drążków miałem sprawdzane i podobno jest ok, luzów brak, ale jadąc na geometrie będę chciał żeby mi wszystko jeszcze posprawdzali (zresztą to powinien być ich obowiązek przed robieniem geometrii). Na sprawdzenie maglownicy będę musiał podjechać do mechanika bo kanałem niestety nie dysponuję Teraz mam zimówki 195/65 R15, ale to ich ostatni sezon, już mają swoje lata i jak był śnieg to czasem było czuć jak się ślizgają Letnie mam ten sam rozmiar opon A ciśnienie sprawdzam regularnie przed każdą dłuższą trasą, albo raz na dwa tygodnie Chociaż w sumie nigdy w tym aucie ubytku ciśnienia nie miałem ani na letnich ani na zimowych
  4. Myślałem, żeby w niedługim czasie jechać na pełną geometrię. Ostatnio była robiona 2 lata temu i 20 tyś km temu Żadnych stuków nie mam, ani na postoju jak kręcę kierownicą ani na dziurach/zakrętach, również opony ścierają się równomiernie. Może coś z maglownicą jest nie tak..
  5. Cześć Pierwszy raz mam Vectrę, stąd moje pytanie czy to normalne czy muszę szukać usterki. Otóż skręcając kierownicą tak 1/4 obrotu przy prędkościach 10-20 km/h auto z opóźnieniem reaguje, tzn ja skręce kierownicą a faktyczny skręt auta następuje dopiero powiedzmy po około 3-5 metrach. Przy wyższych prędkościach tzn powyżej 40 km/h reaguje normalnie Nie mam luzu w układzie kierowniczym, teraz miałem wymieniane łączniki stabilizatora i sprawdzane drążki kierownicze. Dodam jeszcze, że przy prędkościach autostradowych 120-160 km/h auto sprawia wrażenie prowadzenia mało stabilnego, najeżdżając na nierówności mam wrażenie że auto zmieni diametralnie tor jazdy, tak samo przy wietrze (a autko jest niskie), pokonując tą samą trasę innym autem jadę wyluzowany z jedną ręką na kierownicy (wiem nonszalancja) natomiast jadąc vectrą z podobnymi prędkościami dwie łapki na kierownicy. Dodam, że puszczając kierownicę jedzie prosto, nie znosi go a w/w efekty są takie same na letnich i zimowych oponach. Do tej pory nie miałem odwagi jechać więcej niż 160 km/h na autostradzie vectrą, gdzie nawet starszym fiatem brava jechałem więcej Vectry tak już mają czy przy mojej coś może być uszkodzone ?
  6. Oby Ci służyło autko Powodzenia !
  7. I przy 4 tyś już Ci odcina
  8. Kupiłeś auto w ciemno ? 2.0 DTI silnik ? Powiem Ci, że lista usterek długa Ja jak kupiłem vectrę to w zasadzie nic nie musiałem robić poza standardową wymianą płynów, filtrów Dopiero niedawno zaczęły się problemy (stuki w zawieszeniu, padnięta świeca).
  9. Skoro się świeci dioda to pilot raczej sam w sobie jest sprawny. Ale zajrzeć do środka nie zaszkodzi, zobaczyć czy wszystko w nim gra Gratuluję zakupu
  10. A oglądałeś filmik ? Można zaprogramować i imo i otwieranie drzwi, musisz tylko posiadać kod dostępu do auta, jeśli go nie masz to są zakłady które za 50-100 zł Ci go odczytają Pytanie czy ten drugi pilot co masz to ma czystą elektronikę, niezaprogramowaną, czy pochodzi z jakiegoś innego auta. Ewentualnie może coś w pilocie nie działa na płytce. Sprawdzałeś go ? Może bateria jest do wymiany ?
  11. Trzeba by zaprogramować. Masz dostęp do OP-Coma ? Jeśli tak to tu masz wyjaśnione jak to prosto zrobić:
  12. Oj zdziwiłbyś się Jakiś łebek po pijaku dla zabawy może ukraść a wtedy właśnie brak imo mu to umożliwi Jest zabawy bo imo jest powiązane ze sterownikiem silnika i trzeba kodować sterownik. Jeśli Ci nie zależy na zabezpieczeniu to możesz wyjąć pestkę z dobrego kluczyka i podkleić ją gdzieś w okolice stacyjki tak żeby łapała
  13. Chodzi o kradzież Wtedy praktycznie dziecko nawet może Ci odpalić samochód, bo nie masz już żadnego zabezpieczenia
  14. silnik kontrolki

    Podpięcie pod komputer to w większości warsztatów koszt 50 zł, skoro zapalił Ci się check to na pewno błąd jest w pamięci. Takie wróżenie z fusów nie ma sensu Bo równie dobrze możesz wymienić wszystko tylko bude zostawić żeby wyeliminować kontrolkę
  15. Albo brakuje Ci pestki imobilajzera w kluczyku, albo jest niezaprogramowany. Ceny są różne ale taka usługa do tanich nie należy. Możesz też pobawić się z odpięciem imobilajzera i wtedy każdym kluczykiem odpalisz, ale wiadomo z czym to się wiąże