Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

rank1

Forumowicz
  • Content Count

    97
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About rank1

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    wielkopolskie
  • Auto
    signum z32se

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. tak, dym o którym mówisz to po prostu para wodna która szybko znika. Biały dym ze spalania płynu chłodniczego jest bardzo gęsty i nie znika tak szybko jak para.
  2. niestety raczej na pewno to będzie upg :/
  3. nie ma takiej opcji... raczej nieszczęśliwy splot wydarzeń Po czym stwierdzasz że to uszczelka?
  4. ja do siebie kupiłem magneti marelli... niby też g**no ale działa
  5. Sprawdzałeś przy okazji przewody gumowe wychodzące z pompy? Często pękają i nie uzyskasz już prawidłowego ciśnienia
  6. może stukanie to złe słowo... coś brzęczy jakiś element jest luźny. Sprawdzę ten słupek i podszybie przy wycieraczkach
  7. Witam. Pany mam problem... coś stuka mi w podszybiu od strony kierowcy. Czy pod deską rozdzielczą zaraz przy szybie mogą być jakieś luźne elementy? Z tego co się orientowałem to deska rozdzielcza występuje jako cały element i jedyne luźne elementy to kratki nawiewu na szybę. Mimo wszystko coś mi tam brzęczy jak jade po dziurach i niemiłosiernie mnie to wq... Czy ktoś miał podobnie ? co warto sprawdzić bo nie będę demontować całej deski...
  8. z32se nie ma zmiennych faz
  9. kup nową pompę z koszykiem koszt koło 130zł wymienisz zapewne sam
  10. Serio weź zobacz pompę paliwa. Co z tego że słychać ją po przekręceniu kluczyka jak może nie podawać prawidłowego ciśnienia i nie odpalisz... Miałem tak u siebie
  11. Olej 5W30 ja osobiście lałem valvoline z normą dla GM. Oleju wchodzi niecałe 5l (chyba 4,75 jak pamiętam). Korek spustowy (M17 klucz) masz w misce dostęp jest bardzo dobry, do filtra również raczej proponuję od dołu (obudowa alu na klucz + wkład) jeśli już się bawiłeś w wymiany itp to nic cię tam nie zaskoczy. Co do płynu chłodzącego to tak jak napisałeś
  12. po co chcesz zmieniać sondy skoro nawet ich nie sprawdziłeś?
  13. zawsze możesz kupić używkę na allegro, podłączyć sprawdzić jak pracuje, jeśli tak samo to odsyłasz i prawdopodobnie twój evap działa prawidłowo.
  14. możesz mieć pęknięty kolektor wydechowy przy silniku skoro czuć spaliny w kabinie z kratek nawiewu. Jeśli śmierdzi benzyną sprawdziłbym zawór EVAP (odpowietrzanie zbiornika paliwa) oraz dekiel pompy paliwa pod tylnymi siedzeniami.
×
×
  • Create New...