Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Borixion

Forumowicz
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Borixion

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra c 1.9 cdti 120 km 2006

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Naprawione. Przeczyszczona skrzynka z bezpiecznikami obok akumulatora i wszystko śmiga. W koncu mozna sie cieszyć z czystych szyb kiedy tulko chcę [emoji23][emoji23] Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  2. Nie słychać pompki (ale sama pompka działa bo sprawdzałem) i nie działa tez wycieraczka w tym trybie. Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  3. Ja cały czas jeżdżę bez spryskiwaczy, niestety nie udalo nnie się rozwikłać owej zagadki, troche z braku czasu a troche z lenistwa. U mnie na bank nie jest to problem zamarznietego plynu bo problem pojawił sie w lecie[emoji2957] Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  4. Cim również podmieniłem i nic. Mozliwe ze jakiś przewód moze być uszkodzony? Nie mam juz pomyslu
  5. Tez nie to, poczyścilem koszyczki i nadal nic.
  6. Czyli muszę zdjac kierownicę i w ten sposób dostanę sie do modułu? trochę mam obawy bo będzie to "mój pierwszy raz" znalazlem juz kilka tutorialów jak to zrobic. Nic tylko brac narzędzia i do roboty. Tylko caly czas mnie zastanawia jak to sie mogło stac ze wieczór wcześniej wszystko z wycieraczkami i spryskiwaczem bylo git a rano juz klapa.
  7. Czy masz na mysli miejsce w którym "porusza się " manetka?
  8. Sprawdziłem przekaźniki i bezpieczniki, pomka polaczona na krótko również działa
  9. Witam wszystkich, mam podobny problem, z tym że nie działa mi spryskiwacz tył i przód (nie słychać w ogóle pracy silniczka pompki) do tego nie działają wycieraczki w tzw. Pozycji spryskiwania. W inych trybach wycieraczki działają bez zarzutu. Pozdrawiam
  10. Znaleziony. Cała wiązka kabli w okolicach paska alternatora ocierala o rolkę i owa rolka uszkodziła 11 kabelków. Widocznie slabo polutowałem jeden z nich (cienki brązowy z białym paskiem) i podczas składania wiązki rozerwał się. Teraz juz swiatlo stopu dziala normalnie i wskazanie paliwa tez wróciło.
  11. U mnie to byl przetarty kabelek w okolicach alternatora ( brązowy z białym paskiem). Lutowanko i izolowanie. Problem naprawiony.
  12. Usterka znaleziona, szereg poprzecieranych kabli w okolicach alternatora. Kable polutowane i zaizolowane. Swiatlo stopu reaguje. Tylko teraz pojawil sie kolejny problem. Mianowicie wskazowka od poziomu paliwa nie dziala,( a wczesniej bylo dobrze) i komputer pokladowy pokazuje wartosc F. Dodam ze pompa dziala i samochód odpala. 
  13. Usterka znaleziona, szereg poprzecieranych kabli w okolicach alternatora. Kable polutowane i zaizolowane. Swiatlo stopu reaguje. Tylko teraz pojawil sie kolejny problem. Mianowicie wskazowka od poziomu paliwa nie dziala,( a wczesniej bylo dobrze) i komputer pokladowy pokazuje wartosc F. Dodam ze pompa dziala i samochód odpala.
  14. Komputer nie widzi błędów. A światła nadal świecą.
  15. Jako ze i tak musze czekac do jutra na zeskanowanie błędów, to musze jeszcze raz zajrzeć pod maske w miejsce gdzie wcześniej izolowałem przewód, moze tam jest jeszcze jakies zwarcie. Bo nie daje mi to spokoju.
×
×
  • Create New...
UP