Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Robsonk

Forumowicz
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Robsonk

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Lututów

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C

Recent Profile Visitors

230 profile views
  1. Panowie podpowiedzcie bo nie mogę znaleźć informacji. VECTRA C przedlift. Czy poduszkę powietrzną kierowcy na dwie taśmy można podpiąć pod jedną taśmę która wychodzi z kierownicy? Chcę zmienić kierownicę czteroramienną przedliftową na trzy ramienną przedliftową i kupiłem trzyramienną razem z poduszką na dwie taśmy, natomiast w samochodzie mam kierownicę z poduszką na jedną taśmę. Da się to jakoś ze sobą poskładać czy trzeba szukać poduszki do kiery trzyramiennej na jedną tasmę?
  2. Panowie wreszcie sukces. Tempomat zaczął działać. Wszystkiemu była winna manetka. Na moje szczęście lub nieszczęście dopiero trzecia manetka okazała się sprawna. Przyciski działają jak należy zarówno w blokach pomiarowych jak i podczas jazdy. Teraz można cieszyć się jazdą z tempomatem
  3. Blaszki w CIM'ie podgięte i spryskane preparatem czyszczącym, ale objawy wciąż takie same.
  4. Czyli tak jak myślałem manetka do oddania lub wymiana na inną.
  5. No właśnie nie mam dostępu do tech'a ale mam swojego OP-COM'a. Sprawdziłem błędy i pokazało się takie coś: B3715 - Brak komunikacji CAN z . centralką elektr. w kom. silnika (UEC) (00) - Nie występuje B3794 - Obwód przełącznika tempomatu - usterka (08) - Nie występuje B3794 - Obwód przełącznika tempomatu - przerwa w obwodzie lub napięcie za wysokie (04) - Nie występuje P0567 - Błąd sygnału "wznowienia" tempomatu (00) - Nie występuje P0568 - Błąd sygnału "ustawienia" tempomatu (00) - Nie występuje P1189 - Obwód wylacznika/czujnika cisnienia oleju silnikowego, wadliwe
  6. Skasowałem wszystkie błędy OP-COM'em i tempomat ruszył,ale górny przycisk manetki szwankował bo albo załączał za którymś razem albo rozłączał tempomat zamiast przyśpieszać o 3 km/h. Ogólnie jeszcze wczoraj chodził. Dzisiaj po przejechaniu ok 20 km tempomat znowu zdechł i w ogóle nie chce się uruchomić. Musze iść do samochodu i podpiąć OP-COM'a i zczytać błędy,ale podejrzewam że będzie to samo co poprzednio: P0567 - błąd sygnału wznowienia tempomatu i P50568 - błąd sygnału ustawienia tempom. Jak sprawdzę to się odezwę.
  7. Nie za bardzo chce rozbierać manetkę i ingerować w jej budowę bo mam możliwość jej wymiany u sprzedającego na na inny egzemplarz. Tylko nie wiem czy to rzeczywiście wina manetki czy gniazda CIM.
  8. Panowie po ciężkich bojach tempomat wreszcie ruszył ale zawsze musi być jakieś "ale". Górny przycisk manetki działa dopiero za którymś razem, a jeśli już zadziała to ponowne jego naciśnięcie często powoduje wyłączenie tempomatu zamiast przyśpieszenie o 3 km/h. Jak myślcie czy to wina manetki czy styków w CIM ? A co do uruchomienia tempomatu pomogło zwyczajne kasowanie wszystkich błędów OP-COM'em.
  9. Dodam jeszcze że pojawiają mi się 2 błędy P0567 - błąd sygnału wznowienia tempomatu i P50568 - błąd sygnału ustawienia tempomatu
  10. edytowałem post dodając wersję silnika. dziwne że tego nie widać. Mój samochód to Vectra C z 2002 r. z22se. Czujnik sprzęgła był oryginalnie.
  11. Panowie pomóżcie. Wrzuciłem manetkę od tempomatu do auta bo myślę sobie a co ja też chce mieć tempomat. Aktywowałem op-com china 08/2010 w silniku, wskaźnikach i CIM. Tempomat nie działa. Wyjąłem manetkę i wrzuciłem do Vectry brata. U niego na mojej manetce tylko miga kontrolka i tempomat się wyłącza - wniosek uwalona manetka, bo na jego manetce u niego temp. działa bez problemu. Kupiłem inną manetkę. Wpiąłem do samochodu i kicha tempomat wciąż nie działa. Wyczyściłem styki w manetce, sprawdziłem czujniki sprzęgła i hamulca - oba sprawne. Wszędzie tempomat jest zaprogramowany a w blokach pomia
×
×
  • Create New...
UP