Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

T-bone

Forumowicz
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About T-bone

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Vectra B 2.0 dti

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Multitimera jeszcze nie zamawiałem. Tylko dodam, że dzisiaj sprawdziłem i nie mam przeciwmgielnych przednich oraz tylniego. Zawsze były. Jaki to ma związek z podświetleniem zegarów?
  2. Jedyna kostka jaka tam jest to ta która prowadzi do TIDa. Ta jest OK. Zegary nakłada się na slot który ma na oko tak ze kilkanaście pinów. Tam wszystko wygląda jak należy, nic nie odstaje, nic nie jest wyłamane. Nawet wyciągałem ten slot bo idzie go podważyć i oglądałem go od tyłu. Tam jest wszystko wizualnie w porządku.
  3. Cześć, mam trochę nietypowy problem a mianowicie podczas jazdy poszedł dym z okolicy gniazda bezpieczników, spalił się bezpiecznik bodajże 5a który odpowiada za podświetlenie zegarów + panelu nawiewu. Najlepsza rzecz jest taka, że jak wyciągnę same zegary to bezpiecznik się nie spala no i działa podświetlenie panelu nawiewu. Jak tylko włożę z powrotem zegary to momentalnie wypala mi ten bezpiecznik. Zamówiłem drugi zestaw zegarów (używany) i robi się to samo więc stawiam na to, że mimo wszystko to nie wina zegarów. Oryginalny licznik nie ma oznak popalonych ścieżek, żarówki też są OK bo s
  4. Nie odpinałem ponieważ elektryka przestawała wariować po odłączeniu radia. Nie ma odbiornika pod wariujące napięcie więc nie powinno być problemu. Z resztą gdyby się coś dalej działo niedobrego to już wiem gdzie najpierw szukać przyczyny.
  5. Problemem okazał się przewód stałego napięcia 12V na radio z oryginalnej wiązki samochodu. Były skoki napięcia na zgaszonym silniku pomiędzy 10.3V a 11,9V. Wiązkę zostawiłem w spokoju a przeciągnąłem nowy grubszy przewód bezpośrednio z akumulatora prosto do radia. Radio gra, nie wyłącza się no i TID przestał przygasać. Przestały też wariować wskazówki prędkości i obrotów (wyjaśnienie poniżej). Warto wiedzieć: Spadków z początku (1-2 miesiące temu gdy pojawiło się pierwsze wyłączanie się radia) nie było w ogóle bo sprawdzanie napięcia miernikiem to było pierwsze co robiłem. Po
  6. Witam, mam problem natury elektrycznej, otóż czy to na postoju czy podczas jazdy, losowo przygasa mi podświetlenie TIDa oraz radia. Radio czasami potrafi dosłownie na ułamek sekundy stracić dźwięk. Przygasanie wygląda tak, że wyświetlacz TID oraz radio ledwo co świecą. TID jest cały blady jakby dostawał 30% prądu. Licznik działa sprawnie i nie przygasa. Jedynie sam TID i radio. Przygasanie może trwać od jednej do kilku sekund. Mogę ten problem chwilowo "zniwelować" włączając kierunkowskaz. Wtedy podświetlenie z TIDa i radia wraca do normy i działa na 100% do kolejnego przygaśni
  7. Witam, mam problem natury elektrycznej, otóż czy to na postoju czy podczas jazdy, losowo przygasa mi podświetlenie TIDa oraz radia. Radio czasami potrafi dosłownie na ułamek sekundy stracić dźwięk. Przygasanie wygląda tak, że wyświetlacz TID oraz radio ledwo co świecą. TID jest cały blady jakby dostawał 30% prądu. Licznik działa sprawnie i nie przygasa. Jedynie sam TID i radio. Przygasanie może trwać od jednej do kilku sekund. Mogę ten problem chwilowo "zniwelować" włączając kierunkowskaz. Wtedy podświetlenie z TIDa i radia wraca do normy i działa na 100% do kolejnego przygaśni
  8. Zakładając, że to jest przyczyną to co mogę zrobić żeby układ przestał mi się ciągle zapowietrzać?
  9. Mam problem z 2.0 dti (x20dth). Przy całkowicie zimnym silniku, tuż po rozruchu silnik zdławia się na chwilę po czym wraca do normalnej pracy. Proszę zerknąć do filmika od 30 sekundy. Spadają obroty poniżej 400 po czym szybują do ponad 1000 i wyrównują się. Do tego momentu nie ma sensu jechać bo za chwilę silnik się zdławi całkowicie i tak czy siak muszę przystanąć. Po przydławieniu mogę wcisnąć gaz do dechy i auto śmiga normalnie. Przy silniku letnim lub ciepłym problem nie występuje. Co to może być? Przebieg auta to pewnie dwa razy tyle co jest na liczniku. EGR sprawny (nowy), wymi
×
×
  • Create New...
UP