Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Kupa_smiechu

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kupa_smiechu

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 02/06/1983

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Zainteresowania
    Fizyka kwantowa.

Dodatkowe pola

  • Województwo
    warmińsko-mazurskie
  • Auto
    Vecrra C 1.8 benzyna 140 KM 2007r.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć, wyrzuca płyn chłodzący i zasysa wąż od chłodnicy do termostatu. Jakiś czas temu wywaliło mi płyn chłodzący i miałem problemy z załączaniem wentylatora chłodnicy, moduł wymieniłem, korek też. Było ok przez miesiąc. Teraz wywaliło płyn i zasysa wąż chłodnica - termostat. Zassanie dzieje się gdy termostat (raczej ) się otwiera, jak osiągnie 102 za chwile węże na dużym obiegu robią się ciepłe, temperatura spada na 98 no i zasysa ten wąż i lawinowo wzrasta poziom płynu aż do przelania. Co obstawiacie, korek? kupić oryginalny GM? Dodam że brak wyraźnego charakterystycznego syknięcia pr
  2. Cześć, dla chcących wiedzy co do nowych modułów, nie ma ich w Polsce i nie będzie, nikt tego nie produkuje nawet GM. Obdzwoniłem 9 serwisów Opla w siedmiu miastach w Polsce, wszędzie jeden tekst ...nie ma i nie będzie. Dodam również że w Niemczech tez mi tego szukano i stan taki sam jak w PL . Dziwne to bo samochody nie takie stare i pełno tego jeździ...Pozdrawiam,
  3. A więc banalna sprawa, obróciłem szczotkotrzymacz o 180° i jest jak trzeba. Silnik kręcił w drugą stronę. Uważam to za rozwiązanie problemu poruszonego w tym wątku. Pozdrawiam. Marek.
  4. Sukces, obróciłem szczotkotrzymacz o 180°, kręci jak trzeba. Nie sądziłem że można to źle zamontować. Problem rozwiązany. Dzięki Panie Cretux. Pozdrawiam.
  5. A więc, wentylator kręci w drugą stronę! Tylko czemu? Rozbieram silnik.
  6. Cześć, nie tworząc nowego temat, piski z wentylatora temat znany , dmuchawa wyjęta wyczyszczona i nasmarowana, jest luz wzdłużny na osi silnika- czy u Was też taki występuje i jak duży? i druga sprawa, wymieniłem szczotki bo było ich tam około 5mm, u gościa od rozruszników kupiłem szczotki z dodatkiem miedzi. Silnik działa z tym że po zamontowaniu słychać że pracuje ale z kratek wentylacyjnych praktycznie nie leci powietrze, wcześniej zdejmowało czapkę z głowy. Pytanie mam też takie czy gdzieś zaraz za dmuchawą jest jakaś centralna główna klapa odcinająca wszystkie kratki nawiewu? d
  7. Cześć, czy problem został rozwiązany?
×
×
  • Create New...
UP