Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

ShoofeL

Forumowicz
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

  1. Zrozumiałym wyząbkowane na tylnej osi, ale na przedniej... Tak czy siak będę reklamował. Mam wydruk ze zbieżności i papiery z przeglądu więc jakieś argumenty do dyskusji są... Zobaczymy co z tego wyjdzie...
  2. Na pewno będę je reklamował bo nie da się tak jeździć... Dokulam się na spokojnie do zimy i wtedy jak założę zimówki, to odeśle ten chłam. Zobaczymy, czy klepną reklamację, bo czytałem, że producenci opon często gęsto zwalają winę na stan samochodu... Dam znać co z tego wyszło...
  3. W kwietniu kupiłem Kumho Ecsta SPT KU31 215/50/17 W - przejchałem około 7000km i mogę się teraz podzielić opinią - DRAMAT ! Opona strasznie dudni, trzęsię kierownicą, i wydaje odgłos kończącego się łożyska... Przestrzegam przed kupnem tych opon - na początku były rewelacyjne - trzymały na mokrym i suchym jak szalone, ale w miarę robienia km dziadostwo się pokazuje... Wszystko oczywiście sprawdzone i felgi nie są krzywe, łożyska są ok, żeby nie było, że piszę opinię na pałę.
  4. W kwietniu kupiłem Kumho Ecsta SPT KU31 215/50/17 W - przejchałem około 7000km i mogę się teraz podzielić opinią - DRAMAT ! Opona strasznie dudni, trzęsię kierownicą, i wydaje odgłos kończącego się łożyska... Przestrzegam przed kupnem tych opon - na początku były rewelacyjne - trzymały na mokrym i suchym jak szalone, ale w miarę robienia km dziadostwo się pokazuje... Wszystko oczywiście sprawdzone i felgi nie są krzywe, łożyska są ok, żeby nie było, że piszę opinię na pałę.
  5. Taka pierdoła a napsuła nerwów. Faktycznie jakby było gdzieś głębiej to musiałbym instalację pruć, ale na szczęście było na widoku i obeszło się. Ogarnięte i fura znowu śmiga jak szalona
  6. Wygląda na to, że zagadka rozwiązana Winowajcą okazała się przetarte kabelki w wiązce ABS. Poprzedni właściciel widocznie wiedział o problemie, bo niezbyt profesjonalnie zaizolował przewody - pożałował taśmy izolacyjnej i problem dotknął mnie. Przez weekend zrobiłem ponad 500 km bez żadnego problemu i ani jednej kontrolki na liczniku A oto i foto winowajcy całego zamieszania:
  7. Wieczorem zauważyłem dziwną przypadłość wracając od gazownika. Mianowicie przejeżdżając przez próg zwalniający kontrolki się zaświeciły, a na kolejnym progu zgasły - ewidentnie coś jest gdzieś luźnego w przewodach i łączyjak chce. Tylko nie wiem jeszcze czy to w komorze silnika, czy w kabinie. Dzisiaj zabieram się za kostki i kable pod maską, przy kołach, kabinę zostawię ewentualnie na potem...
  8. Zobaczymy co z tego wyjdzie. Będę się z Tobą jutro kontaktował. Jutro zmieniam jeszcze jedną cewkę na nową bo znowu poszarpuje i potraktuje kontakt sprayem wszystkie wtyczki i połączenia. Zobaczymy co z tego wyjdzie.
  9. Na chwilę obecną auto ma odpiętą instalację LPG i dalej sypie błędami. Może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze można sprawdzić, gdzie zajrzeć ? reset - może spróbujemy jeszcze raz na tym Twoim CIM'ie na którym nie było wtedy błędów ? Zobaczymy co się podzieje...
  10. Tak. Zmienione są. Junior mi je programował. Czyli teraz jest taka konfiguracja jak wtedy gdy ten jeden dzień nie było problemów, ale to mógł być przypadek akurat.
  11. Wczoraj jak wiozłem furę do gazownika, to przez jakieś 50 km był spokój, ale ostatecznie pojawiły się kontrolki i wskazówka prędkościomerza przestała działać. Dzwonił gazownik i powiedział, że od rana próbuje wywołać błędy, jednakże nieskutecznie. Po przeskanowaniu kompem wyrzuca mu jedynie błąd U2139. Dzisiaj odpina całą elektronikę z LPG i pojeździ trochę na benzynie żeby wykluczyć instalację LPG jako prowodyra całego zamieszania. Generalnie wygląda na to, że wracamy do punktu wyjścia...
  12. Kupie dzisiaj dwa żółte przekaźniki i zmienię obydwa dla pewności. Dam znać jaki efekt to przyniesie. Po rozmowie telefonicznej z gazownikami okazuje się, że wpięli się w obwód OBD i możliwe, że instalka LPG sypie po Canie. Jutro wiozę do nich auto i zobaczymy co będzie po odbiorze.
  13. No niestety problemów ciąg dalszy. Nic się nie zmieniło poza tym ze jak na początku wystarczyło odpiąć kleme to od razu łapał a teraz za 20 razem dopiero. Wyciągnięcie bezpiecznika lpg tez nie pomaglo. Przejrzałem dzisiaj wiązkę czy nie ma jakiś przetarć i nic nie zauważyłem. Bezpieczniki ok, przekaźniki podmieniane na inne sprawne i tez nic.Już tracę głowę do tego. Może macie jeszcze jakieś pomysły co zrobić, co sprawdzić? Jutro dzwonie do gazownika i wiozę auto na reklamacje bo ewidentnie po instalce lpg zaczęły się problemy. Może jak przejrzą instalke to coś znajdą. Będę raportowal co i jak.
  14. W takim razie musisz sobie dodać do 28mm. grubość dystansu i tak dobierzesz śruby.
  15. No to w takim razie śruba M12 x 1,5 ale niech ktoś jeszcze potwierdzi.
×
×
  • Create New...