Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

bocian92

Forumowicz
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About bocian92

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    opolskie
  • Auto
    Opel Vectra B
  1. Witam a jak to sprawdzić na obrotach czy na postoju?? Mi się zdaje ze właśnie ma więcej powietrza jak paliwa. A bez przeróbki mapy się nie obejdzie?? Z hamownia się na razie wstrzymam do puki nie ogarne tematu o co chodzi z tym brakiem mocy czasami.
  2. Witam.Posiadam Opel Vectra B 2.0 DI 16V 97r. problem polega na skokach mocy podczas jazdy po wymianie turba no mocniejsze,gdyż stara turbina się rozlała 3 dni temu i postanowiłem już założyć mocniejszą i tak się wczoraj stało po 15godz. pracy turbo było na miejscu (było to turbo od Volvo 760 2.4 TD). Podczas jazdy testowej z początku muł ale po chwili się rozkręcał i były bardzo dobre efekty ale nie zawsze niestety czasami mu odwalało i auto nie chciało jechać a czasami istny szatan po prostu coś tak jak by miejscami nie doładowywał.Przejeździłem wczoraj 200km i jakieś 150km szedł bardzo
  3. A powiedz mi czy jak bym założył inna turbinę mocniejszą to nie wydmucha mi uszczelko pod głowicą lub jakieś inne awarie?? i czy wpłynie to jakoś lepiej na prace silnika
  4. Witam też tak myślałem że to już winna pompa będzie gdyż był problem z zapowietrzaniem się i doś często nie paliła i długo się kręciło nim złapała. A co radzicie dać do sprawdzenia??czy od razu do regeneracji?? I z jakimi kosztami trzeba się liczyć i gdzie wysłać żeby nie wyszło za drogo a dobrze?? I mam takie pytanie jeszcze bo turbo mi juz siada a kolega ma z volvo 2,5 i z vectry 110KM turba i zastanawiam sie czy da sie z tym cos zrobic zeby .podmienic
  5. ale to zadnej regulacji nie ma nawed na kole od pompy??
  6. Sorry pomyliło mi się miałem na myśli ten sterownik pompy bo tak jak w vw to sie nastawnikiem lekko manewroje. To moze ktoś mi wytłumaczy jak się zabrać do ustawiania bo kąt wtrysku to wiem jak,a na pompie tez sie coś reguluje?? (jeśli tak to w jaki sposób ??) I jeszcze jedno jeżeli zacznę ustawiać "pożądany początek wtrysku" to na jakie wartości nmiejsze czy większe?? Tak żeby auto było dynamiczne i normalne osiągi spalania. Dziękuję bardzo za pomoc....
  7. aha ok przyjrzę się temu a tak to czujnik oleju urwałem ale juz ogarniete A wiesz może jak sie ustawia nastawnik??
  8. Witam serdecznie. Posiadam samochód Opel Vectra B 2.0 DI 16V 1997r silnik;X20DTL problem polega na tym ze auta ma brak mocy okazało się ze wydmuchało uszczelkę pod kolektorem i po naprawie zero różnicy i mam takie pytanie -czy może być przyczyna źle ustawiony kat wtrysku lub nastawnik??bo jedno i drugie było ruszane ;nastawnik w regeneracji ;a mechanik do tego ściągnął całą pompe nie wiem po co i ustawiałem to wszystko na znaki z blokadami i nie ustawiałem więcej kata wtrysku a nastawnika wcale nie ruszałem (może źle ustawione wszystko??) Dołączam zdjęcia bloków
  9. Może tak być nigdy nie sprawdzałem po świetach jak sie uda to posprawdzam i dam znać a teraz i tak dzieki wielkie za pomoc i wesołych świat. Witam chciałbym prosić o rade gdyż auta ma nadal brak mocy okazało się ze wydmuchało uszczelkę pod kolektorem i po naprawie zero różnicy i mam takie pytanie -czy może być przyczyna źle ustawiony kat wtrysku lub nastawnik??bo jedno i drugie było ruszane ;nastawnik w regeneracji ;a mechanik do tego ściągnął całą pompe nie wiem po co i ustawiałem to wszystko na znaki z blokadami i nie ustawiałem więcej kata wtrysku a nastawnika wcale nie
  10. Czyli z podciśnieniami jest wszystko w porządku??
  11. A z tego seleniodu wychodzą jeszcze gumowy przewody i są wpięte do kabiny wewnątrz do czego służą?? Czyli połączenie jest odpowiednie??
  12. Ok to ten przewód ma być podłączony do tego zbiorniczka czy do slenoidu?? Bo wlasnie te dwa nie były podłączone i je mechanik montował czyli ten od zaworu klimatyzacji i tego trujnika za filtrem nie było...
  13. Czyli wszystko dobrze podłaczone?? Jaki zawór za turbo?? To mi wszystko gra tylko według schematu muszę podłączyć przewód z trójnika do slenoidu a z zaworu klimatyzacji do zbiorniczka tak??
  14. Ok to wszystko się ogarnie.Mam fotki z połączenia podciśnień i mam pewne obawy Z trójnika za filtrem paliwa leci jeden przewód do zaworka sterujacego turbina,jeden leci z vacu pompy i trzeci do podszybia i jest wpięty w tą kwadratowa kostkę I zastanawiam sie czy on nie ma byc wpiety do tego A z zaworu klimatyzacji idzie gumowy wezyk do podszybia i jest podłączony do tego zaworka tym kolankiem z boku Czy to wlasnie nie ma byc inaczej podłączone??Według schematu tak...
×
×
  • Create New...
UP