Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tedi_p

Forumowicz
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About tedi_p

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    śląskie
  • Auto
    Opel Vectra C 1.9 CDTI 150km 2005r
  1. Witam, Ja mam podobny problem. Jak faluje na wolnych obrotach słychać jakby się dławił. Na ECU żadnych błędów. Ostatnio doszedł problem z rozruchem. Ciężko pali po dłuższym postoju. Musze trochę kręcić zanim odpalę a później tak jakby nie palił na wszystkie cylindry i wtedy jasne kopyt idą z wydechu około 3-4 sekund. Po czym się uspakaja i wszystko pracuje równo. Robiłem test przelewy wtryskiwaczy i wszystko OK. EGR sprawny. Sprawdzałem parametry silnika podczas falowania i efekt taki że od momentu początku falowania wszystkie parametry zaczynają wariować (korekty na wtryskach, ciśnienie paliwa, EGR, przepływomierz) wszystkie parametry skaczą góra dół. Również podejrzewam regulator lub czujnik ciśnienia.
  2. Witam, Ja mam podobny problem. Jak faluje na wolnych obrotach słychać jakby się dławił. Na ECU żadnych błędów. Ostatnio doszedł problem z rozruchem. Ciężko pali po dłuższym postoju. Musze trochę kręcić zanim odpalę a później tak jakby nie palił na wszystkie cylindry i wtedy jasne kopyt idą z wydechu około 3-4 sekund. Po czym się uspakaja i wszystko pracuje równo. Robiłem test przelewy wtryskiwaczy i wszystko OK. EGR sprawny. Sprawdzałem parametry silnika podczas falowania i efekt taki że od momentu początku falowania wszystkie parametry zaczynają wariować (korekty na wtryskach, ciśnienie paliwa, EGR, przepływomierz) wszystkie parametry skaczą góra dół. Również podejrzewam regulator lub czujnik ciśnienia.
×
×
  • Create New...