Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

toka44

Forumowicz
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

toka44 last won the day on November 27 2018

toka44 had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About toka44

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Astra H

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Poszukuję kostki, wtyczki, złącza (jak zwał tak zwał) która dochodzi do czujnika wałka rozrządu w silniku z19dth. W necie nic nie mogłem znaleźć może to się jakoś fachowo nazywa? tutaj foto czujnika z wtyczką z neta
  2. Gdy wyciągnąłem wtyczke zauważyłem ze jest złamana i lata luźno. Gdzie moge zakupić taką wtyczke szukałem w necie ale jakoś nie mogłem znaleźć?
  3. Witam. Od pewnego czasu mam problem z silnikiem z19dth. Auto pali jak chce tzn na zimnym nieraz muszę kręcic kilka razy a nieraz pali od strzała. Podczas jazdy mruga auto z kluczykiem nieraz sie pali dłużej a potem gaśnie wtedy poszarpuje lekko. Błędy z op coma to p 0340-29 lub 28, czujnik pozycji wałka rozrządu, przerwany obwód ewentualnie za wysoki odczyt, p0641-02 niskie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5v. Zauwazyłem że auto z kluczem pojawia się zwłaszcza przy dodawaniu lub ujmowaniu gazu. Dodatkowo nieraz pojawia się równiez kontrolka od trakcji lecz po wyłączeniu silnika odrazu znika. Wymieniłem czujnik położenia wałka rozrządu lecz to nic nie dało. Po odłączeniu wtyczki od czujnika, przedmuchaniu oraz oględzinach problem zniknął na 2 dni by wrócić ponownie. Co moze byc przyczyną, dodam że 2 msce temu wymieniany był rozrząd jednak przez miesiąc było ok, obstawiam że gdyby było źle złożone to błąd byłby ciągły a nie pojawiał się i znikał podczas jazdy, dodatkowo ten błąd z napięciem skłania mnie ku czemuś innemu tym bardziej że nieraz nie ma błędu i pali od strzała
  4. mam ten sam problem wymiana czujnika nic nie dała, rozwiązałeś swój problem ?
  5. Zmieniłem czujnik na podmiane jednak bez efektu. Podczas jazdy co chwile zapala sie i gaśnie auto z kluczykiem. Błedy jakie wywala to P0340(29) - Czujnik pozycji walka rozrzadu, przerwany obwód - Nie występuje P0641(02) - Niskie napięcie w obwodzie 1 napięcia odniesienia 5V. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Póki co auto odpala ok jednak boje sie żeby w końcu nie stanął gdzieś w czasie jazdy.
  6. Czy to czujnik był powodem? Komp pokazuje te same błędy i zastanawiam się czy szukać dalej czy wymienić ten cały czujnik
  7. Panowie możecie podpowiedzieć jaki uszczelniacz wypada również zmienić podczas wymiany dwumasy? Zamawiam części i nie chce zrobić bubla że coś źle zamówię
  8. Najlepsze jest to że pare dni tak łomocze a później spokoj jakis czas
  9. Witam. Czy czy objawy które słychać na filmie to padająca dwumasa?
  10. Witam. Posiadam Astre H 1,9 cdti 16V Z19DTH 88kW skrzynia m32, jaki zestaw z LUK-a polecacie?
  11. Witam. Posiadam Astre H 1,9 cdti 150km z dpf. Do tej pory wypalanie dpf odbywało się bez problemów co około 1000 km. Ostatnio gdy miałem podłączonego op coma zerknąłem na pozcje zapchania filtra dpf i wynosiła ona 104% przy czym przebieg od ostatniej regeneracji to tylko 90km co mnie zdziwiło więc wyruszyłem w trasę filtr się wypalił i nasycenie spadło do 18%. Dziś podczas jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych co świadczy o zapchanym dpf a od ostatniego wypalania zrobiłem może z 30 km po mieście. Po podłączeniu op coma nasycenie wynosiło 113% zaś przebieg od ostatniej regeneracji wynosił 0km. Ponownie wypaliłem dpf na trasie po powrocie do domu nasycenie wynosi 18% a różnica ciśnień 1. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną, przecież to nie możliwe by filtr zapchał się tak szybko?
  12. Witam. Posiadam astre 1.9 cdti ze skrzynią m32. Od wczoraj nie wchodzi mi 3 bieg. Ale od początku. Przedwczoraj wracam do domu wszystko elegancko, (dodam że nigdy wcześniej nie miałem problemu ze skrzynią) jeszcze po powrocie wymieniłem sobie olej w silniku na kanale i wyjechałem autem na zewnątrz. Na zajutrz rano wyjeżdżam ładnie az tu trójka nie wchodzi (zgrzyta przy próbie wbicia) i tak cały czas nieważne przy jakiej prędkości. Olej wymieniłem dziś na nowy ale nic nie pomogło. Inne biegi chodzą gładko. Domyślam się że może być to synchronizator ale dziwi mnie fakt że z dnia na dzień to sie stało a to chyba dzieje się w dłuższym okresie czasu?? Przy wymianie olej był czysty bez opiłków. Przebieg 208000. Macie jakieś pomysły?
  13. Witam. Poszukuję kogoś kto wymieni kolektor ssący w mojej astrze. Mam drugi kupiony już zaślepiony, woj. dolnośląskie okolice Jeleniej Góry.
×
×
  • Create New...