Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

toka44

Forumowicz
  • Ilość treści

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

toka44 wygrał w ostatnim dniu 27 Listopad 2018

toka44 ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

1 Neutral

O toka44

  • Ranga
    Nowicjusz

Dodatkowe pola

  • Województwo
    dolnośląskie
  • Auto
    Astra H

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Panowie możecie podpowiedzieć jaki uszczelniacz wypada również zmienić podczas wymiany dwumasy? Zamawiam części i nie chce zrobić bubla że coś źle zamówię
  2. Najlepsze jest to że pare dni tak łomocze a później spokoj jakis czas
  3. Witam. Czy czy objawy które słychać na filmie to padająca dwumasa?
  4. Witam. Posiadam Astre H 1,9 cdti 16V Z19DTH 88kW skrzynia m32, jaki zestaw z LUK-a polecacie?
  5. Witam. Posiadam Astre H 1,9 cdti 150km z dpf. Do tej pory wypalanie dpf odbywało się bez problemów co około 1000 km. Ostatnio gdy miałem podłączonego op coma zerknąłem na pozcje zapchania filtra dpf i wynosiła ona 104% przy czym przebieg od ostatniej regeneracji to tylko 90km co mnie zdziwiło więc wyruszyłem w trasę filtr się wypalił i nasycenie spadło do 18%. Dziś podczas jazdy zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych co świadczy o zapchanym dpf a od ostatniego wypalania zrobiłem może z 30 km po mieście. Po podłączeniu op coma nasycenie wynosiło 113% zaś przebieg od ostatniej regeneracji wynosił 0km. Ponownie wypaliłem dpf na trasie po powrocie do domu nasycenie wynosi 18% a różnica ciśnień 1. Macie jakieś pomysły co może być przyczyną, przecież to nie możliwe by filtr zapchał się tak szybko?
  6. Witam. Posiadam astre 1.9 cdti ze skrzynią m32. Od wczoraj nie wchodzi mi 3 bieg. Ale od początku. Przedwczoraj wracam do domu wszystko elegancko, (dodam że nigdy wcześniej nie miałem problemu ze skrzynią) jeszcze po powrocie wymieniłem sobie olej w silniku na kanale i wyjechałem autem na zewnątrz. Na zajutrz rano wyjeżdżam ładnie az tu trójka nie wchodzi (zgrzyta przy próbie wbicia) i tak cały czas nieważne przy jakiej prędkości. Olej wymieniłem dziś na nowy ale nic nie pomogło. Inne biegi chodzą gładko. Domyślam się że może być to synchronizator ale dziwi mnie fakt że z dnia na dzień to sie stało a to chyba dzieje się w dłuższym okresie czasu?? Przy wymianie olej był czysty bez opiłków. Przebieg 208000. Macie jakieś pomysły?
  7. Witam. Poszukuję kogoś kto wymieni kolektor ssący w mojej astrze. Mam drugi kupiony już zaślepiony, woj. dolnośląskie okolice Jeleniej Góry.
×
×
  • Utwórz nowe...