Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

czerwinabdg

Forumowicz
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About czerwinabdg

  • Rank
    Nowy
  • Birthday 03/13/1992

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz/Wrocław

Dodatkowe pola

  • Województwo
    kujawsko-pomorskie
  • Auto
    Vectra C GTS 3.2 v6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sam na nich nalatałem jakieś 6 tyś. ale mam go od dwóch miesięcy dopiero. Nie wiem kiedy poprzedni właściciel je wymieniał ale wspominał, że chyba parę miesięcy przed sprzedażą. Zacznę od ich wymiany jeżeli to nie pomoże to wyczyszczę wtryski gazowe. No i pozostaje kwestia czemu nie chce się op-com połączyć z silnikiem... czy to wina sterownika silnika zakładając, że oprogramowanie sprawne?
  2. Op-com użytkownika furmana z forum. Z tego co mówił to najnowsze oprogramowanie i z innymi się łączy.
  3. Witam, od jakiegoś czasu w vc 3.2 zaobserwowałem problem z kontrolka mrugającą check engine. Problem pojawia się przy przyspieszaniu. Na trasie głównie jak dochodzę do 160 km/h i chce więcej to zaczyna przerywać silnik jakby tracił na mocy, nie przyspiesza już w ogóle ponad te 160 i zaczyna migać ta kontrolka. Często aby przestała pomaga przełączanie z gazu na benzynę chwilę pojechać i spowrotem. Jest to też uwarunkowane obciążeniem w samochodzie. Przy pełnym aucie dzieje się to znacznie szybciej już nieco ponad 100km/h. Zaznaczę też, że bywa czasami tak, że przy tych prędkościach nic si
  4. Miesiąc temu kupiłem auto dopiero jeszcze nie wymieniłem oleju. Planuję jak napisałem wcześniej wymienić w maju. I tez dopiero na początku maja sprawdzę kompresję. Wynikami się podzielę.
  5. Sprawdzić to w momencie jak kontrolka się wyświetli czy przy pierwszym odpaleniu w ciągu dnia np? Sprawdziłem na rozgrzanym no i niestety leci dym. Jaki kosz naprawy tej usterki jest mniej więcej?
  6. Witam, jakiś czas temu zauważyłem pewien problem w formie wyświetlającej się kontrolki ciśnienia oleju. Na początku miało to miejsce po przejechaniu nawet około 200km i wjechaniu na autostradę i jazdę przez kolejne 100km przy stałej prędkości 160km/h. Zatrzymałem się, sprawdziłem po 10 minutach stan oleju i wszystko było ok. Za drugim razem znów zapaliła się po przejechaniu sporej ilości kilometrów i wjechaniu na autostradę. Stan oleju po sprawdzeniu znów się zgadzał. Natomiast ostatnimi czasy zapala się po przejechaniu mniejszej ilości kilometrów i to już nie koniecznie po autostradzie i przy
  7. To w takim razie czekam na odpowiedź i sugestie:)
  8. W przypadku opisanym przeze mnie, po skonsultowaniu się z Panem Kamilem od automatów, dowiedziałem się iż efekt ten jest naturalny dla mojej skrzyni. Chodzi o podwójne zasprzeglenie trzeciego biegu. Oczywiście udam się jeszcze na dokładną diagnostykę praktyczną do zielonej góry w celu ustalenia ewentualnych innych problemów.
  9. Już temat ogarnąłem no i fakt mogłem poczytać o tych specyfikach bo teraz mam tylko jeden problem przez to, a mianowicie przy włączonych światłach strasznie przygasaja wyświetlacze i podświetlenia (radia i panelu)
  10. Witam, zakupiłem dzisiaj piankę do czyszczenia klimatyzacji i postępowaniem według instrukcji. Przy nawiewie kierowcy po wpuszczeniu pianki po chwili zaczęło kapać pod kierownica po lewej stronie, a dokładniej zaraz nad dźwignią od maski. Edit. Kolejny problem wyświetlacz nie gaśnie po wyłączeniu silnika i jest strasznie ciemny plus wyświetlacz przy predkosciomierzu też ciemny. Zwarcie? (Postojowe się palą przy przelaczniku na 0) Ok już mniej więcej wpadłem na to o co chodzi. Potrzebuję tylko jednego - wytłumaczenia jak wyjąć przełącznik świateł. Mam jakiś guziczek od spodu wyciskam
  11. Witam, ostatnio zauważyłem problem ze swoją automatyczną skrzynią biegów AF33 w Z32SE. Otóż nie wiem jak dokładnie opisać to zjawisko, ale po zmianie na bieg trzeci auto jakby traci delikatnie na mocy, słabo wkręca się na obroty po czym efekt jest taki jakby chciał przełączyć na wyższy bieg lecz tego nie robi, po tym zwiększa obroty już normalnie i dopiero przełącza bieg na wyższy. Występuje to zarówno na zimnym jak i rozgrzanym oleju. Za wszelkie odpowiedzi i rady z góry dziękuję. p.s. dodam, że na diagnostykę jadę dopiero w kwietniu, a pytam, bo ktoś może miał podobny problem albo
  12. i tego było mi trzeba:) dziękuję za pomoc, problem banalny no ale jak się nigdy nie używało to się nie wie:)
  13. Witam, zakupiłem sobie dzisiaj transmiter fm firmy manta i posiadam nieoryginalne radio co do wersji mojej vectry (zamiast ccr 2006 mam ncdc2013). Nigdy nie używałem transmitera aczkolwiek domniemam że automatycznie po podłączeniu powinna załączyć się muzyką z USB. Tak się nie dzieje. Czy trzeba coś w radiu przełączyć czy o co chodzi?
  14. byłem zdiagnozować za pomocą tech-2 no i wyszły 3 błędy radia ale z tego względu, że jest po prostu nie oryginalne od mojego modelu i grubo namieszane w wiązkach od wyświetlacza:) jak włączę światła to pali się wszystko jak należy, a jak wyłączę no to jest tak jak opisałem wyżej.
×
×
  • Create New...
UP