Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

domel10

Forumowicz
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About domel10

  • Rank
    Nowy

Informacja o profilu

  • Płeć
    Nie ustawione

Dodatkowe pola

  • Województwo
    mazowieckie
  • Auto
    Vectra A 1.7 TD Isuzu

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Znajdź centralkę od odcinki zapłonu, kontrolka albo miernik w dłoń i najpierw znajdź sobie + po zapłonie który przychodzi do centralki. Jak już to namierzysz to włącz zapłon i dopiero wtedy przyłóż pestkę i zobacz na którym przewodzie pokaże się prąd przy centralce, na próbę możesz je zmostkować. Jak zadziała to leć po przewodach i szukaj który przewód z oryginalnej wiązki przecina centralka i go złącz na oryginał a jak nie chce ci się szukać to połącz dobrze przy centralce te 2 plusy co znalazłeś i tyle.
  2. Ok próbuj. Jak okaże się że sterownik nie podaje masy na kontrolkę a będziesz chciał zrobić to po taniości to jeszcze jest sposób żeby to obejść z tym że wtedy kontrolka będzie świecić do czasu aż płyn złapie 60 stopni i sterownik odłączy grzanie świec.
  3. Nie szukaj przekaźnika tylko sterownika identycznego jak ze zdjęcia. Jeszcze doszukałem na schemacie elektryki że ten sterownik wysterowuje kontrolkę masą. Zrób tak: Wypnij kostkę ze sterownika i podaj na niebieski przewód masę, wtedy kontrolka powinna zaświecić i tym sposobem wyeliminujesz wiązkę/żarówkę/licznik. Po tym pozostanie ci tylko uszkodzony sterownik albo zaśniedziały styk w kostce. Dodam jeszcze że dla bezpieczeństwa możesz z końcówki przewodu którym będziesz podawać masę odwinąć jeden góra dwa włosy i nimi dotykać do niebieskiego przewodu wtedy w razie jakiegokolwiek zwarcia te włosy zadziałają jak bezpiecznik.
  4. Jak sprawdzisz to daj znać co i jak.
  5. Jeżeli przekaźnik działa i świece grzeją to żebyś miał jak najmniej rozbierania to dostań się do sterownika świec i zobacz czy z niego idzie napięcie na kontrolkę. Jeżeli wychodzi to następnie zdejmij licznik i sprawdź żarówkę odpowiadającą za grzanie świec. Jak już to nie da rezultatu to wtedy wiązka a w ostateczności licznik do sprawdzenia. Sterownik znajdziesz po prawo jak zdejmiesz schowek i dalej już ogarniesz co i jak. W załączniku podsyłam umieszczenie sterownika i schemat kostki znaleziony chyba na jakimś forum.
×
×
  • Create New...