Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

dave9223

Forumowicz
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dave9223

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe pola

  • Województwo
    podkarpackie
  • Auto
    Vectra C 1.8 122 KM 2004

Recent Profile Visitors

276 profile views
  1. Witam. Vectra c, 1.8 B+G 122 km 2003 rok. Po wymianie sondy lamdba za katalizatorem (diagnostycznej) na sonde firmy (BOSCH) wyskakują mi błędy P0036 oraz P0136 oraz zapala sie kontrolka Check. Czy ktoś wie co może być przyczyną ?
  2. Wracam po dłuższym czasie. Tyle zachodu, czasu, i mechaników a wystarczyło wymienić świece, któraś robiła przebicie i resetowało sterownik. po wymianie wszytko jak trzeba.
  3. Wyżej udostępniłem kody i opis błędów jakie odczytali mi Tech 2. Myślisz że to są błędy typowe dla uszkodzenia CIM czy szukac dalej np. czyszczenia wtyczek, sprawdzania bezpieczników, abs-u itp bo sterownik silnika juz wyeliminowałem, podmienialem aż 3 szt i na wszystkich bylo to samo. A jeżeli już faktycznie to będzie ten CIM to mówisz że lepiej będzie szukać DL, trzeba coś przerabiać żeby go założyć ? Z tego co się orientowałem to XR kosztuje w ASO 2300 a używany jest cieżko dostępny i nawet nie wiem kto i gdzie go naprawiają, DL widziałem pare na allegro czy tam na OLX uzywane. Apropo lutowania to nie wiem na czym to polega ale jeden z elektrykow zaproponował mi przylutowanie mojego ale zaznaczyl ze moze pochodzic 2 lata albo 2 tygodnie chcial za to 80 zł. Dalej nie wiem co z tym fantem zrobic.
  4. Masz na myśli tą wtyczke ( jak otworzysz maskę) po prawej stronie miedzy zbiorniczkiem płynu hamulcowego a amortyzatorem ? Też miałeś takie błędy przed czyszczeniem tej wtyczki i gniazda ? Układ ABS / Silnik P0501 Czujnik prędkości pojazdu wadliwe działanie Układ ABS / ABS/TC/ESP U2143 Nieprawidłowe dane z czujnika obrotu kierownicą (SAS) Pojazd / Silnik U2139 Brak komunikacji CAN z modułem sterującym kierownicą (SCM) U2108 CAN-BUS Brak komunikacji z ABS/TC Pojazd / CIM U2111 Brak komunikacji CAN z elektronicznym wspomaganiem kierownicy (EHPS) U2108 Brak komunikacji magistrali CAN z układem ABS U2105 Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem Pojazd / IPC U2105 Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem Pojazd / ABS/TC/ESP U2105 Brak komunikacji magistrali CAN z modułem sterującym silnikiem Immobiliser / Silnik P1613 Brak lub nieprawidłowy sygnał blok rozruchu Oświetlenie wnętrza / CIM B2657 Wadliwe działanie obwodu oświetlenia Chłodzenie silnika / Silnik P1482 Obwód wentylatora 2 stopień regulacji. Wadliwe działanie
  5. Witam. Kiedyś pisałem na forum objawy mojej vectry 1.8 122 KM, po długich i mozolnych poszukiwaniach w 98 % wszystko dzieje to się przez moduł Cim. Objawy to opadanie wskazówek, ikonki ESP,Akumulatora oraz kierownica z wykrzyknikiem. Kody błędów Tech 2 to: P0501 U2143 U2139 U2108 U2111 U2105 P1613 B2657 P1482 P0170 Kolejnym moim problemem jest to, że w mojej vektrze jest Cim 13112784 XR, którego nigdzie nie mogę znaleźć a w serwisie koszt to 2300 zł dodam że jestem z Podkarpacia i nie orientuje się nawet gdzie można naprawić taki moduł. Pierwsze pytanie brzmi czy orientujecie się gdzie można naprawić na Podkarpaciu lub okolicy taki moduł lub czy może ktoś ma na sprzedaż. Drugie pytanie to czy jest możliwość zastąpienia go innym, bardziej dostępnym modelem. Borykam się z tym już ponad 3 miesiące dlatego z góry dziękuje za pomoc oraz czekam na informacje.
  6. Ogólnie rzecz biorąc póki jeszcze mam 2 sterowniki mój i ten co kupiłem ( podobno dobry ) będę jeszcze robił testy. O tyle dobrze że jak znajdę problem nie w sterowniku to ten kupiony mogę odesłać i policzy mi tylko za podmianę wiec muszę działać szybko. Jak narazie kupiłem " contact " do czyszczenia styków przy okazji sprawdzania. Pewne jest to że to się dzieje gdy auto się rozgrzeje, dzisiaj jak jechałem do niego kolejny raz zostawić mu samochód to bez problemu dojechałem jak jechałem bardzo delikatnie, a jak dojechałem do niego na podwórko, przygazowalem gwałtownie i w tym momecie wskazówki spadly, kontrolki sie zaswiecily i pozniej nie chciał odpalić dopiero jak chwile poczekałem. Sprawdziliśmy temperaturę na sterowniku przy rozgrzanym silniku i była coś ponad 50 stopni wiec wydaje mi się ze jeszcze w normie. Dzwonił nawet dzisiaj do mnie że, rozgrzał sterownik a dopiero później palił silnik, i sprawdzał to na obu sterownikach, podobno ten co miałem w aucie słał błędy P1482 to jest wentylatora i cos tam jeszcze , tylko nie pamiętam co mówił na temat tego kupionego co mu wyszło. W każdym razie jeszcze wyeliminował cewkę z kręgu winowajców i zauważył ze jak miał luźno lezący sterownik i nim ruszył to auto zgasło wiec ma jeszcze szukać winowajcy w samej instalacji. Ja jednak cały czas się głowie dlaczego podmieniony wcześniejszy sterownik nie tracił komunikacji pomimo ze trochę na nim jeździłem, a tylko słał błędy przepustnicy i wchodził w tryb awaryjny jak był zimny. Dodam jeszcze ze wszystko zaczęło się z znikąd ponad miesiąc temu można powiedzie jadąc do sklepu po bułki, włączając klimatyzacje ( nie wiem czy to mialo jakis wpływ) po długiej przerwie w upalny dzień nagle bez żadnej ingerencji w silnik itp. Oczywiscie alternator sprawdzony i nawet nowy akumulator kupilem przez ten czas.
  7. Tylko w moim przypadku nic nie przygasa ani nie gaśnie lecz tylko opadają wskazówki i zapalają się kontrolki. Zapytać nie zaszkodzi więc dzięki za namiary, może akurat wniesie to nowe światło do poszukiwań. Dzisiaj kolejny raz zwróciłem uwagę mojemu elektrykowi na to wiec na pewno zostaną sprawdzone przy okazji sprawdzania innych rzeczy.
  8. Nie pamiętam wszystkich błędów z pierwszego ecu bo ja tylko zdążyłem sczytać swoim iCar3 : P0501 , P1565, P0704 bo tracił całkiem łączność z ecu, resztę elektryk działał. Z drugim nie tracił łączności to sczytałem co mogłem ale za to wchodził w tryb awaryjny i nie reagował na gaz, błędy podałem wcześniej a z 3 ecu co teraz mam również opadają wskazówki też traci łączność całkiem i pozniej nie można odpalić. Zwróciłem mu uwagę na te luty bo również o tym czytałem ale podobno zegary są za ecu wiec mówił że to nie będzie to, bo na komputerze traci łączność. Sprawdził również wtyczkę ABS, ominą ją i po jego dochodzeniach padło na sterownik. Tylko teraz sam się zastanawia dlaczego ten 2 ecu nie tracił łączności . U mnie to nie dzieje sie tak oo, zawsze jak się nagrzeje to wtedy 1 i 3 jak sie dodało gwałtownie gazu opadały skazówki i potem trzeba było czekać przed odpaleniem bo nie odpalił bylo tylko takie pyk. A znowu w tym 2 jak było zimno to odpalAl i odrazu wchodził w tryb awaryjny, 1500 obrotów i zero reakcji na gaz dopiero jak się zagrzał to działalo normalnie ale jezdzilem na nim troche i ani razu wskazowki nie odpały i nie stracil komunikacji . Gość który mi sprzedawał ecu przyznał ze pierwszy który kupiłem ten z trybem awaryjnym mógł być walnięty ale utwierdza mnie ze ten co opadają wskazówki tak jak na moim ma byc ok wiec sam nie wiem.
  9. Witam. Mam problem w Vectra C 2003 rok z silnikiem benzynowym 1.8 oraz z instalacją gazową. Mianowicie problem polega na tym, że kiedy silnik się zagrzał opadały wskazówki oraz zapalały się kontroli, abs, wspomagania, akumulatora, silnik normalnie pracował ale musiałem stanąć i zgasić auto, które później nie chciało odpalić dopiero po jakimś czasie odpaliło. Mój elektryk po sprawdzeniu zdiagnozował błąd połączenia z ecu. Zamówiłem inny ( miał być dobry ) używany ecu, założyliśmy i nie było tego co się działo wcześniej natomiast miał inne objawy, gdy był zimny wchodzi w tryb awaryjny i słał błędy p1550 , p1500 , p1482 , p1600. Wina znów padła na ecu wiec znów wymieniliśmy na inny. Na wymienionym Ecu znów dzieje się to co na tym pierwszym na początku czyli opadające wskazówki. Pytanie dlaczego nie tracił połączenia z 2 ecu tak jak z 1 i 3. I co moze być przyczyną ? kupowac 3 ecu ?
×
×
  • Create New...