Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

cold_vibe

Forumowicz
  • Zawartość

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Informacja o profilu

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Tomaszów Maz/Łódź

Dodatkowe pola

  • Województwo
    łódzkie
  • Auto
    Vectra C, 1.8 16V

Ostatnio na profilu byli

292 wyświetleń profilu
  1. W trybie auto nie zacznie dmuchac poki nie zlapie odpowiedniej temperatury. Jakby to bylo gdybys sobie ustawil 25 stopni a tu dmucha zimnym na twarz. To sie mija z celem Wysłane z mojego K3Note przy użyciu Tapatalka
  2. - chociażby to, że po lifcie wszystkie moduły komunikowały się po szynie CAN a w przedlifcie wystepowało też I2c (panel klimy <-> wyświetlacz jeśli dobrze pamiętam)
  3. To samo u mnie, 2 rutynowe kontrole po Łódzkich drogach (jeżdze bez spryskiwaczy lamp) i albo nie poznali, że to HID albo nie chcieli poznać
  4. pisk hamulców

    Potwierdzam, jak sam tego nie zrobisz to nie będzie dobrze.
  5. Wilgotno pod dywanikiem w bagażniku SEDAN

    Hej, też mam sedana i też w sumie ten rocznik. Od siebie dodam żebyś zerknął na drożność kratek nawiewu po bokach( najlepiej zdjąć boczki i zobaczysz białe kratki). U mnie troche było tam syfu. Niekiedy przy większej ulewie zdarzało się ze kanały po bokach między klapą bagażnika a lampami nie wyrabiało z odprowadzeniem wody i dodatkowo gdy uszczelka jest porozrywana - woda kropiła do środka. Udrożniłem to i owo, wymieniłem uszczelki tak na wszelki wypadek i jest teraz git.
  6. VECTRA-C przed liftem, ukryte menu?

    Hej, u siebie miałem podobnie. Manetka po prawej z przyciskami jest, ale radio bez tej opcji. Ja sobie odblokowałem troche inne menu (ze spalaniem, srednia predkoscia itp) poprzez zmiane indeksu menu - opcomem. I wtedy z menu wybierasz sobie, która wartość jest widoczna na ekranie głownym.
  7. Lepsze przyśpieszenie Z18XE

    Mam ten sam silnik, demon szybkości nie jest, ale za to prosta sprawdzona konstrukcja. Możesz spróbować przeczyścić przepustnice i wymienić filtr powietrza na pipercrossa, po tych zabiegach u mnie autko zbiera się nieco szybciej.
  8. Cykanie z okolic schowka

    na tym filmiku gość dodaje opornik 56 ohm'a. Ciekawa sprawa YT
  9. Silnik składania lusterka.

    Hej a udało Ci się dotrzeć do źródła problemu? w sumie też rozebrałem lewe lusterko tyle ile sie dało, ale niestety składa się cały czas normalnie ale nie rozkłada... Rzuciłem postem z moimi obserwacjami w innej części forum: https://forum.vectraklub.pl/topic/83135-lusterka-składane-elektrycznie/?page=27 Ale niestety zero odzewu.
  10. Lusterka składane elektrycznie

    Ostatnio zaczął pojawiać się problem z rozkładaniem lewego lusterka(strona kierowcy). Początkowo myślałem, że to zaśniedziałe piny albo przecięte przewody w wiadomym miejscu więc ochoczo wziąłem się do rozkręcania lusterka. Ku mojemu zdziwieniu wiązka przewodów nie była przerwana a piny jak nowe. Postanowiłem zrobić prosty test napięcia na wtyczce lusterko-drzwi (piny 13-14 jeśli dobrze pamiętam). I tu moje pytanie do Was: Zaobserwowałem, że na tych pinach napięcie jest ciągle ~9.5v a gdy wciskam przycisk od składania napięcie skacze do 11.5-12 v... Czy to prawidłowe? Zrobiłem ten sam test na prawym lusterku, gdzie składanie działa jak ta lala i niby wszystko (napięcie) jest tak samo. Co mnie bardzo zdziwiło. Nie tracąc ani chwili postanowiłem zrobić prosty test na odkręconym lusterku i tu zdz***o numer 2: bateryjką 9v otwieram i zamykam lusterko bez zająknięcia... Czy mógłby ktoś mnie wspomóc i podrzucić wskazówkę co jeszcze mogę sprawdzić? Jak powinna zachować się krańcówka w tej sytuacji (tzn jeśli dobrze rozumuje to powinna przerwać obwód tuż przed silnikiem i wskazywać napięcie równe zeru?) Ps. na dniach wykonam jeszcze jeden test jak kolega wyżej wspomniał - z odłączoną krańcówką w lusterku na zasilaniu z modułu drzwi. Się rozpisałem, ale może część tego co podałem pomoże innym posiadaczom tego bajeru Pzdr!
  11. Led-y W Vc - Przewodnik

    Tak tak, to czytałem, mam już te przekaźniki tylko chwili na drutowanie brak. Ale zastanawiam się bardziej nad tym czy mryganie całą noc w trybie auto jest normalne? Wydaje mi się, że na dłuższą metę ciągle aktywny komp w samochodzie doprowadzi do jednak jakiegoś tam poboru prądu a co za tym idzie - aku może paść w najmniej oczekiwanym momencie (np gdy auto stoi tydzień -dwa bez odpalania) Z przekaźnikiem czy bez - komp chodzi
  12. Led-y W Vc - Przewodnik

    Panowie a ja mam taki problem. Ostatnio dorzuciłem pokrętło świateł z trybem auto i wszystko działa ok, ale zauważyłem, że ledy w postojówkach i tablicy rejestracyjnej migają całą noc... Orientuje sie ktoś czy da rade to jakoś ustawić opcom'em ? Dodam tylko, że jak wyłącznik świateł mam w trybie 0 to komputer standardowo sprawdza koło 10 razy impulsem.
  13. Schemat elektryczny Vectra C

    Dzięki wielkie! U mnie raczej nie ma problemu z komunikacją, chciałem się raczej dopiąć by pewnym układem odczytać wartości obrotów itp z CAN jak najbliżej wtyczki by kabli nie ciągnąć niewiadomo skąd
  14. Schemat elektryczny Vectra C

    Nikt, nic ? Każde info by się przydało
×